Jemig Tamara dan sta je inderdaad met je mond vol tanden zeg Ik moest naar de Gyneacoloog en die liet me meteen bloed prikken toen ik nog niet was . En bij mij viel het dan reuze mee want een paar dagen later was er Ik moet zeggen dat als ik naar de Ha was gegaan ik ook zo'n soort antwoordt had gekregen hoor want die zijn ook niet echt subtiel moet ik zeggen
Ik kreeg een knorrige assistente aan de telefoon maar gelukkig mag ik wel langskomen volgende week dinsdag. Best kans dat de ha wel tegen me zegt dat ik maar "gewoon'' moet wachten... Eigenlijk vreemd,he dat je bij de ene ha wel wat krijgt en dat de ander zegt wacht maar af??!! Of ik word natuurlijk uitgerekend dinsdagmorgen ongi, ha,ha, nou ja, zou ik wel heel blij mee zijn, mijn buik staat voor mn gevoel op ploffen! Was vroeger (voor de pil) altijd heeeel erg ongi en ook heel vaak en was dan ook pas dertien jaar toen ik daarvoor aan de pil gezet werd. Ach, we zullen wel zien. Mandy 29,ik zie dat jij bijna kunt gaan testen...SPANNEND! Zo, nu ga ik mn huis poetsen op mn enige vrije middag van de week, nesteldrang? HA, HA, HA
Ja als ik het weekend niet ongesteld wordt dan ga ik maandag of dinsdag testen (denk ik) vorige maand was ik ook een week te laat dus misschien wacht ik het wel af Ja die huisartsen van tegenwoordig die hebben niet echt de tijd meer voor je Ha-Ha-Ha stuur mij ook wat nesteldrang dan
Hoi, Ja HA vinden het tegenwoordig normaal, maar ja wij maken het niet vaak mee om te stoppen met de pil. Ik moch pas bellen als ik op 6 maanden zat, hij zei dan is er wat mis, ontpillen kan gewoon heel lang duren. En ja dan later ga je erover denken en heb je toch zo iets van ja ik ben niet de enige en ze zullen het best wel weten... Eigenlijk is de pil dan ook troep hoor wat je in je lichaam krijg, je lichaam moet eigenlijk gewoon afkicken! Beetje raar gezegt maar het lijk er wel op... Ik ga nu de eerste echt ronde in en ik lijk wel zenuwachter dan toen ik net gestopt was... Maar dat zullen er wel meer hebben... We hebben natuurlijk wel geklust in de periode maar niet echt zo van nu moeten we echt hihi.. Kijk deze ronde gaat dat natuurlijk heel anders... Maar is het nu het beste om gewoon heel de maand om de twee dagen te klussen of kan je na je eisprong zeggen van nu doen we het wat rustiger aan!!!! Groetjes Tamara Succes klusser, wachters, en testers!!!
He, Hier nog eentje die in januari gestopt is. Begin januari. Ben zo'n 7 jaar aan de pil geweest. Voornamelijk omdat ik erg veel pijn had. En erg onregelmatig ongesteld werd. Nu dus gestopt... (wat een ellende zeg, dat afkicken ) Gelukkig ben ik nu een cyclus van 30 dagen, dus dat vind ik wel netjes. Jammer genoeg nog wel de pijn van voorheen. Maar in mindere mate. Deze ronde maar weer afwachten he Groetjes Corina
Gezellig dat je met ons mee komt kletsen Corina Nou dat is zeker netjes zeg een cyclus van 30 dagen zo zie je dat wij toch maar niet mogen mopperen hè Zijn hier trouwens mensen die al kindjes hebben of gaan jullie allemaal voor de 1ste ?
hay, ook ik ben in januari met de pil gestopt (stom genoeg strip gewoon weggegooid ipv de strip nog een weekje af te maken, maar goed) daardoor in januari (bleek bij echo) niet gespongen eitje gehad. medicijnen meegekregen om menstruatie te regelen (duphaston) maar dezelfde dag dat ik daarmee begon 25 jan ook gelijk bloeding (een dikke week) bleek achteraf dus wel gelijk mijn eigen periode weer te zijn...27 februari gehad (ben dus ook niet verder gegaan met duphaston) en nu maar hopen dat ik volgende week geen krijg.... voor de rest die in januari gestopt is (alle andere natuurlijk ook) heel heel veel succes met klussen...
Hoi Smoekie Gezellig dat je hier mee komt kletsen Ook ik heb de laatste week van de pil weggegooit en ik werd wel meteen de zondag daarop ongesteld (mijn geluk denk ik) Ik wens je in ieder geval veel succes met klussen
dan heb jij indaad geluk gehad, ik schrok best wel even toen de gyn zei dat het een niet gesprongen eitje was wat te zien was op de echo, maar waarschijnlijk doordat ik dus de strip niet afgemaakt had, (normaal bij het stoppen na de strip wordt je ongi en krijg je later een eisprong dus hum hum) werd die eisprong waarschijnlijk ook om het in mensentaal te zeggen gedwongen terwijl het nog niet genoeg gerijpt was. Nu aankomende april weer terugkomen en dan weer een echo, ik ga er vanuit nu achteraf kijkende dat ik dus gewoon 2x normaal ongi ben geworden en dat ik dus ook normale eisprongen heb gehad... Dus eigenlijk reken ik vanaf februari pas voor het eerst de 1e ronde dus nu vanaf maart gewoon spannend afwachten, ik voel vanaf dat ik gestopt ben heel duidelijk wanneer mijn eisprong eraan zit te komen dus hopen dat er een lucky shot tussen heeft gezeten..
Ik heb op 14 februari een inwendige echo gehad bij de Gyn maar die heeft er verder niks over gezegt dus het zal wel goed zijn geweest denk ik anders had hij het wel gezegt ... Ik ben deze maand pas voor de eerste ronde gegaan en meer dan afwachten kan ik nu niet Ik moet zeggen dat ik mijn eisprong eigenlijk helemaal niet voel (ligt dat aan mij )
nee hoor, vroeger heb ik ze nog nooit gevoeld (of mischien niet op gelet) het is dat ik naar de gyn moest vanwege een nacontrole van een baarmoederontsteking en dat dat pijnlijke gevoel wat ik bleek te hebben waarschijnlijk de eisprong is geweest (die niet gespongen is) en in februari teruggeteld naar wanneer ik in januari de pijn voelde bij de eierstokken (januari links-februari rechts-en nu maart weer links) weet ik nu dus dat het mijn eisprongen zijn die ik zo overduidelijk voel (ook op vlak daarna slijmpieken) Ondanks dat ik het geen prettig gevoel vindt ben ik er ergens wel blij mee verhoogd toch de kans op die ene lucky shot als je weet he nu komen de vruchtbare daagjes eraan..
hallo dames die in januari zijn gestopt, veel succes allemaal! ben zelf in december gestopt, heb geen haast maar toch wel steeds teleurgesteld, heb nu een hele korte cyclus (22 dagen ofzo) dus weet niet precies wanneer ik moet sexen, dus gewoon maar lekker vaak!! Groetjes Lisette
ze gaan uit van een cyclus doorgaans van 28 dgn de eisprong vindt vaak plaats (niet altijd maar zo berekenen ze de eisprong) halverwege de cyclus dus bij jou zeg maar rond de 12 dag.....
Ja wij gaan hier ook voor het eerste kindje... En het gaat alleen maar meer kriebel, ik heb 3 nichtjes van 6 jaar eentje van 9 maanden en eentje van 6 maanden. En sinds ik met kinderen bezig ben trek ik veel meer naar die kleintjes toe... Ze vroegen al wat ben jij ineens met ze bezig hihi, kan er wel de hele dag mee op schoot zitten!!! Groetjes Tamara
Ja dat ken ik hoor Ik ben inmiddels tante van vier kids van mijn man zijn broer een jongetje van 4 jaar en een meisje van bijna 2 En van mijn zus een meisje van bijna 7 en een jongetje van net 8 maanden Moet zeggen sinds mijn kleine neefje er is het ook wel erg is gaan kriebelen hoor ..
Ja, wij gaan ook voor de eerste. We hebben wel al wat 'tante en oomzeggers' Maar nu gaan we voor ons eigen kindje Gr.Corina
Is toch meer bijzonder dan dat je tante bent hè Corina ? Dat is al iets geweldigs en daardoor voelde ik me al erg bijzonder omdat ik tante werd en als je dan straks je eigen hummeltje hebt maakt het nog veel meer bijzonder dan dat het al is . Omdat het van jezelf is (onwerkelijk toch)