Hoi, Ja ik ben er ook nog hoor!!! Ben alleen even heel erg druk geweest met vanalles... Maar vanaf nu ben ik er weer helemaal... Mijn nicht heeft een kindje van 8 maanden en ik heb vandaag wat spulletjes gehad is echt zo schattig... iK heb een badje met standaard gekregen en een hele leuke schommelstoel, zo electrice met een muziekje. Ik wil het nog niet in huis hebben dus staat netjes bij hun op zolder. Maar ik hoop dat ik het snel naar hier kan halen. (dan ben ik zwanger) Ik hoop dat iedereen snel spulletjes kan kopen... Zijn jullie nou ook al een beetje aan het kijken wat er allemaal is. Zoals babykamers enzo??? Groetjes Tamara
Ik heb ook al een heleboel op zolder staan. Heb ik gekregen van mijn tante, haar jongste is 4 jaar. Ik heb al een complete kinderkamer (bed, commode en kast), badje compleet, maxi-cosi, box, 2 kinderwagens, en heel veel kleren voor een jongen en een meisje, wipstoeltje, speelgoed. En vast nog veel meer wat me eveen niet te binnen schiet. Ik ben er blij mee, staat op zolder, en staat niemand in de weg. Zelf spulletjes kopen doe ik niet, pas als ik zwanger ben. Ik ben benieuwd, ben met buikpijn wakker geworden, dus wordt afwachten vandaag. Jullie horen het vanavond, moet over een uurtje gaan werken. Fijne dag alemaal!!
Hoi Meiden, Nou, wel typisch zeg, ik heb ook heel veel kleertjes van m'n tante gekregen. ik ving toevallig op dat ze alles weg zou gaan gooien (!)....dus toen ben ik maar even in de telefoon geklommen....... Echt nog heel veel puntgave kleertjes, die kon ik natuurlijk ook niet aan m'n neus voorbij laten gaan! Ze had ook nog een hele gave maxi-cosi met zebra-print, ook maar overgenomen,ha,ha,ha.... Ik wilde eigenlijk ook nog zo min mogelijk in huis hebben, maar ja, dit kon ik natuurlijk niet laten staan! En een luiertas, lakentjes zelfs een campingbedje......! Nou girls, 'k ga ook zo werken, tot later!!! Cindy: succes meid!....spannend...... Groetjes Mirretje.
Ik heb ook al een kinderkamer maar die was meer bedoelt voor als ik een logè zou krijgen (bedje staat niet in elkaar hoor) Verder koop en wil ik nog helemaal niks hebben want dat brengt ongeluk Hier nog steeds geen en ik wordt er nu echt een beetje chagerijnig van moet ik zeggen
Kan me voorstellen,Mandy, dat je er chagerijnig van wordt........laat de moed niet zakken,he, en straks is tie daar misschien opeensTATATATA!! Echt, ik voelde ook niets, werd er ook heeel erg chaggie van, al die onduidelijkheid...... Dan is het echt grappig hoe blij je kan zijn dat je ongi bent geworden, ha,ha,ha, vooral na twee maanden....... Succes met wachten, ik hoop voor je dat het heeeeeeel snel doorzet meis!!!! Groetjes Mirretje
Thx meis Ja ik zit er nu gewoon op te wachten en dan duurt wachten lang Vorige week was ik een week later dan eerst dus wie weet is dat nu ook wel het geval . Alleen zat ik toen op 35 dagen en nu al op 39
Ja, ik ben ook benieuwd of m'n tweede cycles weer zo lang gaat duren.....als het weer een dag of 60 wordt, word ik gek!!!!!!!!!!!! Wachten,wachten,wachten.....en nog eens wachten......niet onze sterkste eigenschap,he...? Van wie wel,ha,ha,ha,ha,? Nogmaals succes...... x Mirretje
Nee precies dat is niet onze beste eigenschap Weet je wat het is ? Als ik de ene keer een cyclus heb van 35 en dan van 45 (bijvoorbeeld) dan wordt het zo moeilijk rekenen wanneer je eisprong is hè
Gewoon heel veel klussen,wha,ha,ha,ha,ha..... Nee, je hebt gelijk, dan wordt het idd lastig. Ik wacht deze cycles nog even af, en als die weer zo lang wordt, ga ik temperaturen, moet wat he?
ja precies meis we moeten inderdaad wat ! Jij zegt net hetzelfde als wat mijn man ook al zei van de week Maar goed dan ga je temperaturen maar wat hoort je temp te zijn normaal gesproken ?
Uhm.......zoeken we gewoon even op in de zoekfunctie? Zal vast wel eens eerder gevraagd zijn...en mijn schoonzus doet het ook, kan ik het ook nog aan vragen, al spreek ik die nou ook weer niet zo heel vaak, ach....ik heb nog een maand de tijd........
Ik ben weer terug!! Heel de dag gewerkt, en daarna nog overleg gehad, De hele dag ben ik er al niet helemaal bij met mijn gedachte. Ik vergeet van alles En nog steeds geen te zien Normaal (vanaf dat ik gestopt ben) is mijn cyclus heel regelmatig. Ik wil nu zo graag testen (al heb ik wel de kriebels), maar mijn vriend moet nog werken tot 10 uur. En ik heb als weleens 2 testen gedaan, en toen vond ie het helemaal niet leuk. Hij wil het zo graag samen doen, omdat (zegt hij) we er samen voor gaan, vindt ik eigenlijk ook wel heel erg lief. Maar helaas door dat overleg ben ik hem misgelopen, en moet ik wachten tot vanavond. Wordt vervolgd
Het begint nu wel een beetje te kriebelen hoor Ik durf niet te veel te hopen, want wie weet komt die nog wel. Dat ie maar meteen uit zijn werk naar huis komt
Whahahahah ik snap je wel hoor !! En precies meis niet teveel hopen want dan komt het toch als een domper . Ik heb afgelopen maandag getest en stiekem hoopte ik het wel maar het viel smerig tegen toen ik een negatieve test had
ik geloof niet zo dat ik nog een positieve test ga krijgen meis als hij eerst negatief is .. Maar ik ga zeker heel hard voor je duimen dat het bij jouw wel bingo is hoor