Hoi, Margriet24 Ik heb vandaag niet zoveel last gehad gelukkig... Wel kan ik nog steeds me baarmoedermond niet vinden die is echt helemaal verdwenen... Terwijl hij vrijdag en zaterdag echt helemaal onderin zat. Ik denk echt dat het me eisprong is geweest, en ik hoop ook dat ik nu niet lang hoef te wachten als het niet raak is, om die ongie... Maar ik ga van het beste uit en hopen dat het deze maand raak is... Dus dat we allemaal positief testen. En nartuurlijk ook alle andere dames die niet in januari zijn gestopt. Gisteren heb ik een maxi cosi van me nocht gekregen, die is 6 jaar geleden van me nichtje geweest en toen was ik er al helemaal verliefd op. Ze wist het en heeft hem daarom bewaard. ze weet dat ik nu bezig ben, ze zei dus zo van mij je eerste kado hihi... Het is een maxi cosi met een dalmatier print, echt super gaaf!!! Groetjes Tamara
Hoi HOi Dames! .. K zat net eens even bij te lezen.. ben veel aan het werk en kan niet zo vaak achter internet kruipen..maaaar als ik dan de kans krijg dan lees ik meeeer dan graag even bij! Vind het hier wel gezellie! .. ik las net bercihtje van Tamara.. over het voelen van baarmoedermond... Hoe zit zoiets dan? Wat voel je wanner enzo? begrijp er de ballen niet van! Nou ik hoop dat iemand mij even wat kennis bij kan spijkeren! Enne ik had van de week op pag. 19 geloof ik n vragaje gesteld over lich. veranderingen na pilstop... herkent dit niemand? : Ik gaaa jullie weer lezen!!! X Anka
Hoi allemaal, Ben erg benieuwd Mandy....succes meid....als het goed is zit je nu bij de cardioloog.... En Tamaratje, al die klachtjes van jou...wie weet! We zetten de duimen heir in zeeand gewoon in de hoogste versnelling voor je (voor iedereen trouwens!) Margriet, heb je al overwogen om naar de ha te bellen voor een afspraak? Ok, ik weet dat je dan misschien te horen krijgt dat je af moet wachten, maar misschien mag je ook wel langskomen......( ik mocht het wel op dag 60, maar gelukkig kwam daar op dag 59 de ongi!) Weet je of je een eisprong gehad hebt? Heb je iets gevoeld, of misschien getemperatuurd of zo? En ik kan me voorstellen dat je nog een test hebt gedaan, deed ik ook nog hoor zo rond dag 50-55, stiekum is het dan toch nog spannend...... Ik hoop echt voor je dat er snel iets gaat gebeuren,meid!!!! Nou, over mezelf heb ikniets spannends te melden....we klussen er weer op los, en meer kunnen we niet doen, daarna maar weer afwachten...... Anka, over de lichte ongi, ik heb 12 jaar microgynon 30 geslikt,werd na 59 dagen pas ongi(waarschijnlijk cyclesje overgeslagen, heb nl. op dag 29 wel veel slijm verloren) maar toen was het wel heftig!! Veel bloed en slijm en wel 7 dagen lang, echt ongibuikpijn, zere rug en bla,bla,bla. Is dus echt per persoon heel verschillend.Maar ik weet voor de pil, dat het bij mij toen ook zo heftig was altijd, al was ik toen nog maar 12-13 jaar!(vandaar dus ook aan de pil gegaan) En dat van de baarmoedermond, dat is als ik het goed heb de billingsmethode, dan kun je voelen wanneer de baarmoedermond gesloten is(hard puntje) en wanneer die open is (zachter dus, zoals een oorlelletje aanvoelt, dit is als ik het goed heb met je eisprong en vlak voor je ongi), maar om het correct uit te leggen zou je even met de zoekfunctie moeten kijken, staat een heleboel info over op deze site. Jee, wat een verhaal! Dat heb je als je een dagje niet bij kunt lezen,ha,ha,ha,ha,........ Nou meiden, heel veel succes allemaal...... Groeten uut zeeland, ha,ha,ha,ha,ha....van Mirretje.
Nou ben inmiddels weer terug van de Cardioloog en ik moet volgende week terug om een echo te laten maken en dan gaat hij ook mijn hart beoordelen of hij een eventuele zwangerschap wel aankan en dan moet ik de 25ste weer terug naar hem (vind ik neit erg hoor ) Ik had dit keer een nieuwe cardioloog en wat een lekker ding zeg kreeg spontaan de neiging om te gaan zingen wat een lekker ding bende gij hahahaha maar heb het maar niet gedaan Ik ging net naar de kruidvat om een test te halen ......uitverkocht ik woon schijnbaar in een heel vruchtbaar dorp hihi Dus ga eens kijken waar ik nu heen kan gaan
Was het echt zo'n lekker ding!!!!!!!!! Ha,ha,ha,ha.....gekke meid!!!!! Nou, krijg je in ieder geval controle,toch? Hoe was je bloeddruk? En ja, dan moet je maar bij mij naar het kruidvat komen,he? ha,ha,ha,ha!!!!! Groetjes Mirelle (ben Mirretje nu wel een beetje beu aan het worden!)
ja het was echt een lekker ding hahahahahahha Ja ik ga zo naar de DA daar een test halen want ik wordt er nu gek van ja stuur mij maar een doosje op Mirelle hahah gouden handeltje
ren om die test joh!!!!!!! Ben nu toch wel errrgggg benieuwd, anders jij wel moet je zeggen,ha,hha,ha,ha,ha,!!!!! We lezen het later allemaal wel, dus drie,twee, een........GO!!!! Succes meid!!!!! Ik duim heeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je!!!!
Ik heb de testen besteld via www.sensitest.nl daar kosten ze maar 1,29 per test (wel een dipstik) ik heb er inmiddels al wel 5 gedaan voor dat geld kan dat nog eens. Ook hebben ze daar combinatiepaketten met zwangerschapstesten en Ovulatietesten
Go MANDY GO MANDY GOMANDY GO MANDY GO MANDY GO MANDY GO MANDY GO MANDY GO MANDY!!!!!!!!!!!!!!! ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
balen mandy!! op naar de volgende ronde en ik geloof dat ik eindelijk mee kan gaan doen, want ik voel echt giga ongipijnen dus wie weet vandaag!!!
ja inderdaad balen en ik baal dubbel want straks blijkt dat mijn hart het niet aankan en dan kan ik het helemaal weg vergeten En voor een nieuwe ronde kun je pas gaan als je ongesteld bent geweest
Ohhhhhhhh........arme meid.......echt balen voor je zeg!!!!! Nu wordt het dus echt afwachten op de ongi..........maar je weet in ieder geval dat je een eisprong hebt, anders was je de laatste keer ook niet ongi geworden....ja, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen,hoor om je een beetje op te beuren!!! Wachten,wachten,wachten, dat is toch het enigste wat je kunt doen....valt alleen niet mee, he??!! Nou, kop op meid!!!!!! Niet opgeven en gewoon doorklussen!!! Dikke knuffel Mirelle.
Ja een vriendin van mij zei al probeer je te ontspannen maar ik weet inmiddels niet meer hoe ik dat moet doen
jeetje mandy, ik weet ook effe niet wat ik moet zeggen om je op te fleuren! Ik heb ook weleens van die baaldagen en wat bij mij het beste helpt is lekker de stad ingaan en jezelf goed verwennen! Ik hoop voor je dat je er gauw weer bovenop komt! liefs margriet
Weet je wat het is Margriet als ik bij iedere baaldag naar de stad moet gaan dan kan Marc wel een baan erbij nemen