januari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Michelle, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle

    Michelle Actief lid

    20 mei 2006
    101
    0
    0
    Ik schrik me helemaal de pl#ris... ben ik opeens al mijn collega januari mama's kwijt.
    Laten we niet de koppigsten zijn en elkaar hier gewoon weer opzoeken. Deal?
    groetjes, Michelle
     
  2. Niet meer actief

    Ik vind het goed hoor. Er zijn al wel heel veel vertrokken naar het andere forum helaas. Echt een heleboel.

    Hoe gaat het met Jordin? Sara was vanavond weer wat onrustig, nu ligt ze lekker te slapen in de kinderwagenbak. Morgen zijn we met z'n 2-en want manlief gaat met onze oudste op wintersport met zijn familie. Ik ga niet mee omdat Sara nog zo klein is. Ik wil haar geen 10 uur in de maxicosi laten.
     
  3. MarionM

    MarionM Bekend lid

    2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Hoe lang ben je dan alleen babietje? Ik zou er niet aan moeten denken nu alleen te zijn :oops: Maar misschien scheelt het dat het je tweede is ;)
     
  4. Niet meer actief

    Maar een week...
     
  5. MarionM

    MarionM Bekend lid

    2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Zou een eeuwigheid lijken voor mij hahaha! ;)
    maar misschien is het extra genieten voor jou, lekker met zijn tweetjes genieten van elkaar ;)
     
  6. Michelle

    Michelle Actief lid

    20 mei 2006
    101
    0
    0
    ik snap er echt niets meer van hoor. Zou nu ook niet weten waar ik de anderen nog moet vinden. :cry: Durf er nu ook niet meer over te beginnen, want voordat je het weet zit ook hier een slot op.

    Jordin is de afgelopen twee dagen erg onrustig. Heel veel wakker en huilen. Heb net 'Oei ik groei' erbij gepakt en lees dat er met vijf weken een sprongetje gemaakt wordt, dus dat verklaart een hoop! Nu ligt ie eindelijk lekker te slapen in de kinderwagenbak naast me.

    Jeetje zeg, straks helemaal alleen met Sara? Die kleintjes veranderen momenteel zo snel, je man herkent haar straks niet eens meer jôh. 10 uur in de maxicosi zou ik inderdaad ook (nog) niet doen. Succes in je uppie!

    Ik ga eens kijken of ik er een fles in krijg bij de kleine man...
     
  7. Niet meer actief

    Nou nee hoor, ik vind het helemaal niet leuk. D.w.z. ik gun het ze van harte en vind het goed en fijn dat ze gaan. Maar ik vind het heel vervelend om alleen met Sara achter te blijven.
     
  8. MarionM

    MarionM Bekend lid

    2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ja daar kan ik helemaal inkomen, zo zou ik het ook voelen denk ik ;)
     
  9. labmuisje

    labmuisje Actief lid

    19 apr 2006
    245
    0
    0
    Nou daarom ben ik vorig weekend lekker naar mijn ouders gegaan. Mijn man ging naar Zeeland vrienden helpen. Ik met Sanne lekker logeren bij me ouder.

    Ik hoop dat een heleboel mensen wel terug komen hier heen.

    Dit is alles wat ik erover kwijt wil.

    Groetjes labmuisje
     
  10. Caecilia

    Caecilia Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hoi meiden,

    Ik ben er ook nog en hoop dat we toch nog lekker door kunnen kletsen met elkaar. En dat niet iedereen vertrokken is... Ik kijk iedere dag op het forum en heb een hoop aan jullie als het allemaal even niet zo lekker gaat... en ook als het juist super gaat. Xander ligt sinds 19:40 te slapen... uniek :) hoop dat de nacht ook goed wordt!

    @babietje (blij dat je er nog bent), veel plezier zo alleen met je kleine meid! Wij konden eind maart met het werk van mijn man gratis op wintersport.. vliegen naar Oostenrijk en dan 4 nachten (5 dagen) geheel betaald ski huur les, hotel, eten... maar we vonden het te snel voor onze kleine en mijn man wilde nog niet 5 dagen alleen. Dus ik vind het heel dapper van jou want 5 dagen alles alleen doen das niet niks!
     
  11. Polleke

    Polleke Actief lid

    13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Hallo!
    Mijn link deed het ineens niet meer! Nou, blijkbaar gaat het nog wel verder hier?
    @ Michelle: Igor heeft volgens mij ook wat last gehad van dat sprongetje de afgelopen week! 'S ochtends wil hij alleen maar rondgedragen worden anders zet hij het op een brullen! Leg je hem dan in de kinderwagen als je denkt dat hij eindelijk slaapt, is hij meteen weer wakker...
    Gisteravond speentje maar weer eens geprobeerd, dat vond hij ineens heel erg lekker, maar telkens als dat ding uitviel weer brullen, dat is ook
    lastig hoor!
    Gisteravond heeft Igor om 22.00 100 cc kv gehad en nog 10 min. bv.
    Ik dacht nog: het wordt vast een onrustige nacht (ivm volle maan), maar meneer heeft z'n record weer verbroken en kwam pas om 4:00!
    Ik zit nu op 7 voedingen (waarvan 1 x kv). Ga de komende weken langzaam overstappen denk ik. Heb nog steeds last van pijnlijke tepels en steken. Bovendien zie ik het totaal niet ziten om te gaan kolven op m'n werk (middelbare school).
    Nou, vandaag gaan we een grote reis maken met de kinders, helemaal naar Apeldoorn (bijna 2 uur met de auto). M'n zusje en haar zoontje zijn allebei jarig.
    Hopelijk tot later! (Vind het altijd erg gezellig hier!)
     
  12. labmuisje

    labmuisje Actief lid

    19 apr 2006
    245
    0
    0
    Er zijn er nog niet zoveel geweest hierzo.

    mmm

    Nou Sanne is uit haar wiegje en slaapt nu in het grote ledikant.
    Moet ze wel weer even aan wennen en dat merk je met drinken. Ze stribbeld weer behoorlijk tegen. Bij mij krijgt ze geen kans maar bij me man wel. Hij weet nog niet zogoed hoe hij haar dan moet vasthouden. Komt wel hoop ik.
    Anders is het dat ze hem nu al om haar kleine vingertjes heeft gewonden.

    Groetjes labmuisje
     
  13. Niet meer actief

    Hoi meiden, ben er ook nog, hoor!'

    Dat andere "ding" werkt bij mij toch niet goed, maar ik was al niet van plan om hier weg te gaan!
    Ik vind het veel te gezellig! ;)

    Sinds een paar dagen geven we Marit 's avonds een extra tussendoortje rond een uur of 9.
    We merken aan haar dat de tijd tussen de voeding van 19uur en 23uur te lang is voor haar, dus overbruggen we dat met een beetje kv uit de fles. Dan heeft ze iig een bodempje in haar buik en houdt ze het wat langer vol. Anders zou ze de laatste voeding veel vroeger moeten krijgen en komt ze 's morgens ook weer eerder.
    Dus eigenlijk is het ook een beetje eigenbelang... :-$

    @Polleke: Gezellig dat je naar Apeldoorn komt... Kom je ook ff bij mij langs? Hihi... :D
     
  14. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

    Ik ben een paar weken hier niet geweest... en ik geloof dat ik nogal wat gemist heb? Waar is iedereen waarom zijn we opnieuw begonnen enz enz enz?
     
  15. MarionM

    MarionM Bekend lid

    2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Vandaag kwam mijn schoonzus met babyfoto's van mijn man, nou dat is dus sprekend Ilias! Echt heel erg leuk om te zien! ;) :p
     
  16. sillaah

    sillaah Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik ben er nog
     
  17. 19nicole83

    19nicole83 Actief lid

    11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    ?

    heb ik ff een paar dagen niet veel tijd...............................
    Is gewoon iedereen pleite gegaan? :confused:

    was het hier niet goed meer ofzo :(

    terug komen meiden,
    groetjes mij
     
  18. mumuitaustralie

    4 jan 2007
    90
    0
    0
    moeder
    Traralgon, Australie
    owh jee... :S
    Nu weet ik het even niet.. Wil hier ook nog wel kletsen, maar 't zou veel leuker zijn als we allemaal bij elkaar blijven!

    Hier gaat alles weer goed :) Gisteren hadden we het 'suprise' feestje voor onze vrienden en het was een topmiddag! Noah heeft zo heerlijk gespeeld en Eyva heeft voor mijn gevoel de hele dag gedronken - zal wel een sprongetje gaan maken zo want ze is wat knuffelig ;)

    Vandaag is boodschappen-dag, dus ik ga zo m'n lijstje maken :D Noah kijkt Sesamstraat en Eyva ligt nog te slapen.. eerst zo m'n gordijnen eens open doen - dan is de dag echt begonnen!

    Simone
    xXx
     
  19. charlotteM

    charlotteM Actief lid

    22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    Ik ben er ook nog.
    Ik ben een beetje wanhopig. Suus is de afgelopen 2 en halve week s`avonds erg mopperig. dat was eerst alleen`van ong 19 tot 22. Nu begint ze smiddags al. Gisteren was ze vanaf ong. 14 uur tot 22 u mopperig. Werd er helemaal :evil: van! Nu is ze ook verkouden en moet vaak hoesten. Misschien dat ze daar last van heeft of ook van een sprongetje. Dacht dat ze dat al had gehad.....
    Zucht. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

    Charlotte
     
  20. Polleke

    Polleke Actief lid

    13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    @ Stranger: Ik ben ook erg benieuwd wat er nu eigenlijk gebeurd is hierzo... Misschien komt de rest wel weer terug als we hier ook blijven kletsen?
    @ Charlotte: Dat klinkt bekend in de oren, Igor had er de afgelopen week ook last van, zal het sprongetje wel wezen denk ik!

    Igor had steeds ook heel erg last van krampjes en alweer paar dagen niet gepoept.. vannacht een uur aan het troosten geweest, anders slaapt hij na het voeden altijd meteen weer in..
    tot vanmorgen: jaaa daar was de dikke poepluier! Nu ligt ie heerlijk tevreden alweer een paar uur te ronken.

    Het scheelt bij een tweede echt dat je weet waar je naar toegaat, na 6 weken gaan ze steeds minder huilen, voor je het weer slapen de kindertjes door en jij zelf ook weer, gelukkig maar!
    Vinden de andere moeders van de 2e ook dat alles nu veeeeel sneller gaat dan bij de eerste?

    groetjes! (en blijven kletsen hoor!)
     

Deel Deze Pagina