Januari 2006 Stoppers

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door -, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja prettig weekend allemaal!
    Ben er even een weekje tussenuit.
    Dus ff een weekje niet online.
    Tot over een weekje.

Ben wel benieuwd hoor, als ik terug kom.
    Naar jullie uitslagen.

Gr. Corina

2. Niet meer actief

Succes hoor Mirretje ;) En Corina ik zal heel hard voor je duimen tot je terug bent

3. Niet meer actief

Goedemiddag meiden :) Nou de klok is weer vooruit gegaan vanacht en de tijd schiet vandaag wel heel erg hard op moet ik zeggen :p

Hier trouwens nog geen :evil: gezien

En hoe is het met jullie ?

4. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Hi girls!!!!!!!!!!
    Bij mij heeft de ongi zich op dag 57(!) helaas nog steeds niet aangekondigd, ook nog geen pijntje of krampje te bekennen........
    Nou ja, het is hier gelukkig best mooi weer, zonnetje komt af en toe eens kijken, dat maakt al heel veel goed, kom maar op met die zomer!!!!!!!!!!!
    Dinsdag eindelijk naar de ha,krijg ik misschien ook een beetje meer duidelijkheid, want ook al lees je dat het heel lang kan duren, je maakt je onderbewust toch een beetje zorgen....

Succes allemaal,
    x Mirretje

5. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    He Lauraatje, gefeliciteerd met je vriend!!
    Je schreef dat je vandaag zou gaan testen.........succes meid.......ben heeeeeeeeeeeel benieuwd....!!!
    Ik duim voor je!

6. Niet meer actief

ja ik kan me er iets bij voorstellen Mirretje dat je je er best rot onder voelt
    Ik zit inmiddels ook alweer op dag 36 en ik moet zeggen dat ik er behoorlijk onzeker van wordt :cry: momenteel omdat ik zoiets heb van vorige maand 35 dagen en nu alweer 36 dagen

Ik wens je veel succes bij de ha meis en ik hoop dat hij/zij wat zinnigs te melden heeft

7. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    THANX......
    Jij ook succes met afwachten....ik zal aan je denken!
    Wat is het toch fijn om al je frustraties van je af te kunnen schrijven....lucht echt op om het met jullie te delen!!!
    Liefs Mirretje

8. Niet meer actief

Ja dat lucht echt op hè ? Dat heb ik ook hoor
    Wij gaan zo even naar Belgiè wat eten en ik ben blij dat ik even de deur uitkan even aan wat anders denken want anders wordt ik zo echt gek :idea: heb ik het idee

9. Niet meer actief

bedankt mirretje...maar helaas ben ik vandaag ongesteld geworden...dus op naar volgende maand!! Ik duim nog voor de rest!

10. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ohhh, Lauraatje, ik las het net in een andere topic,sorry meis, ik had nog niet gelezen dat je al getest had........echt rot voor je......
    Ik wens je in ieder geval toch nog een fijne dag met je vriend,

Heel veel liefs Mirretje

11. Niet meer actief

Ik ga waarschijnlijk morgenochtend een test halen want ik voel me gewoon zo :p Misselijk (maar dat was ik vorige maand ook) en verder kan ik moeilijk omschrijven hoe ik me voel...

12. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Lastig,he,het ene moment wil je wel testen,maar het andere moment denk je nee joh, ik ben nog aan het ontpillen......maar mocht je wel gaan testen morgen......good luck girl......dan lezen we het hier wel,toch????
    Duim,duim........heeft je eten wel gesmaakt in het vlaamse land omdat je misselijk bent ? (Een lekkere puntzak met grote vlaamse frieten? Die halen wij altijd in Putte mjam,mjam,mjam.......)
    Nou meis,het allerbeste
    Liefs Mirretje

13. Niet meer actief

Mwah het heeft wel eens beter gesmaakt hoor eerlijk gezegt !! Wij zijn naar Postel geweest vanmiddag :)

Ja tuurlijk laat ik het hier weten als ik heb getest morgen eerst maar eens afwachten of ik nog niet ongesteld wordt vanavond .

Maar ik laat het altijd even weten hoor :)

Liefs Mandy

14. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Weet je, aan de ene kant ben ik wel een beetje bang voor pco,wat je hier ook heel vaak leest....
    Sorry hoor,ik blijf klagen.......oh,was het maar dinsdag 8 uur,dan vraag ik die lieve man de oren van z'n kop.....ha,ha,ha....

15. Niet meer actief

Wat is PCO meis ?

16. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ik geloof iets waarbij je geen eisprong krijgt......je wordt dan dus ook niet ongi uit jezelf...als ik het allemaal goed begrepen heb hier.Misschien ga ik ook wel spoken zien........?

17. Niet meer actief

Ik weet wel als je een cyclus van minder dan 21 dagen hebt dat je geen eisprong hebt

En ik snap heel goed wat je bedoelt hoor want in mijn hoofd spookt het ook heel vaak van oooooh straks kan ik helemaal niet zwanger worden en straks dit straks dat :cry:

En dan denk ik ook van : Alles zit me al tegen in mijn leven dus dan zal dit ook wel tegen zitten :cry: :cry: :cry:

18. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Nou, ik ken je wel niet,maar uit je berichtjes merk ik wel dat je een hele leuke meid bent en het is je dus ook vast gegund.....alleen ons geduld wordt een beetje op de proef gesteld nu met deze cycles en we zijn tenslotte nog niet echt lang bezig!!!!!
    Wie weet joh....zo over een paar maandjes?......hoop ik dat alle meiden die hier topiccen zwanger zijn!!!! Ha,ha,ha,zou echt tof zijn.....kunnen we nog steeds samen klagen,ha,ha,ha......

19. Niet meer actief

wDankje wel voor je lieve woorden hoor :oops:

Ja lijkt me ook erg gezellig lekker samen klagen ;)

Als je dan kijkt op het forum van kindje op komst daar zijn er gewoon al 6 of 7 zwanger :eek: en ook januari stoppers dus het kan toch wel

Dit was voor mij pas de 1ste ronde dus ik moet zoiezo niet zeuren :p alleen ik wordt zo onzeker ervan als ik niet :evil: wordt

20. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Ja, dat is het he,je wil gewoon duidelijkheid.Ik kan er echt wel mee leven dat ik niet gelijk zwanger ben, maar een ongi-tje is toch niet teveel gevraagd,ha,ha,ha,ha,ha. Er zijn er zoveel die 'm maar wat graag door willen sturen,ha,ha,ha, ik betaal de verzendkosten wel,ha,ha,ha
    Sorry, word een beetje melig.....

Deel Deze Pagina