Januari 2006 Stoppers

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door -, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    JIPPIE!!!!

ga ik net naar de wc en ja hoor eindelijk zijn de :evil: :evil: :evil: gekomen op dag 72!! Ik ben geloof ik nog nooit zo opgelucht geweest!
    Het klusseizoen is voor ons bij deze geopend verklaard haha!

Liefs margriet

2. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    tja, dat is ook niet de bedoeleing hé, dan blijft er straks weinig over voor een eventuele kinderkamer!haha

3. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    WOOOOOOWWWWWW Margriet!
    Eindelijk zeg!
    Kan je nu voor het echte werk gaan,ha,ha!!!
    Ik zou bijna zeggen gefeliciteerd, zo voelde het bij mij ook!
    Ja,ja, beloofd is beloofd, nu wil ik een computercybergebakje hoor!!
    HA,HA,HA,HA,HA!!!!

Groetjes Mirelle.

4. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    He Margriet, zullen wij samen een banner van een kilometer nemen?
    Ha,ha,ha jij 72 dagen ik 59!!!!!!

5. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    ik zit erover te denken om deze maand met ovulatietesten te gaan werken, vooral omdat ik helemaal geen zicht heb op de duur van de cyclesen (of hoe je dat ook mag typen) stel je voor dat deze weer 72 dagen duurt!(haha moeten we 72 dagen lang om de dag gaan klussen zal mijn man niet echte erg vinden) Gebruiken jullie ook ovulatietesten?

Ohw Ik ben zo blij!!!!

liefs margriet

6. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    geen slecht idee ha ha!

eigenlijk durf ik dat nog niet kzou niet weten waarop ik hem in moet stellen (van 72 bestaan er ook niet ha ha)

7. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Nee, maar ik wacht deze cycles nog af omdat ik geen flauw idee heb hoelang deze nu weer gaat duren, en dan denk ik dat ik maar eens ga temperaturen, of een ovulatietestje ga kopen. ( of stiekum hoop dat het dan niet meer nodig is!!!)
    Groetjes

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He Mirretje, ik kom van het eiland Walcheren.
    Dus de afstand valt wel mee he?

Kunnen we als het ooit zo ver is nog eens op kraamvisite gaan bij elkaar ;) haha..

He Mandy, wat een tegenvallers voor jou.
    Het is te hopen dat het allemaal goed uit pakt voor jullie!!
    M'n schoonzus had en heeft ook een hoge bloedruk en heeft wel 2 gezonde kinderen. Maar zit ook in de hele mediche mallemolen.
    Maar goed, misschien toch een beetje hoop voor je.
    In elk geval Heel veel sterkte meis!!

Voor mij is het wel spannend.
    Zoals jullie weten ben ik een weekje weg geweest. We zijn een weekje naar New York geweest. Nu ben ik steeds duizelig en sta te trillen op m'n benen. Weet nou niet of dat komt door het verwerken van alles wat we gezien hebben. Of dat het wat anders is. :oops:
    M'n man heeft nu nergens last meer van.
    Dus spannend...

Gr. COrina

9. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    He Corina!
    Spannend zeg!
    Nog 4 dagen zie ik....dat wordt weer duimen!!
    Leuk zeg, een weekje New York, zou ik ook best naar toe willen.....wie niet? ha,ha,ha...

Ja, idd, kunnen we best bij elkaar op kraamvisite komen, als het straks misschien zo ver is!!!
    Mn man werkt in Goes, zet ie me maar even af.........Ha,ha,ha,ha,ha....

Succes meid!! en allemaal natuurlijk!!!
    Groetjes Mirelle.

10. tamaratje

tamaratje Niet meer actief

Hoi,
    Zo een dagje weggeweest,
    En zie ineens minder leuke begrichten al goede berichten.
    Margriet, ik ben bheel blij voor je. ik weet hoe je je heb gevoeld bij mij duurde het ook 61 dagen, en was ook superblij toen ze er eindelijk waren hihi stom he...

Toen we aan de pil waren had ik zo iets van jeetje nu al weer ongie, en nu ben je blij als je nega test dat ze komen....

Ik hoop voor iedereen dat ze nu 9 maanden weg blijven hihi....

Mandy zet hem op meid...
    We komen hier met zijn alle doorheen...

Groetjes Tamara

11. iosonoio

iosonoio Lid

24 mrt 2006
    29
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Ik kom dit leuke topic hier nu pas tegen! Leuk zeg een hele groep vol met mede stoppers ...
    Mijn cyclus was meteen op orde ! (of hij moet naderhand weer van slag kunnen raken...?) en ik ben nu dus 9 dagen overtijd... maar op de test was niks te zien.. ik zou het liefst elke dag een testje doen.. maar ja.. daar los je niks mee op. Dussssss... probeer ik te wachten tot zaterdag en dan hopen dat we wel zwanger zijn... en anders inderdaad weer snel :evil: zodat we weer verder kunnen 'klussen' .

Anne

12. Niet meer actief

Corina bij mij is het niet alleen mijn hoge bloeddruk maar ook mijn hartprobleem en mijn gewicht .

Ik heb besloten om er niet meer mee bezig te zijn met zwanger worden en probeer ook even hier niet meer te komen want ik maak mezelf knettergek momenteel en ik heb dingen in mijn hoofd die ik er liever niet in heb eerlijk gezegt (het maakt me bang ) dus als jullie me missen weten jullie waarom maar jullie kunnen me altijd bereiken op mijn msn adres (ook mail)

groetjes en wens jullie veel succes en zal voor jullie duimen
    Liefs Mandy

En Anne ik had in februari ook een "normale" cyclus en inmiddels ben ik al 11 dagen daar overheen zit op dag 46 dus niet te hard roepen

13. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    Pfff...., ik weet nu ook weer hoe het is om ongesteld te zijn als je niet aan de pil bent>>>>geen pretje. (haha hoor me eens klagen en al tijden roepen waar de ongi blijven)

maar ja...hopen dat dit voorlopig de laatste keer zal zijn (zou niet gek wezen)
    Dan zou het mooi zijn als we met z'n allen konden verhuizen naar de andere kant van de site ( zwanger zijn) haha of ben ik nu te voorbarig!

14. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    wat is het rustig hier!!!!!

15. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    Ik waag hte erop met een banner wie doet er mee???

Ik heb een cycles aangenomen van 30 dagen (die van een kilometer moesten ze nog uitvinden Mirelle haha)

16. tamaratje

tamaratje Niet meer actief

Hoi,
    Zo een dagje weggeweest,
    En zie ineens minder leuke begrichten al goede berichten.
    Margriet, ik ben bheel blij voor je. ik weet hoe je je heb gevoeld bij mij duurde het ook 61 dagen, en was ook superblij toen ze er eindelijk waren hihi stom he...

Toen we aan de pil waren had ik zo iets van jeetje nu al weer ongie, en nu ben je blij als je nega test dat ze komen....

Ik hoop voor iedereen dat ze nu 9 maanden weg blijven hihi....

Mandy zet hem op meid...
    We komen hier met zijn alle doorheen...

Groetjes Tamara

17. iosonoio

iosonoio Lid

24 mrt 2006
    29
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Ik kom dit leuke topic hier nu pas tegen! Leuk zeg een hele groep vol met mede stoppers ...
    Mijn cyclus was meteen op orde ! (of hij moet naderhand weer van slag kunnen raken...?) en ik ben nu dus 9 dagen overtijd... maar op de test was niks te zien.. ik zou het liefst elke dag een testje doen.. maar ja.. daar los je niks mee op. Dussssss... probeer ik te wachten tot zaterdag en dan hopen dat we wel zwanger zijn... en anders inderdaad weer snel :evil: zodat we weer verder kunnen 'klussen' .

Anne

18. Niet meer actief

Corina bij mij is het niet alleen mijn hoge bloeddruk maar ook mijn hartprobleem en mijn gewicht .

Ik heb besloten om er niet meer mee bezig te zijn met zwanger worden en probeer ook even hier niet meer te komen want ik maak mezelf knettergek momenteel en ik heb dingen in mijn hoofd die ik er liever niet in heb eerlijk gezegt (het maakt me bang ) dus als jullie me missen weten jullie waarom maar jullie kunnen me altijd bereiken op mijn msn adres (ook mail)

groetjes en wens jullie veel succes en zal voor jullie duimen
    Liefs Mandy

En Anne ik had in februari ook een "normale" cyclus en inmiddels ben ik al 11 dagen daar overheen zit op dag 46 dus niet te hard roepen

19. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    Pfff...., ik weet nu ook weer hoe het is om ongesteld te zijn als je niet aan de pil bent>>>>geen pretje. (haha hoor me eens klagen en al tijden roepen waar de ongi blijven)

maar ja...hopen dat dit voorlopig de laatste keer zal zijn (zou niet gek wezen)
    Dan zou het mooi zijn als we met z'n allen konden verhuizen naar de andere kant van de site ( zwanger zijn) haha of ben ik nu te voorbarig!

20. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    wat is het rustig hier!!!!!

Deel Deze Pagina