@ Caecilia: Wat goed zeg nog steeds BV! Zodra Xander ook fruit en groentehapjes gaat krijgen, gaat hij vast groeien als kool En wat lekker dat hij doorslaapt, ook goed voor je relatie! Indira heeft een moeilijke week, ze gaat weer beginnen met een sprongetje of ze gaat tandjes krijgen. (ze is natuurlijk die hapjes zat en wil net als mama een boterhammetje) Al met al ben ik 's avonds kapotmoe. Zijn er onder de januari baby's die al kunnen kruipen? Indira wil wel maar het lukt haar niet. Erg frustrerend voor haar en voor mij..... groetjes, Monique
even snel een update over Suus. Ze is ong 67 cm en 7110 gram. Ze doet het dus erg goed met de flesvoeding. Ze krijgt nu 4 flessen en nog geen hapjes ofzo. Verder doet ze nog niet zo heel veel. Ze rolt wel op haar zij maar rolt vervolgens weer terug op haar rug....ben benieuwd wanneer ze "per ongeluk" op haar buik rolt..... Charlotte
4 flessen? en geen hapjes? Dat red ik niet met Indira. Ze zit dus nog steeds met 5 flessen van 180 ml... Hoeveel geef jij dan?
eerste fles 210 water 7 scheppen, volgende 2 flessen 180 water en 6 scheppen en de laatste fles 210 water 7 scheppen en 2 scheppen rijstebloem. Ik merk niet aan Suus dat ze te kort heeft ofzo. Was laatst begonnen met fruithapjes maar ze begon meteen weer heel veel te spugen. dus dr maagje is er nog niet aan toe denk ik. Over een tijdje probeer ik het weer. Gr charlotte
Ik heb een tijdje geen reactie meer hier geplaatst. charlotteM wat jij schrijft is voor mij heel erg herkenbaar. Ook mijn relatie heeft het de afgelopen maanden redelijk zwaar gehad. Het gaat inmiddels een stuk beter, maar dan zijn we wel dik 4,5 maand verder na de geboorte. Een zwangerschap is geen aanrader om je relatie te redden, zoals je weleens hoort. Mijn zoontje krijgt nog steeds bijna 100% bv. Heel af en toe wil ik hem weleens een flesje met een combi van kunst- en borstvoeding geven. Dit wanneer ik op mijn werk geen tijd heb genomen om te kolven. Over een aantal weken wil ik hem bij de laatste voeding wat rijstebloem geven door de afgekolfde melk. Ben benieuwd hoe hij dat vind. Bij 5,5 maand eens kijken of hij een fruit en of groentehapje lust.
Indira wordt volgende week al weer een half jaar! We zitten nog steeds op 5 flessen FV. Volgende week stappen we over op opvolgmelk. Hopelijk gaan we dan naar de vier flessen! Vandaag begonnen met liga 2e stap en ze vondt het heerlijk in haar fruithap. We zijn op vakantie geweest en tijdens de warmte vondt ze het erg lekker om op een sinaasappel te zuigen. Erg leuk om te zien! En waarschijnlijk ook fijn op haar doorkomende tandjes. Hebben jullie daar ook al last van? Lijkt met lastig voor de BV moeders... groetjes, Monique
Zaterdag wordt Xander 6 maanden! Dan krijgt hij ook voor het allereerst iets anders te eten als bv Tandjes zijn hier nog niet door (gelukkig maar)
hiep hiep hoera.....Ivana is gister haar half jaardag gehad! Verder gaat alles goed hier. Ze is aan de 3 flesjes en volop groete en fruithapje!
Ik wil niet zeuren.....Maar al mijn collega mama's met wie ik hier ooit ben begonnen, zijn weg door onenigheid met de paginabeheerder maar mag het geen dat nu bij de overber mama's gezegd word wel? Het geen dat hier destijds gezegd is is nog niet een tiende keer zo erg al;s wat daar gebeurd!
@nicole ik ben t wel met je eens ja.. de jan. mama's worden er meteen vanaf gegooid, en hun schelden elkaar uit en er word niet meer over gesproken..
Er wordt bij de nov. mama's idd gewoon gesproken over een tweede opgezet forum... Meten met twee maten dit, wat mij betreft!
Lees al een tijdje mee op zwpagina en heb me net aangemeld. Ik wilde alleen even zeggen dat ik het helemaal met jullie eens ben! Beetje (nou ja, beetje..) raar is het wel.... maar goed, t is blijkbaar niet anders! De garoeten!
hallo dames, Waar jullie het allemaal over hebben volg ik niet helemaal... Heb me dan ook pas later aangesloten. Welkom terug in elk geval. Meer dan helft van de januari baby's zijn al weer een half jaar! Wat gaat het snel hè en wat kunnen ze al veel! Gaat alles goed met iedereen? Groetjes, Monique
hier een mamma die al eerder langs is geweest hier.. we hebben een zoontje tieshan hier alles goed. ben erg benieuwd hoe het met sim en dorito gaat...