januari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Michelle, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    @ caecilia: We zijn al druk aan het kijken, we hebben nu natuurlijk ook wat meer eisen. En we willen nu dus ook idd een auto waarvan we allebei zoiets hebben van, ja dit is hem. Tja we gaan nu echt voor een familie wagen.

2. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @stranger, leuk dat je er weer even was. is toch wel gezellig als wij hier blijven kletsen. fijn dat het kolven zo goed gaat.

@ nicole: succes met de auto. het is altijd een tegenvaller als je een nieuwe moet. maar ja, gelukkig is dat niet al te vaak.

hier alles goed. onze kleine man heeft na een dagje redelijk wat huilen weer rust gevonden en ik ben zelf ook weer met wat meer vertrouwen met de BV. ik volg maar gewoon mijn gevoel en ben gisteren niet wezen wegen. dat was pas 5 dagen na de vorige keer en dan help ik mijzelf alleen maar in de stress, omdat het handiger is het over een langere tijd te bepalen. is wel leuk dat hij al zijn hoofd zo goed rechtop kan houden en als je hem op zijn buik legt trekt hij zijn beentjes zo onder hem. is wel heels chattig.

geniet lekker van de kleine voor jullie ook. op naar de zomer. kunnen we lekker naar buiten.

3. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    hee meiden...wat is het rustig he!
    Als het zo blijft is het misschien wel een optie om samen te voegen met dec2006 en februari mama's
    ?

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    ja is inderdaad erg rustig... is de rest echt helemaal vertrokken?

5. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    de rest is inderdaad allemaal weg. jammer he. samenvoegen vind ik wel een goed idee.

6. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Ik ook wel, maar we kunnen ook nog ff wachten misschien krijgt de rest een helder moment. :D
    om 13:15 uur hebben we een afspraak bij het cb voor de prikjes. Ivana krijgt ook een buik echo omdat we mee doen aan een onderzoek naar overgewicht bij kinderen.

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Heeft Ivana dan overgewicht? Of kijken ze naar de ontwikkeling van baby's en hoeveel er hiervan overgewicht krijgen?

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik snap er echt helemaal geen biet van hoor. Ik heb Lotte maar een pb gestuurd met de vraag wat er gebeurd is misschien weet zij meer.

@ Nicole: succes met de inentingen! En met de echo.

@ Dorito: ja inderdaad jammer dat ze vertrokken zijn...

Vanacht heeft onze knul ineens van 23:30 tiot 5:30 geslapen... nu kolfde ik altijd rond 3-4 uur s nachts wanneer hij voor zijn fles kwam. Dus je kunt je wel voorstellen dat ik op knappen stond toen ik wakker werd! Ga nu s nachts maar de wekker zetten om te kolven.

Wel een beetje jammer als hij door zou slapen maar ja... eerst moet mijn productie een paar weken stabiel zijn voordat ik minder ga kolven.

ik kolf nu trouwens bijna een liter per dag! Zoveel drinkt hij niet dus ik ga maar invriezen... :-D

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Knap hoor zoveel kolven. Ik geef bv en kolf daarnaast (voor de voorraad) vandaag is het weer een onmogelijke taak... 3x kolven en ik heb nu 60cc...

10. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    daar ben ik weer.
    @ caecilia: Nee het is een onderzoek die idd met ontwikkeling enzo te maken heeft. Ze heeft alleen geen buikecho gehad, daar hadden ze al genoeg van zei de cb mevrouwtje, dit terwijl ik er de vorige keer voor moest krabbellen. Nou Ivana heeft in iedergeval haar eerste prikken erop zitten. Ging de eerste ook nog fout ook (pff). ivana gewoog zo dat de naald eruit ging :)S). Toen hebben ze even overleg gepleegd en is de prik wel goed gekeurd...!
    Ik heb haar nu eens echt horen huilen ,de schat, ze was het er niet mee eens! Mijn lieverdeje was nu trouwens 58 cm en5315 gram. Goed he...
    Ze slaapt nu maar ze krijgt zo der fles en dan gaat ze naar der ledikantje toe.

@ stranger: heb je al bericht terug?

11. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    hoi!
    ik ben er ook nog hoor!
    heb wel geprobeerd bij dat andere forum te komen, maar tot nu toe zonder resultaat...
    lijkt me idd wel een goed idee dat samenvoegen! vind het nl. ook altijd leuk om bij andere topics rond te neuzen hier (the lounge, baby & peuter etc.).
    igor doet het goed, hij wordt steeds helderder. hij heeft nog wel last van krampjes. 's nachts komt hij nog 1 à 2 keer... hoop dat dat over is voordat ik weer moet werken!
    morgen gaan we het bedje in z'n eigen kamertje klaarmaken. nu slaapt ie nog naast ons bed in z'n wiegje, maar dat wordt wel wat klein en we worden van elke zucht wakker.... kan de babykamer ook eindelijk eens gebruikt worden!
    groetjes!

12. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    hoi hoi, hier ben ik nog even. heb je website even bekeken nicole. ziet er leuk uit. Staan leuke reacties in het gastenboek... ook van de rest van de jan. mama's. had je dat al gezien? leuk hoor.

groetjes!

13. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    @ Caecilia: een paaren geleden kolfde ik maar 160 cc in 8x, nu dus 900-1000 in 8x... je moet het echt leren! En jij geeft nog bv ernaast hè...

@ Nicole: nee ik heb nog geen bericht terug, even afwachten maar! Heeft Ivana nog last van de inentingen? en ze doet het prima zeg!

@ Polleke: leuk Igors eigen kamertje!

Hier niet veel nieuws. Jarik heeft een goed humer de laatste dagen --> een stralende glimlach en hij klets op zijn manier mee. Ik heb het idee dat hij elke dag wel iets nieuws kan!

14. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    nee ivana heeft er niet veel last van ze ligt nu lekker te slapen.

15. charlotteM

charlotteM Actief lid

22 apr 2006
    117
    0
    0
    secretaresse
    Noord-Holland
    Allemaal gezellig blijven hoor!

Even een vraagje; als jullie kids wakker zijn, wat doen ze/jullie dan. Suus heeft vaak een half uurtje tot een uurtje de aandacht voor van alles en nog wat maar huilt ook vaak als ze wakker is. Herkennen jullie dit? Ik vind het best moeilijk wat ik dan moet doen. Voor spelen is ze nog te klein...

Charlotte

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hoi, ik ben er ook nog :)

Wat is er dan gebeurd in de tussentijd?

17. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Geen idee ik wacht nog op antwoord van Lotte...

18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Een aantal meiden zijn een eigen forum begonnen, waar helemaal niets mis mee is natuurlijk. We vonden het alleen niet leuk dat hier op de site geroepen werd 'kom we gaan met z'n allen verhuizen' er staat duidelijk in de regels dat dat niet is toegestaan, daarop is een account geblokkeerd en toen vonden een aantal het nodig veel pb's te gaan versturen met dezelfde oproep en een verwijzing naar dat nieuwe forum, waarop weer een aantal accounts werden geblokkeerd en zo is het geëscaleerd. Het bericht van Marrie hierboven verwijst naar een gastenboek waar het adres staat van dat nieuwe forum. En da's ook een manier.

19. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    dag, dag

als hier geduid word op mijn gastenboek? dan kan ik alleen maar zeggen dat het een openbare website is.
    Word er nu verwacht dat ik het bericht verwijder?
    Lotte als dat het geval is wil je mij hier over even berichten aub

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Nee hoor natuurlijk niet. Dat gaat mij niks aan wat jij in je gastenboek zet of laat zetten. Even voor de duidelijkheid het gaat mij er niet om wat op een ander forum gebeurd of op je homepage of waar dan ook, het gaat er mij om wat hier gebeurd. Maar goed laten we het hier bij laten en het topic voor de Januari mama's gebruiken. Mijn bovenstaande stukje was ter verduidelijking. Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben kun je me altijd een pb sturen.

Deel Deze Pagina