Krijg echt het idee dat als ik inlog, jullie altijd net uitgelogd (?) zijn. WHA,HA,HA,HA,HA.... Heb ik zo'n slechte timing?
Hoi mirretje. Ja ik rook.... En geniet er steeds meer van hihi... Ik weet ook niet of ik ga stoppen. Mijn Nicht heeft 2 kinderen die waren allebei heel klein eentje 46cm en eentje 47 cm. die rookte niet! Mijn andere nicht rookte wel en die krijg een kindje van 52 cm... Dus het verhaal dat je kindje kleiner word door roken, Daar ben ik wel vanaf. Maar ik denk wel als het zo ver is dat ik dan probeer te stoppen of iniedergeval ga minderen!!! Maar ik probeer er nu nog van te genieten. Zo heb ik nog een verslaving. Toast met filé american. dat mag dan ook niet meer. Ik heb het aan me nicht gezien die had dat dus ook en die mocht dus ook geen filé, toen ze bevallen was belde ze mij op. Zo van ik heb een meisje ze heet Delilah, kom nu maar hierheen en neem 2 broodjes met Filé mee...hihihi... We zijn toen gelijk gegaan... Ik probeer nog zo veel mogelijk dingen te eten die ik lekker vind. Eerdas kan het tenslotte niet meer!!!! groetjes Tamara... En Geniet nog maar van je peukie zolang het nog kan!!!!
Hihi dat idee had ik nu ook al, inloggen als er niemand is hihi... Misschien is het wel een leuk ideetje, om msn te starten. En dan met meer mensen te gelijk. Gaat toch makkelijker als hier... hihi... Mijn msn is tamaratje80@hotmail.com voor de mensen die het leuk lijk!!!
Ja!!!! En vanavond neem ik er ook nog een glaasje(s) rode wijn bij....mjammiemmmmmmm........ Hoeveel rook je Tamaratje? Ik toch wel 15 sigaretten per dag........
Mirretje... Ik rook een pakkie denk ik per dag. Nu pakt me vriend ook wel is een sigarett die rook zware shag... Dus ik denk ook een stuk of 15. ik heb wel meer gerookt, maar eigenlijk sinds we begonnen zijn , om te kijken of we een kindje mogen krijgen, ben ik wel wat geminderd. Eerst rookte ik denk ik 25 sigarette en nu 15 ongeveer... Maar sinds ik gestopt ben met de pil, vind ik me peukie wel lekkerder smaken heb jij dat ook!!!!
Ik heb geen msn volgens mij,ha,ha,ha,ha...... Klinkt misschien echt raar, maar 'k zou het niet weten....... Ik pak de computer alleen om te internetten! Heb nog nooit verder gekeken,ha,ha,ha,ha.... Zou ik even aan m'n man moeten vragen, dan hoor je het van mij nog wel.....(is nu niet thuis) Groetjes een onwetend-oncomputerdeskundige- Mirretje! Of ben ik nu wereldvreemd? HA,HA,HA,HA....
Hihi, Is goed hoor zou gezellig zijn om met alle stoppers en nog andere op msn te zitten... Ik wist toen ik de computer kreeg ook nog niet veel hoor, maar daar rol je gewoon op een gegeven moment in... Ik had toen ook nog nooit van msn gehoord ik deed toen meer aan icq maar dat is nu verouderd... Nou je mag me altijd toevoegen als je msn heb. Groetjes Tamara
En bij mij smaakt m'n peukie altijd lekker met of zonder pil!!!!!! Ben wel opgeknapt, zeg maar, zo zonder pil. Voel me beter nu m'n lichaam eindelijk die rommel geloosd heeft! Minder hoofdpijn, meer zin in sex (nee, niet alleen omdat ik zwanger wil worden!) ,ietsje afgevallen. ik denk dat ik 'm nooit meer ga slikken.
Zie je, ben ik weer te laat met reageren!!!! HA,HA,HA,HA.... Zit iedere keer als ik wil antwoorden alweer een berichtje tussen. Maar ik ga het vragen aan m'n man, en dan geef ik het adres wel. Neem aan dat het er wel op zit., lijkt me wel gezellig! Kan ik dan ook een cursus snel typen krijgen van iemand?ha,ha,ha,ha,ha.....
Nou ik zal vertellen. Sinds ik van de pil af ben heb ik ook veel meer zin in sex. Daarvoor hebben we eigenlijk 2 jaar geen sex gehad. Ik had het een beetje gehad. Heb ook een keer vreselijk echt heel erg gebloed. daardoor waren we eigenlijk een beetje bang geworden... We hebben allebei een hele grote kinderwens, dus zijn het rustig aan weer gaan proberen. Het is gelukt en ben daarna van de pil gegaan... En nu wil ik meer als me vriend hihi.. Ik moet die 2 jaar denk ik inhalen ofzo hihi Dus we gaan er nu helemaal voor!!!
Ik wil nu ook meer als m'n man!!!!!! Het is altijd al goed geweest hoor, maar nu halen we het gemiddelde van Nederland weer wel wat naar boven, HA,HA,HA,HA Als we zo doorgaan met z'n allen is het gemiddelde van het land straks 4x per week i.p.v. 2x per week, HA,hA,HA,HA!!!!
Hihihi,,, Een cursus. nee dat hoef niet joh we wachten wel hihi... Ik ben erg snel maar dat komt omdat ik data entry typiste ben geweest en heb een beetje veel aanslagen... Maar dat maak allemaal niks uit ik ga gewoon met 1 vinger typen, dan zijn we even snel hihihi
hihihihi.... Zullen we anders gaan voor gemiddeld 7x per week hihahihahiha... Ach ja, mijn vriend en ik hebben er ook heel veel lol over.... Vlede maand toen mijn insteldag was zeg maar... Liep hij de hele dag. O ga maar lekker warm bij mama innestelen... En dan kan je zien dat ze nuchter zijn, maar ondertussen er toch ook wel veel aan denken... Hij had op de computer stiekem zitten kijken wanneer hij ongeveer ingenesteld zou worden.... Maar verder is ie heel nuchter!!! Groetjes Tamara
Die van mij is ook heel nuchter. Als tie dan moe is en hij 'moet'weer zegt ie:"nee, alsjeblieft, nu even niet.....morgen, goed"? Ha,ha,ha,ha....vind ik dan ook eigenlijk weer wel lief....... Vorige week toen ik eindelijk ongi werd was ik ook helemaal blij, dacht echt yes!!!! nu kunnen we er echt voor gaan, hij was wel blij, maar toch anders. Hij verwacht denk ik ook dat het veel sneller gaat allemaal. Heb 'm maar niks uitgelegd over innesteldagen etc.... Eisprong? Had meneer nog nooit van gehoord. Wel de ongi natuurlijk, maar eisprong en dan klussen? Nou moet ie wel. Ha,ha,ha...
Hihi, Ja dat had die van mij ook. hij wist niet eens wat een cyclus was hihi... Ja toen ik ongie werd was ik ook helemaal super blij... Hij had zoiets van daar ga je toch niet blij om wezen hihi... Die dagen hebben we heel veel lol gehad. Toen we begonnen te praten over stoppen met de pil zei die steeds van ik heb superzaad. Dus ik werd ongie en het eerste wat ik zei is. Nou dat superzaad van jou hihi.. Nou daar kwam die ja en jou lichaam stoot mij zaad af... Nou we hebben die dag zoveel lol gehad. Stom is dat eigenlijk he... Toen ik nog aan de pil was dacht ik van nu al weer die ongie... En nu als de testen maar negetief blijft heb je zo iets van nou schiet op met die ongie!!! Je wereld staat echt totaal op zijn kop.. Mijn vriend zei gisteren ook van zullen we morgen... Toen heb ik hem helemaal utigelegt dat ik me eisprong vandaag of morgen heb. Had hij ook nog nooit van gehoord. Ik alles uitgelegd. Toen zei die is het dan niet verstandig dat we het tot zondag elke dag doen hihihihi... Ik zeg ja maar het hoef niet te komen.. Toen zei die nou als je hem dan volgende week voelt ofzo doen we het toch een dag extra!!! Menneer in de bocht...hahahaha... Ik zeg is best dan heb je wel de meeste kans... Dus we gaan er deze keer echt voor.... Het is pas de eerste echt ronde. Maar iedereen wil het denk ik wel op de beste dagen doen...
Mirretje, In de hoeveelste ronde zit jij nu??? Ik in de eerste na me ongie zonder pil na 60 dagen ontpillen!!!!
Ha,ha,ha, ik zit in de eerste ronde na 59 dagen ontpillen!!!!!! Zit nu op dag 6 van m'n eerste echte cycles zeg maar. Ben afgelopen zondag avond laat voor het eerst ongi geworden na de pil. Laatste pil gellof ik op 24 januari genomen. We gaan dus gelijk op, in alles zeg maar!!!!! Zouden we ook tegelijk zwanger raken? ha,ha,ha... Ik ben trouwens van 14-12-1980. Jij?
Ja we lopen zeker een beetje gelijk leuk zeg... Ik ben op 11 januari gestopt en ben 18 maart weer ongie geworden... Dus ik zit nu in de tweede week als ik gewoon even uit gan van 28 dagen!!! Ik hou de 60 natuurlijk wel in me achterhoofd... Ik ben van 12-10-1980 Hihi dus scheeld ook niet veel met onze leeftijd!!! We hebben veel gemeen leuk hoor!!!
Ook blond? Heb lang haar. ben 1.68 (66 kilo) Ben 20 mei 1 jaar getrouwd. Al bijna 11 jaar samen met m'n partner. Weet je een beetje tegen wie je het hebt, he!!