Kan ik me heel goed voorstellen....Ik zou het me niet voor kunnen stellen dat ik het straks niet met m'n moeder zou kunnen delen..... Heb je wel goede vriendinnen dan met wie je lief en leed kunt delen? Weet wel dat dat anders is maar het verzacht misschien de pijn een beetje..... Weet ook niet zo goed wat ik moet schrijven, kan alleen maar zeggen sterkte en zet 'm op meis!!!! x Mirretje
Ik heb 2 goede vriendinnen die ik ken via het internet maar niet persoonlijk . Moet zeggen dat we wel lief en leed kunnen delen hoor . Ze was ook de eerste die wist dat de test negatief was vanmorgen ! Ja er is niks erger dan het niet kunnen delen met je moeder hoor dat kan ik je verzekeren Knuffie voor jouw van mij
Wat is het stil Hoe is het met de andere januari stopsters ? Hier nog steeds geen dus blijf maar wachten en wachten en wachten
Ja, zijn er nog nieuwtjes??? Zijn er al meiden ongi of wachtend op de ongi?? Of juist niet natuurlijk,ha,ha!! Zelf nog steeds erg blij met m'n duiveltjes, kan me niet voorstellen er ooit nog zo blij van te worden,ha,ha,ha,ha!!! Echte ronde 1: HERE WE COME!!! KLUSSEN!!!!!!! Nu nog niet natuurlijk,maar over een dag of 5, mannetje is nu al eitjes aan het eten,ha,ha,ha.... Groetjes!!!!
Hahahha arme mannen krijgen meteen een eier overschot en zodra wij zwanger zijn eten ze 9 maanden geen eieren meer Whahahahahahahahaha
Moeten er ook maar wat voor over hebben hoor,Wha,ha,ha,ha.....Wij lopen er straks als alles goed gaat 9 maanden mee rond.....en die ongi, daar hebben ze ook al geen last van,wha,ha,ha,ha. Af en toe zou je toch willen dat je man was?
Ja inderdaad ja hahahahahhahaa of dat hun vrouw waren En dan zo tegen de tijd dat je moet gaan bevallen Whahahahahaha
Waar is de rest toch gebleven? Zijn die niet net zo verslaafd als wij? Wha,ha,ha,ha Ik ben vandaag weer lekker een dagje vrij....lekker niksdoen....moet van de week nog 34 uur( heb er al 10 uur opzitten) dus ben lekker op m'n gemakje eens alle verhalen aan het lezen.... Groetjes.
Ja ik weet ook niet waar de rest is Ik ben altijd vrij dus misschien dat ik daarom zo vaak hier ben . Maar ik heb afentoe wel zoiets van misschien moet ik hier ook niet zo vaak komen en het een beetje van me af zetten want er constant mee bezig zijn heeft ook geen positief effect
Ja,da's makkelijk gezegd, mandy, maar ben er toch ook wel veel mee bezig, hoor.......Ach, het komt toch wanneer het komt en ik denk niet dat dat er wat mee te maken heeft, hooguit dat ik denk, jee, is het alweer zo laat,ha,ha,ha,ha......( je zit er zo weer een uur achter) En ik vind het gewoon leuk om ieders verhaal te lezen! Nog geen ongi-krampjes te bekennen trouwens bij jou?????
Nee meis ik had het over mezelf hoor dat ik hier niet zo vaak probeer te komen want dat werkt alleen maar averechts vrees ik Nee hier helemaal niks te bekennen geen hoofdpijn ,buikpijn en al helemaal geen
Ik ben er ook!! Kom net terug uit de stad, heb mezelf lekker verwend vandaag, en dat voelt echt supergoed!! Als het goed is (hopelijk niet), wordt ik vandaag ongesteld. Er is nog niks van te merken op dit moment. Ook heb ik al de hele dag maagzuur, het wil maar niet weggaan.
Nou Cindy, dat wordt spannend dan...... Veel succes gewenst...!!! Groetjes Mirretje En inderdaad, jezelf af en toe eens lekker verwennen voelt heel erg goed, lekker een dagje shoppen, heb het vorige week nog gedaan...
Hoi Meiden, Ik ben de 61e dag van de cycles gepasseerd wel vandaag een raar obgeblazen gevoel onderin de buik, ik hoop maar dat de gauw komen, ik wordt er gewoon depressief van! Giga jankbuien om niets en nergens zin in. Mijn mannetje heeft het er maar zwaar mee Meiden die bijna kunnen testen ik duim voor jullie, en voor de andere meiden succes met klussen!! liefs Margreet
Oh, arme Margriet24, nog niet ongi........ Ik ben eindelijk ongi geworden op dag 58 of zo, heel erg blij natuurlijk, maar jij moet nog langer wachten.....vind ik echt sneu voor je. Ben jij tussendoor helemaal nog niet ongi geweest,ook niet een klein beetje of zo na de pil (op de doorbraakbloeding na dan he) ? Bij mij was er echt niks, wel veel slijm op dag 29 of zo, maar nu haal ik het dubbel en dwars in....wha,ha,ha,ha.... Ik wens je veel succes en hoop dat de ongi ook voor jou heel snel mag komen.... Liefs Mirretje
Hoi Mirretje, Ik heb 3 dagen heel licht bloed verlies gehad (rose achtig slijm) waarschijnlijk is dit geen echte ongesteldheid geweest! verder helemaal niets!! Volgens mij ga ik de vlag uithangen als de komen. ( haha ik heb nog nooit naar de uitegekeken maar nu echt wel) maar ik hoop dat het niet te lang meer duurt dan kunnen we aan de echte eerste ronde beginnen!! Liefs margriet
Ik snap precies wat je bedoelt ! Ik ben dan pas op dag 38 maar ook ik wordt er nu al depri van en kan janken om helemaal niks Ik wordt er nu al niet goed van bah bah