Volle bak wordt het hier,zeg! Gezelli!! Wij gaan trouwens ook voor ons eerste wondertje. Nu alleen de ongi nog! ha,ha!! Ik ga zo lekker naar mn knolletje, misschien dat een beetje hobbelen wonderen doet,ha,ha Liefs Mirretje
Volle bak wordt het hier,zeg! Gezelli!! Wij gaan trouwens ook voor ons eerste wondertje. Nu alleen de ongi nog! ha,ha!! Ik ga zo lekker naar mn knolletje, misschien dat een beetje hobbelen wonderen doet,ha,ha Liefs Mirretje
Ook ik ga voor mijn eerste kindje..ik ben ook tante van 3 kindjes...1neefje van 2jr en 1 neefje van 4 maand en een nichtje van 1 maand...heel leuk!! Ben echt gek op ze!! en zou nog blijer zijn als ik zelf zwanger ben...
Dat wordt al spannend voor jullie, Mandy en Lauraatje Jullie kunnen bijna testen. Wij hebben een 'klusweek' Ja, die tante en oom zeggers is erg leuk. Zeker toen ze nog baby waren, zo schattig! Maar van ons eigen nog veel en veel meer Gr. Corina
Ik moet zeggen dat ik niet meteen zal testen hoor want ik heb zoiets van ik ben nog aan het ontpillen , al zou het wel meer gaan kriebelen dan vorige maand om wel te gaan testen Ach ik zie het maandag wel als ik nog niet ben tegen gekomen Ja inderdaad ons nichtje wordt 17 april alweer 2 en oooooh wat was ze sweet toen ze zo'n klein babietje was , al is ze nu nog mijn oogappeltje . Maar precies dat is met een eigen wondertje toch weer anders hè (en dat is maar goed ook)
Mijn vriendin is pas bevallen van haar tweede, ook zo'n droppie!!!!!!!!! Als je dat dan ziet liggen in z'n wiegje en lekker vast mag houden.... Ik heb gisteren toch nog maar eens een keertje getest(kon het niet laten) Nu weet ik dat vage streepjes NA tien minuten niet meer tellen(volgens deze test), maar ik had 'm bewaard en er staat toch een heeeeeeeeel licht streepje. Ik ben dan weer wel zo nuchter dat ik weet dat ik niet zwanger ben, anders had ie het gelijk wel aangegeven, maar zijn er meer meiden die zo''n tik hebben om de test te bewaren en er later toch een heeeeeeeel vaag streepje op ontdekken? Of is het misschien de schaduwstreep die daarna licht zichtbaar is? Bye the way, het was een kruidvattest. Volgende keer gooi ik 'm gelijk na het testen weg,ha,ha,ha!! Anders blijf ik er naar staren! Liefs Mirretje.
Normaal als je een heel licht streepje hebt dan ben je wel zwanger Maar dan moet dat lichte streepje wel meteen komen en niet pas na 10 minuten Ja meis dat is wel slimmer om hem weg te gooien
Ik haal er gewoon geen meer in huis voorlopig.... Kan beter het "test"-geld maar in een potje gaan stoppen en er over een tijdje iets leuks kopen,ha,ha, dan had ik nu al wel een heel lekker geurtje gehad,hi,hi,hi.... Ach ja, een mens blijft toch eigenwijs,he? Ik wel tenminste, maar ik test voorlopig echt niet meer! He Mandy29, ik hoop dat je ongi wegblijft en als jij dan toch ook die testdrang mocht krijgen alvast heel veel succes... ik duim alvast voor je, stuur de ongi maar naar mij,ha,ha Succes meiden!
Hoe is het met de andere ladies? Margreet, ben jij inmiddels al ongi geworden? Je zat pas ook op een cycles van 55 dagen dus we gaan een beetje gelijk op. Gek word ik ervan... En dat klussen na je eisprong Tamartje, heb in het begin van deze lange cycles wel netjes om de dag geklust, daarna werd het minder(eerst de ongi maar eens). Denk dat het na je eisprong meer "spontaan" klussen wordt,bij ons tenminste (als je weet wanneer die is), maar daarvoor maar proberen zo vaak mogelijk!! HA,HA
ook ik heb alvast getest..want ik had testen van romed...maar daar hoor ik verhalen over dat ze niet te vertrouwen zijn maar het schijnt dat ze gewoon heel gevoelig zijn...als je voor je NOD test..(zoals ik deed) dan kan ie positief aan geven, ik had 3x een tweede licht streepje...dan ben je dus eigenlijk wel zwanger maar je lichaam kan het eitje nog afstoten en dan zou ik gewoon weer ongesteld worden...dus nou maar hopen dat het wel doorzet!! ik heb nog een test van MatCare en die ga ik zondag alvast doen want dan is me vriend jarig!!
Hoi meiden, ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb dinsdagavond een ovulatietest gedaan waar een vaag streepje op tevoorschijn kwam, woensdag weer getest en het streepje was weg! Waarschijnlijk heb ik dinsdag dus een eisprong gehad! Helaas alleen zondag geklust, maar wie weet...? Ik hoop dus over 1,5 week de duiveltjes te verwachten (of niet haha) Groetjes Margreet
Dan heb je in ieder geval "op tijd" geklust,toch? Zaadjes blijven toch minimaal wel 72 uur leven? Nou ja, je weet het toch niet, vooral als je in zo'n cycles zit zoals wij... Maar als je een ovulatietest hebt gedaan heb je wel wat meer zekerheid i.v.m. het klussen, ik gok er maar op los..... Ik heb de topic over de baarmoederfoto's gezien/gelezen. Echt bizar gewoon! Ga het toch eens proberen te voelen, want ik heb geen ovulatietesten in huis en ik heb een afkeer gekregen van testen,ha,ha,ha..... Groetjes Mirretje
Mandy je hebt gelijk hoor, om niet gelijk te gaan testen. Want je maakt jezelf alleen maar gek, bij ieder dingetje dat je voelt. Ik voel me gewoon een vreemde in m'n eigen lijf! Allerlei rare verschijnselen en dingen die ik voel, die ik anders niet had. Dus ga je toch dingen... Goh zou het nu wel.....?! Ach ja we zien het wel. Lauraatje veel succes met testen! Zal je voor je duimen. Gr. Corina
Ja precies Corina ik heb dat nu afentoe al hoor van oh zal het ? Daarom heb ik besloten om niet meteen een test te doen , want dan maak ik mezelf inderdaad knetter gek . Dus ik w8 het maar even netjes af want de vorige keer was het ook een week later en toen had ik ook steeds mails van .........heb je al getest,heb je al getest en Nee ik had niet getest en mensen snappen dat dan niet . Maar ik heb zoiets van hè kom ik ben nog aan het ontpillen hoor en als het wel bingo is dan is het gewoon geweldig