Hoi Hihihihihhahaha Ja ik ben ook blond. Tot over me schouderbladen, Ik ben 168 en weeg 61 kilo. Ik ben op 26-10-2006 10 jaar samen met me vriend. Wij zijn nog niet getrouwd, wonen wel samen sinds februari 2005 We hebben 2 hondjes, een golden van 4 jaar en een engelse cockerspaniel van 8 maanden. Groetjes Tamara
Ha,ha,ha...echt grappig. Ik heb haar tot ongeveer het midden van m'n rug. Verder heb ik twee konijnen en een kat. En een 'lease'paard op de manege. Ik kom trouwens uit Zeeland. Ik ga nu eten koken. Tot later allemaal! Groetjes Mirretje.
O ja ik heb ook nog een konijntje een witte met fel blauwe ogen... Verder heb ik ook een eigen pony gehad van me 9de tot me 22ste... Ik ga ook eten koken had het gauw tussendoor al even opgezet... Ik kom uit een klein dorpje vlak bij Utrecht! Het is heel klein denk 200 inwoners ofzo. maar wel super gezellig.. Er worden hier op dit moment heel wat kinderen geboren allemaal meiden. Eetse voor zo. En misschien tot vanavond!!! Groetjes
Nou smakelijk eten maar hoor meiden Ik ga nog niet eten want manlief is nog niet thuis ! Ja Tamara hier in de straat worden ook allemaal meisjes geboren en ik za me kapot lachen als ik een jongen krijg hahahahahahaha Nou smakelijk meiden en tot vanavond
Hoi, Ja volgens mij worden er overal veel meisjes geboren, mij me moeder in de straat ook al 5 en een zwanger van een meisje... Volgens mij is het het jaar van de meisjes!!! Groetjes Tamara
Misschien als wij straks zwanger zijn allemaal jongens?..... Ik heb wel eens gehoord dat je dat ook aan de man kan zien, wat ie maakt zeg maar..... Een bijzonder dominante man:jongens en de wat "lievere"man: meisjes. Ha,ha,ha,ha.....krijg ik vast een jongen!!!! Niet dat die van mij niet lief is hoor, maar hij is ook best dominant. Of een jongen en een meisje, zit ie er tussenin!!!!! Dat van die chinese bevruchtingskalender jongen/meisje geloven jullie dat trouwens? Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... Nou, m,n mannetje kruipt zo meteen vast ook achter de computer, dus ik weet niet of ik er vanavond nog ben. Morgen overdag zowiezo niet, heel mischien 's avonds laat nog. Doei!!!!!! Zit nu trouwens lekker aan een wijntje Tamara, 't is nog maar 19:00 uur, maar het is weekend!!!! Drink door de weeks bijna nooit, maar nu heb ik er eentje genomen om het weekend alvast in te luiden (al moet ik nog werken....) PROOST!!! OP EEN HEEL VRUCHTBARE PERIODE VOOR ONS ALLEMAAL!!!!!!!
Ssssst ik hoop dat ik een meisje krijg !! Nou fijn weekend dan maar hoor Mirretje En geniet lekker van je wijntje
Hoi allemaal, Ik ben er ook weer, maar ben ook zo weer weg, er staat een hele stapel strijk te wachten, moet ook gebeuren. Heel de dag gewerkt vandaag, en veel buikpijn gehad , dat is het enigste nadeel tot nu toe nadat ik gestopt ben met de pil. Is er nog niemand ongi geworden? Of die chinese tabel werkt?? Ik heb geen idee, we zullen er ooit achter komen. Ik ga even snel strijken, en afwassen en dan Gtst kijken Lekker weekend!! Dit is mijn msn: cvangool@wanadoo.nl
hihi nou meid geniet maar lekker van het wijntje hoor... Mij maak het niet uit als het maar gezond is... Maar ik denk dat iedereen wel een klein beetje een wens heb.. Ik heb dat voor een meisje maar me vriend weer een Jongen. Ik heb 3 nichtjes, en ik koop heel vaak kleren voor hun, ik vind het zo schattig. Voor jongens heb je niet echt veel,al ken je ze wel heel stoer kleden, zoals spijkerbroek spijkerjasje, nike's en een petje achterstevoren... Maar ja iedereen heeft stiekem toch altijd wel een voorkeur... Maar het belangrijkste is dat het gezond is. En ik hoop dat ik een meisje krijg, maar mog het een jongen worden dan zou ik dat ook helemaal niet erg vinden! Groetjes Tamara
O trouwens die chinese tabel heeft het bij alle drie me nichtjes goed gehad, Heb het even nagekeken, en aangezien er 2 met ivf is gekomen, was het makkelijk te weten wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden... Als ik nu zwanger zou zijn, dan zou het een Jongen worden volgens de tabel!!! Groetjes tamara.
Ja, ik ben er nog, mannetje is nog buiten bezig, dus de computer is nog vrij. Mij maakt het echt helemaal niets uit wat ik zou krijgen, jongen,meisje, heb eigenlijk geen "wens" Allebei leuk, jongetje stoere spijkerpakjes, meisje schattige dingetjes........ Droom,droom.......... Gaan jullie vanavond nog iets leuks doen? Of komt er nog iets leuks op de tv? Vind Jorgen Raymann altijd wel grappig en praatjesmakers!!! Robert Jensen vind ik ook heeeeel leuk,maar hier maak ik vast geen vrienden mee. M'n man kan die vent echt niet uitstaan, en als we beneden tv zitten te kijken wordt er door hem dus echt wel gezapt of kan ik boven gaan kijken, zo erg vind ie die man!!!!! Groetjes!
Hihi,,, Wij kijken hier altijd naar Jensen, om 6 uur hihi... Ik ga zo gtst kijken en dan lekker badderen en dan om half 10 komt vemist, ik vind het altijd leuk m naar te kijken.... Verder gaan we niet veel doen, we moeten morgen om 8 uur ons bed uit dan heb ik met me golden behendiheid, en zondag moeten we er om 6 uur uit.. Ik zit op Jeu de Boulen en we hebben dan een belangrijke wedstrijd helemaal in haarlem, dat is vanaf hier een uurtje rijden en we moeten er om half 10 zijn, eerst de honden naar me ouders brengen en dan nog iemand ophalen.... Phoe he zeggen ze dat het weekend rust houden is hihi bij ons is dat doordeweeks hihi!!! Maar ja zolang ik nog kan jeu de boulen, doe ik het het liefst zo vaak mogelijk... Eerdas veranderd je hele leven. En dat wil ik graaaaaaaaaaaggggg
Heb geen zin om te strijken, misschien straks, heb nu de tv aanstaan met gtst. Een meisje zou ik helemaal geweldig vinden, al die leuke kleertjes, staartjes enzo. Maar een jongen is ook welkom, als het kindje maar gezond is, dat vindt ik het belangrijkste.
Je hebt op kindje op komst ook zo'n kalender en die klopt redelijk moet ik zeggen en als ik nu zwanger zou zijn krijg ik ook een meisje Waar vind ik die chinese kalender ?
hoi meiden, Bij mij nog steeds geen ongi te bekennen (pffff)! Mijn msn is margriet_scheffel@hotmail.com
Dan kunnen we elkaar een handje geven Margriet op welke dag van je cyclus zit jij ? Ik op dag 42 Ik snap er helemaal niks meer van vorige maand een cyclus van 35 dagen en deze keer zit ik al op 42 en nog niks in aantocht