januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Het is spannend he sanwel.

Inderdaad soms heb ik nu al wel eens als ik rustig wil gaan slapen maar die kleine daar absolut nog niet aan toe is dat ik dan zeg van. He Hallo kan het even iets rustiger. De samba dansen hoeft nu nog niet hoor.
    En ohja een volle blaas hebben en dan een samba in je buik terwijl je in de auto zit dus niet naar de wc kan is niet echt geweldig. haha.

Groetjes labmuisje

2. sim

sim Niet meer actief

gefeliciteerd!! geweldig zeg! leuk dat jullie het nu weten!! geniet van die lichtblauwe wolk!!

hier is verder nog niets nieuws, alles gaat lekker zijn gangetje.. lekker druk aan het klussen in en om het huis (hondenren aan het bouwen en dat schiet lekker op)
    verder gaat alles zijn gangetje geen nieuws...

dikke knuffel!

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Gefeliciteerd met de jongens meiden. Wij wachten ook tot januari om te zien wat het is geworden. Vanmiddag eindelijk mijn echo kan haast niet wachten.

Verder heeft de verloskundige me verteld dat de kleine erg ver naar achteren ligt waardoor ik waarschijnlijk niet zoveel voel. Wat ik wel voel zijn soms hele pijnlijke steken in mijn nieren en andere ingewanden. Leuk de kleine kan daar heel goed bij. Trapt dus zeker maar dan fijn in mamma's ingewanden :)

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bedankt Sim en Caecilia :D
    En succes vanmiddag met je echo, hoe laat moet je?

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Mijn echo is van 15:00-16:00 uur in een opleidingsinstituut in Bilthoven. Mijn man en mijn zus gaan mee.

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg

Ik heb ook een laagliggende placenta en voorliggende maar ik moest rustig aandoen mag nog maar voor een paar uurtjes werken, maar ik heb dan wel 2 bloedingen gehad, hopelijk krijg jij die niet en heb je nergens last van.

7. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Dames gefeliciteerd met jullie zonen.

Groetjes labmuisje.

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ caecilia suc6 met je echo vanmiddag

@ Carretje alweer een beetje opgeknapt ??

@ marretje dat heb ik dus ook ik voel hem regelmatig en wil ik mijn vriend eens laten voelen houdt hij/ zij zich stil erg irri, maar ben allang blij dat ik zo nu en dan iest voel vooral s'avonds als ik rustig in bed lig en wil gaan slapen dan begint het schoppen haha.

@ Veel jongetjes... kben ook wel benieuwd wat de stand gaat worden wij weten het maar voor 70% wat het word omdat hij/ zij niet stil kon blijven liggen met de echo :) was het niet helemaal duidelijk te zien maar mischien maken we nog een pretecho

9. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Hey Meiden...

Voel me gelukkig alweer wat beter, maar ben nog wel thuis, nog wat slapjes dus hou me maar lekker rustig nog. Wat een leuk nieuws allemaal van de echo's Gefeliciteerd!!!!
    Groetjes Carretje

10. Niet meer actief

Gefeliciteerd met de jongens, wij houden het nog even voor ons ;)

Caecillia, ook succes gewenst van mijn kant voor je echo vanmiddag.

Carretje, gelukkig dat het een beetje opknapt, zal nog wel even duren, maar wel weer de goede kant op.

Vanmorgen bij de VK geweest, alles goed, lage bloeddruk alleen een erg gespannen buik. Ik groei snel volgens haar en doordat ik de afgelopen weken nog al druk ben geweest met verbouwen, verhuizen en tillen enzo is mijn buik nu wel erg hard. Mag niet meer (zwaar) tillen.
    Nog een paar weekjes en dan is het weer voorbij :D

Tot later!

11. Niet meer actief

Gefeliciteerd met de jongens, wij houden het nog even voor ons ;)

Caecillia, ook succes gewenst van mijn kant voor je echo vanmiddag.

Carretje, gelukkig dat het een beetje opknapt, zal nog wel even duren, maar wel weer de goede kant op.

Vanmorgen bij de VK geweest, alles goed, lage bloeddruk alleen een erg gespannen buik. Ik groei snel volgens haar en doordat ik de afgelopen weken nog al druk ben geweest met verbouwen, verhuizen en tillen enzo is mijn buik nu wel erg hard. Mag niet meer (zwaar) tillen.
    Nog een paar weekjes en dan is het weer voorbij :D

Tot later!

12. Niet meer actief

Weer 2 x gepost, gaat af en toe toch niet helemaal goed :oops:

13. Niet meer actief

Lastig he.... 2 keer gepost... ;)
    Doe het maar rustig aan met je buik. Maar wel fijn dat verder alles goed met je is. :D
    Houden zo!!

14. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hallo iedereen!

Ik ben ook in januari uitgerekend (de 20e) en als jullie het okee vinden zou ik erg graag mee willen schrijven en lezen.

Normaal gesproken ben ik zo druk dat ik niet echt aan internet fora toekom, maar omdat ik mezelf heb gedwongen om iets vaker gewoon op een stoel te zitten lijkt het me erg leuk om mijn zwangerschap op deze manier een beetje te "delen"

Ik zal me even voorstellen:
    Ik ben Diana, 26 jaar en ik ben in verwachting van ons eerste kindje.
    Direct bij de eerste serieuze poging zwanger, dus toch nog een klein beetje een verassing!

Tot nu toe gaat alles echt super! ik ben niet misselijk geweest, niet moe, naar of wat dan ook. Ik geniet echt met volle teugen!
    Nu met bijna 22 weken merk ik dat ik wat pijn met lopen krijg, dus heb ik mezelf tot een klein beetje meer rust gemaand.. ( nou ja, eigenlijk was het mijn vriend die dat deed, hihi!)
    Maar eerlijk is eerlijk, ik had tot nu toe dan ook helemaal niets rustiger aan gedaan, omdat ik zoveel energie heb ben ik misschien nog wel drukker dan voor mijn zwangerschap geweest. Dus eigenlijk helemaal geen slecht idee van vriendjelief.

Ik vind het heel speciaal om zwanger te zijn, vooral nu ik de kleine (werktitel Frutsel...) zo goed kan voelen..

Maandag heb ik mijn 20 weken echo en ik ben echt heel nieuwsgierig of we kunnen zien of het een Frutsel of een Frutselinnetje wordt.

Hopelijk heb ik mezelf hiermee een beetje naar behoren voorgesteld?
    Ik hoop dat ik jullie namen ook allemaal snel uit elkaar kan houden..

Tot schrijfs!

Liefs Diana

15. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Oeps... 2x gepost, ik maak een goede eerste indruk zo!
    LOL!! :D :D :D

16. Niet meer actief

Welkom, Magickwings! Fijn dat alles zo goed met je gaat. Ik hoop niet dat je alles nog wilt teruglezen, dan ben je nog wel een paar dagen bezig...
    Ik ben Sandra, 31 jaar oud en zwanger van de tweede. Ik heb een zoon (Ruben) van 1,5 jaar oud en mijn uitgerekende datum is 24 januari. Dus wij schelen maar een paar dagen.
    Hopelijk kun je maandag net zo genieten van je echo als ik heb gadaan... Ben er nog helemaal lyrisch van!!!
    Het scheelt trouwens wel dat iedereen een andere layout heeft, kun je ons misschien ook iets beter uit elkaar houden.
    Veel plezier hier en groetjes!!
    San

17. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Hoi Diana welkom :p

Ik ben vanochtend naar de C&A in Breda geweest, die werd na een lange verbouwing officieel geopend vandaag, met kortingsacties.
    Ik wist niet dat ze daar zulke schattige kleertjes hadden, ze hangen nu aan de waslijn te drogen en ik ga er steeds naar kijken omdat ze zo leuk zijn hahaha :)

Mijn vriend is met de trap bezig die gaan we renoveren. Het tapijt heeft hij het eraf getrokken en nu moeten alle resten verwijderd worden, daarna gelijk gemaakt en opgeschuurd en dan schilderen.
    Ik ben nog bezig met de kinderkamer ;)

18. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Hallo diana welkom hier.

Nou ik heb het weer goed voor elkaar hoor de heren zijn weer aan het schilderen en ik mag niet eens in de buurt komen. (ivm de verflucht).

Verder heb ik 2 nieuwe foto's geplaatst dus voor de liefhebbers die het leuk vinden om te vergelijken, er staat er 1 van mijn buik en 1 van de nieuwste echo. De kleine ging op zijn/haar duim zuigen.

Groetjes labmuisje

ps sanwel wie weet kunnen we vanavond wel een foto maken van onze buiken. Tot vanavond.

19. Niet meer actief

Diana welkom hoor! Ik ben 'babietje' (echte naam hou ik liever voor mijzelf i.v.m. evt. meelezen van 'ongenode' gasten). Ik ben 17 jan. uitgerekend en dit wordt ons 2e kindje. We (mijn man en ik) hebben al een dochter van (pas) 2.

Labmuisje, verflucht? Hi hi, 'k heb vanmorgen nog 3 radiatoren (buiten) gespoten. Ik weet het, niet het allerverstandigste, maar de dingen gaan nu eenmaal niet vanzelf dus ik doe ook maar gewoon mijn ding. Verder hoef ik niet te verfen hoor, dat doet mijn schoonvader, het valt dus nog wel mee!

MarionM, heerlijk hè, en ze zijn ook nog zo klein en schattig. Ik verheug me er ook heeeeeeel erg op! Hopelijk geniet ik de eerste weken direct wat meer dan dat ik bij mijn dochter had, toen moest ik heel erg wennen en voelde me hormonaal nog niet zo best. Na een week of 6-8 was het helemaal goed. Hopelijk nu direct of in ieder geval eerder. Kijk er nu al naar uit.

Liefs babietje

20. Niet meer actief

Hoi labmuisje. Lief zeg, die foto van je krummel!!!
    Vanavond kun je onze foto's zien. En die foto van onze buiken lijkt me geen probleem!!
    Tot vanavond!!

Deel Deze Pagina