Caecilia, ik moet eerlijk zeggen dat ik wat dat betreft heel erg ben, ik regel iets het liefst een jaar van te voren, als dat zou kunnen... De babykamer is dus ondertussen ook helemaal klaar...! Ik zal straks wat foto's in mn album doen. Het blijft gewoon in mn hoofd zitten als ik het niet doe, dus vandaar dat ik zoiets heb van: laten we het dan maar doen! Kan ook nog weleens lastig zijn hoor! En wat gisteren betreft: wat irritant joh! Ik zou daar ook helemaal niet tegen kunnen hoor! Ik zeg ook als iemand zegt dat ik dik ben: je bedoelt dat m'n buik bol is? Ja, dat klopt! Bol mogen ze zeggen, dik niet! Je zou zeggen dat iemand die zelf ook zwanger is geweest, dit wel weet, maar blijkbaar niet.....
Nou, voor degenen die interesse hebben, foto's van het babykamertje staan in mn album. Er hangt nu ook een lamp en de gordijnen hangen, maar daar had ik nog geen foto's van gemaakt. Ook een foto van mijn buik bij 22 weken.
@ marretje. dat is inderdaad het gevoel dat ik heb in mijn buik. ik heb dat ook vaak als ik in de auto zit of soms rechtop op de bank. als ik dan onderuit ga liggen, gaat het veel beter. zo jij zet er inderdaad vaart achter. babykamer is al af. ik vond het al heel wat dat we hem van het weekend hebben opgehaald leuk hoor met die mandjes zo. ik heb dat ook wel een beetje dat het anders door mijn hoofd blijft spoken. maar wij moeten eerst dat kamertje waar nu onze spullen instaan opruimen. ale dozen zijn nog ingepakt van de babykamer. wat een paketten zeg. ik kon natuurlijk niet tillen dus manlief mocht alles alleen doen. @ lieverd. het gaat snel he met hoeveel je nog moet werken. in schrok er ook van. ongelofelijk dan 4 maanden niet. geboortekaartje zijn we nog niet mee bezig, maar we hebben al wel een idee. alleen de tekst vind ik zo moeilijk. ik wil wel wat originelers dan "blij en gelukkig zijn wij met de geboorte van...". nou ja, we hebben nog even. @caecilia: wat onaardig zeg om dat zo te zeggen dat je dik bent. heeft zo nooit gehoord dat de een nu eenmaal sneller een buikje krijgt dan de ander? misschien groeit jouw buikje straks veel minder en die van haar dochter heel dik. of misschien blijft zij wel veel forser na de bevalling. of misschien is het niets van dat alles, maar ben jij gewoon veel relaxter. wat een onzin. je zou toch denken dat vrouwen iets meer gevoel zouden moeten hebben. lekker niets van aantrekken. nou morgen echo. ben benieuwd. hopelijk wil hij laten zien of het een jongetje of een meisje is. spannend.
Leuke kamer, Marjolijn!! Ziet er uitnodigend uit!! Nu maar wachten op de kleine... Geboortekaartjes heb ik op het internet al wel bekeken, niet DE kaart gevonden, helaas. Maar binnenkort gaaan we al vast wat boeken halen om wat uit te zoeken. Verheug ik me nu al op!
Marjolein, wat een leuk kamertje. Ons kamertje is ook zo goed als klaar. Alleen de kast moet nog komen. Zodra de kast er ook staat, zal ik wat foto's maken. En natuurlijk moet er nog wat aan de aankleding gebeuren. Er hangt nu bijvoorbeeld nog niks aan de ramen. We hebben vandaag trouwens een hele gave lamp gekocht. Beetje duur, 100,-. Het is zo'n wolk met sterretjes erin en in het midden een wat grotere lamp. Je kan de sterretjes apart aan doen of samen met de grotere lamp of de grotere lamp apart. Zo leuk! Vanavond is mijn zus op bezoek geweest en die heeft de kleine ook gevoeld. Ze is de eerste die het gevoeld heeft buiten mijn man en mij om. Leuk hoor! Ceacilia, wat lullig dat ze iedere keer zeggen dat je zo dik bent. Tegen mij wordt het ook heel vaak gezegd. Ze vinden me dik voor de zwangerschapsduur. Ik laat het maar lekker langs me heen glijden. Groetjes, Lieverd
Lieverd, gelukkig, dan ben ik niet de enige die zo snel is Die lamp ken ik, die is wel heeeeel erg leuk! Waar heb je hem gekocht? Want ik had m ook gezien, maar daar was ie 159 euro!
Marjolein, ik heb de lamp bij Burgerhout in Rotterdam gekocht. Hij was 99,50 en ik had per post een kortingsbon gekregen van 20%. Ik krijg altijd post van Burgerhout en daar zat de bon bij. Groetjes, Lieverd
Meiden, Bedankt voor het medeleven. Ik voelde me zondag echt even heel rot. Weet inmiddels dat het haar kortzichtigheid is en niets anders @Marretje Super leuke kamer! @lieverd, heb je een foto van de lamp voor in je album? Wordt nu wel heel nieuwschierig.
@ Marretje leuke kamer en die muur vooral die kleur heb ik ook op een muur Kben echt aan het wachten tot de babykamer komt kan haast niet wachten maar het kan nog max 4 weken duren, kheb zin om hem in te richten. Ben nu volop aant rondkijken voor een kinderwagen, kzag dat de quinny speedy xs flink was afgeprijsd dus mischien dat we hem deze week nog gaan halen
Ook toevallig, belt mijn vriend me net op dat ze woensdag de babykamer komen brengen dus ipv 10 weken levertijd hebben we hem al binnen 6 weken, Kben helemaal happy nu kan ik hem eindelijk gaan inrichten
Heerlijk, meiden, die babykamers. Ik denk dat wij maar eens de agenda gaan doorspitten en een "plan de campagne" gaan maken voor de babykamer. Mijn ouders en een vriendin van mij hebben allebei al aangeboden een weekend op Ruben te passen, dus daar maken we graag gebruik van. Kunnen we ook wat werk verrichten.
Bedankt voor de complimenten! Sanwel, dat is handig, dat jullie dan met zn tweetjes aan de slag kunnen! Sanne, mooie buik!!!!!
Mooie babykamers hoor! Wij schieten ook al op met de verbouwing. Nog 2 weekjes en dan moeten we over. De kinderkamers worden in eerste instantie helemaal wit gestukt. Ik denk dat ik op beide kamers nog wel wat ga kleuren. 1 Wandje of zo. Heb ik nu ook op de slaapkamers. Het is nu nog allemaal heerlijk helder wit! Heb weer een flinke groeispurt, mijn buik wordt zowat uit mijn lijf gerukt voor mijn gevoel. Met een paar dagen is dat wel weer over denk ik. Heb ook veel last van een trekkerig gevoel in mijn kruis. Tillen laat ik nu helemaal, doe ik niet meer... En dik? Ach, wat verwachten ze dan? Zwanger zonder buik en zonder vet? Zijn ze zelf zeker nooit zwanger geweest! Bij mij valt het mee, maar ik denk dat ik straks na de 30 weken nog heel wat kilo's ga aankomen! Laat jullie niet kisten hoor! Groetjes babietje!
Sanne, wat heb je een beschaafd buikje zeg! Mooi hoor! Wat een verschil in buikjes hè? Mijn buik is al vele malen dikker dan die van jou. Ceacilia, ik plaats foto's in mijn album van de lamp. Op één foto staat de lamp helemaal uit en op de andere foto branden alleen de sterretjes. Leuk he? Ik zet even wat fotootjes in mijn album van de babykamer zoals deze nu is. Het moet nog aangekleed worden, maar dan zal ik later wel updaten. De kast moet nog komen en de plank boven de commode. Alvast een eerste indruk geven deze foto's. Gr. Lieverd
Hey, Sanne! Mooie buik heb je!! En die giraffeknuffel... Daar baseren wij onze babykamer op!!! Ik heb hem nl. begin dit jaar bij de Prenatal zien staan en vond meteen de kleurencombinatie mooi. Een paar maanden geleden hebben wij er zelf een (kleinere) knuffel en een muziek-giraffe van gekocht en gaan de kamer in dezelfde kleuren doen. Ik wil ook een houten giraffe voor op de deur gaan maken, mijn oudste heeft een eend op zijn deur zitten. Moet je nagaan...Ik heb het nu al over mijn oudste, en de 2e moet nog komen... Hihi
Wat leuk al die babykamers zeg! Die sterrenlamp is echt heel gaaf. Het is zo heerlijk om met de kamer bezig te zijn (en vooral spulletjes te kopen). Ik vind dat de babykamer het zo "echt" maakt. Ik kan er echt in die kamer staan en me helemaal voorstellen dat er zometeen zo'n klein kruimeltje in ligt. Wordt ik helemaal gelukkig van, emo als ik ben.. Vandaag hadden we de 20 weken echo en alles is helemaal goed! De meest bijzondere dingen kan je zien he? De 4 hartkamertjes en dergelijke.. heel bijzonder. Het enige dat Frutsel ons niet niet wilde verklappen is of het een meisje of een jongetje is. Maar vrijdag weer een kans! In ieder geval heb ik ervan genoten. Zo leuk om Fruts te zien gapen en met zijn handjes over zijn gezichtje te zien gaan....smelt.. Ik zal binnenkort ook eens uit gaan vogelen hoe ik fotootjes kan plaatsen. Buik, kamertje en echo vind ik wel erg leuk om te delen. Liefs Diana