Januari 2006 Stoppers

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door -, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ha-Ha-Ha ja precies ik stuur wel een postzegel stuur het maar aan mij door dan :p

Hahahahahhahahah precies ik kan er ook goed mee leven dat ik niet meteen zwanger zou zijn maar precies geef me dan gewoon de ongi of stuur de :evil:

2. tamaratje

tamaratje Niet meer actief

Hoi,

Nou het is al een aardige gezellige groep.
    Ik vind het altijd leuk om andere verhalen te lezen, en hoe die meiden het allemaal meemaken.

Toch heb ik een verhaal van een vriend gehoord die is pas weer papa geworden van een 2de.

Hij zei dat ze met de 1ste in 2 maanden zwanger was en nu dus gelijk.
    Die hebben weer vrienden die ik niet ken, en die zijn helemaal gek om zwanger te worden.
    Ze doen alles testen, tempen enzo ze denken er elke minuut van de dag aan en zijn nu dus al 2 jaar bezig.
    Hij heeft mij het advies gegeven er niet mee bezig te zijn.
    Maar hoe moet ik dat nu voor elkaar krijgen, iedereen denkt er toch aan kijk bij mij is het dan niet elke dag, maar toch wel 3x zeker in de week!!!

Maar ja ik denk dan toch weer ja misschien hebben sommigen dat wel, maar toch denk ik ook dat de natuur veel te zeggen heb hoor!!!!!

Ik hoop dat iedereen deze maand een TOP maand heeft!!!

Succes allemaal!!!

3. Niet meer actief

Hoi Tamara

Ja dat klopt helemaal wat die vriend van je heeft gezegt hoor want mijn stiefzus was dus precies zo en liet zelfs haar vriend naar huis komen als het tijd was :eek: En die was dus 3 jaar verder en nog niets ! Uiteindelijk bleek dat ze geen kinderen konden krijgen (weet ik veel wat het was)

Ik ben nog steeds niet ongesteld en ik ga dus zo even naar de kruidvat om een test te halen

4. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Succes met testen!!

En het is heel makkelijk gezegd dat je er niet de hele tijd mee bezig moet zijn, ik wou dat ik het kon,
    haha.

5. Niet meer actief

Ik heb net getest en helaas het is een negatieve test :(

Nu maar wachten op de :evil: en ik moet zeggen dat ik hoop dat hij heel snel komt want ik wordt hier niet goed van :cry:

6. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    wat jammer ja. dat afwachten word je inderdaad niet goed van. ik ga straks een test halen bij de apotheek. en ga morgen testen.

wat voor test heb je gebruikt :(:

liefs san.

7. Niet meer actief

Ik heb een eigenmerk kruidvat test gehaalt vanmorgen !

Ja ik wordt er momenteel niet goed van en momenteel heb ik echt even het idee dat ik alleen maar kan :cry: :cry:

Niet omdat ik niet zwanger ben hoor maar gewoon alles bij elkaar en nu heb ik zoiets van kom maar op met die :evil: dan kan ik voor de 2de ronde gaan

8. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dat heb ik precies hetzelfde laat ze nu maar komen die :evil: :evil:
    gisteravond had ik heel erg veel kramp ongeveer midden in mijn buik net onder de navel en had het gevoel dat de :evil: :evil: zouden komen, maar ja nog steeds niks. ik heb ook geen krampen meer.

liefs san

ik zal voor je duimen.

9. Niet meer actief

Ik heb helemaal nergens last van dat is het rare ervan :( daarom wordt ik er ook zo vreselijk onzeker van ..
    Maar ja ik heb veel stress op het moment door omstandigheden en dat werkt ook niet mee heb ik het idee

10. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Hoi meiden!!!!
    Kom net terug van een saaie cursus, gelijk de pc aan .........
    Mandy,jammer meid....echt balen zeg, hoop voor je dat de ongi snel doorzet zodat je aan ronde twee kan beginnen....zet 'm op he meis, we trekken je er wel doorheen,
    en san 78,alvast heel veel succes met testen morgen....ik duim voor je,
    Ik heb ook nog nieuws:
    IK BEN ONGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPIEJAHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heb er wel bijna 60 dagen op moeten wachten,maar kan dus EINDELIJK met jullie mee gaan doen!!!!!!!!!!!!! Op voor de eerste echte ronde, ben nu al zenuwachtig.......maar heeeeeeeeeeeeel erg blij, dacht dat het nooit meer zou komen.....
    Heb dus de afspraak bij de ha voor morgen maar afgebeld, oh wat ben ik blij!! Sorry hoor, ben het gisteravond om 23:00 uur geworden, was zo blij dat ik gewoon niet in slaap kon komen,ha,ha,ha

Liefs een blij Mirretje

11. Niet meer actief

Whow Mirretje wat geweldig dat je ongi bent geworden zeg :) Kun je mij niet een beetje sturen meis ? Want ik heb helemaal nergens last van nog niet 1 klein steekje in mijn buik :(

12. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    He Mandy!!!!!
    Met alle liefde zou ik je een beetje sturen want
    1 ik loop echt helemaal leeg, echt niet normaal gewoon, en
    2 ik gun het je van harte, kunnen we gezellig samen naar de volgende ronde(hopelijk de laatste ook,ha,ha,ha!)

Maar vergeet niet meis, dat er altijd nog een heel klein kansje voor je inzit. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar het kan altijd nog......!!
    En anders hoop ik voor je dat het heeeeeeeel snel komt doorzetten....!!!!
    Liefs Mirretje

13. Niet meer actief

Ja meis dat had ik vorige maand ook hoor dat het net was of ik leegliep :( volgens mij heb ik het van 2 maanden tegelijk gehad vorige maand ;)

Ja dat is wel zo maar hoe groot is die kans ? Nu een negatieve test en dan ineens een positieve test ik moet zeggen dat ik dat niet zo geloof

14. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Dat weet ik ook niet, maar je leest hier de gekste dingen....
    Aan de ene kant heb je gelijk, en maak je jezelf alleen maar gek, dus ik geef je groot gelijk dat je er zo nuchter onder blijft!! Je kan er toch niks aan veranderen en alleen maar afwachten.....maar dat is zooooooooooo frustrerend!!!!
    I know all about it,ha,ha!!!
    Heb zelfs gister m'n man ervoor wakker gemaakt om te zeggen dat ik ongi was geworden,erg he?
    Dan ben je zo blij dat je eindelijk duidelijkheid hebt.....

15. Niet meer actief

Whaha nee meis dat vind ik niet raar ! Ik zei vorige week ook YES IK BEN ONGESTELD hahahahahahah

16. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Had de tampontest gedaan omdat ik wat rozig bloed afveegde, en toen deze aangaf dat ik ongi was geworden hield ik 'm trots bungelend in de slaapkamer omhoog!!!!!
    Is dit TE erg??????
    Wha,ha,ha,ha,ha,ha,ha
    Lig nu nog in een deuk, en dat ik het ook zomaar opschrijf.....ha,ha,ha,ha,, sorry hoor, je doet ECHT hele gekke dingen....
    Voel me nu wel een beetje raar.....

17. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Kan dit bericht niet verwijderd worden???ha,ha,ha,ha......
    Schaam me toch wel een beetje, en schreef het in een opwelling op,ha,ha,ha,ha.....
    Ach ja, moet kunnen toch, een beetje humor???

18. Niet meer actief

Hahahahahahahha so what haha moet toch kunnen of niet dan :p

Pfff weet je mijn *moeder is 11 jaar geleden overleden en ik mis haar momenteel gewoon heel erg :cry: Zou zo graag even met haar willen praten . En mijn zus zit in Frankrijk in de gevangenis en aan haar heb ik ook niks want ik krijg van haar alleen maar negatieve brieven en daar wordt ik ook niet vrolijk van .

Sorry hoor maar ik heb momenteel echt het idee dat ik even niet meer kan nadenken :( :cry: :cry: voel me gewoon echt vreselijk :cry:

Het is gewoon alles bij èèn

19. mirretje

mirretje Actief lid

19 mrt 2006
    189
    0
    0
    Jeetje Mandy, dat is ook niet niks allemaal!!!!
    Je weet dat je hier altijd alles op kunt schrijven,he.....al is het 36 keer per dag...klaag maar lekker hoor en lucht je hart.......wij klagen en steunen en puffen en zuchten gewoon met je mee...
    Kom op he meisje!!
    Dikke knuffel Mirretje

20. Niet meer actief

Lief van je Mirretje ! :)

Weet je wat het is ? Ik mis haar gewoon vreselijk momenteel , zou zo graag even mijn hart willen luchten bij mijn moeder en straks als ik zwanger ben zo graag willen delen dat ik zwanger ben . Nou kan dat wel met mijn zus maar alleen per post :cry:

Verder heb ik alleen de familie van mijn vriend maar dat vind ik toch anders

LIefs Mandy xxx

Deel Deze Pagina