Ik mag me bij jullie toevoegen waarschijnlijk ben ik 14 januari uitgerekend maar zeker is het nog niet Groetjes Sanne
Nou dat duurt wel even hoor, heb gisteren ook weer even getest, hoezo onzeker???? Nou ja dat was de laatste die ik nog had liggen, dus nu is het afgelopen!
@ stranger en Sanne: Dank jullie wel. En beiden ook van harte gefeliciteerd! En natuurlijk iedereen hier in januari!
Probeer nu al een half uur de verloskundigenpraktijk te bellen voor een eerste afspraak maar steeds de voicemail. Jeetje daar wordt ik nou gek van. Best zenuwachtig om te bellen en dan heb steeds de voicemail.
Hoi hoi Ben vandaag naar de huisarts geweest. Hij dacht dat ik gewoon een allergische reaktie op iets had. Moet zeggen de bultjes en plekjes worden minder, maar de jeuk is er nog steeds. Hoop zo dat het binnen nu en een week weg is. Ze konden me geen medicatie geven, aangezien ik nog zo pril zwanger ben, kan het schadelijk zijn.. Ik heb nu menthol gel in plaats van poeder, werkt langer en sterker. Dus ben benieuwd. Ben nu even gestopt met het slikken van foliumzuur, naar mijn idee reageer ik daar misschien zo op. Ben daar vorige week dinsdag mee begonnen en donderdag kreeg ik die jeuk. Als de jeuk weg is, begin ik weer met het slikken van foliumzuur, komt het dan weer terug dan weet ik wat de oorzaak is. Ben alleen vergeten aan mijn arts te vragen of het geen kinderziekte is, 5e ziekte, mag hopen dat hij zoiets herkend, als hij het ziet. Dus we houden het maar op een allergie.... Maar ik schijt hem wel. Blijf bang dat er dadelijk iets mis gaat met ons kindje. Dikke kus anne
Sanne meis!!!!!! Gefeliciteerd en gezellig dat je er bent!!!! ik ga zo NOD mei nog even lezen, daar zal je vast ook wat op gezet hebben!
Vervelend is zoiets he? Hadden we dan maar gewoon een computertje waarop precies staat wat er precies in ons lichaam aan de hand is!
Ik heb er ook last van. Vandaag toevallig de verloskundige gebeld voor het maken van een afspraak. Ga er 9 juni heen. Gelijk gevraagd naar die krampjes, en zij zegt dat het de baarmoeder is die al aan het oprekken is. Caecilia (dacht ik) had het daar ook over. Maar ik snap wel dat je er onzeker over wordt! Trouwens: ze vroeg of ik een nekplooimeting wil laten doen. Doen jullie dit? Of niet? En Caecilia: ik ben ook gewoon de hele week aan het werk hoor! Emma en Sanne: welkom hier en gefeliciteerd!!!
Dat snap ik wel ja. Ik heb vanmiddag de ass. van de huisarts gebeld. Ze neemt het op in het dossier. Nu vroeg ik hoe een goede VK te vinden. Ik kan morgen een folder ophalen met adressen, info over MvM en ze heeft een leuk tijdschrift voor me klaar liggen. Leuk toch? Maar ik was eerlijk gezegd best een beetje zenuwachtig voordat ik belde...
Dank je marretje en ook gefeliciteerd! Een nekplooimeting, dat weet ik nog niet, misschien wel? Van die rare steekjes en ongikrampjes, dat heb ik zo af en toe ook. Had al gelezen dat het veel voorkomt en het oprekken van de baarmoeder is (net zoals bij een ongi de baarmoeder inkrimpt en dezelfde soort pijntjes geeft). Al zijn de krampjes bij mij toch wel iets anders (veel lichter) en sneller weg.
Al die nieuwe dingen die je nu voelt, het is zo verwarrend. Ik ben echt blij als ik dadelijk bij de VK ben geweest en hoor dat alles oke is.
Nou Roos, dat gevoel heb ik dus ook. Eerst maar naar de VK en ik zou ook blij zijn als deze week voorbij was. Jeetje wat ben ik zenuwachtig zeg! Ben echt zo bang dat het weer mis gaat. Maar hoe groot is die kans nou?? Ik weet het niet hoor.