januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heb weer even een buikfoto geplaatst!

2. Niet meer actief

Alweer zo'n mooie buik... Binnenkort ga ik ook weer een foto maken van mijn buik, wordt ook weer eens tijd.
    Grappig dat er een paar hetzelfde girafje hebben, leuk ding, hé!!

3. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Hoi Dames

Lees even alles mee maar post nu even niet zoveel. Ben behoorlijk emo. Heb een klote 1ste dag gehad op het werk en ook weer verschrikkelijk moe en bandenpijn terwijl ik dat in de vakantie dus 3 weken niet gehad heb. En een grote kloothommel van een leidinggevende. (vraag maar aan sanwel die kent hem ook).

Heb mijn gedachte eens even op papier gezet voor straks de bedrijfsarts en verloskundige. Moet waarschijnlijk op donderdag naar beide. De verloskundige zeker. Ben benieuwd wat die zegt.

Groetjes labmuisje

4. Niet meer actief

Veel sterkte, meid!! Ik denk aan je en ben er voor je!!

5. Niet meer actief

Wat een leuke kamer Lieverd! Ben benieuwd naar je buik!

Diana, gaaf he, zo'n echo! Vrijdag weer, veel plezier!

Babietje, mooie buik!!!!!

Labmuisje, dat zegt genoeg, dat je het in de vakantie niet had, en nu je werkt weer wel! Inderdaad alles zeggen hoor, want dit is blijkbaar op dit moment helemaal niet goed voor je en daar moeten ze dan maar rekening mee houden... Succes donderdag en laat het ons nog even weten!

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Pfoe ik ben er ook weer even. Een paar dagen afwezig en je hebt weer veel om bij te lezen zeg... dat meot ik nog even doen dus sorry dat ik niet op iedereen reageer nu.

Hier is alles wel goed, geen nieuws eigenlijk.

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik vind mijn buik op de foto kleiner lijken dan wat hij is haha zal wel aan de donkere kleding liggen. Maar die van jou is idd dikker maar wel mooi.
    Er is idd een heel verschil in buiken.
    Een meid die ik ken is evenver als mij en daar is bv nog bijna niks aan te zien, dus verschilt behoorlijk :)

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    ja het kan behoorlijk verschillen! Iemand uit de kerk is twee weken verder dan ik en dus ook al twee keer zo dik... Gisteren had ik voor het eerst dat mensen me feliciteerden omdat ze het zagen. Zijn ze vervolgens verbaasd dat je al 24 weken bent! Maar wel leuk dat het nu echt te zien is!!!

9. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik sliep al een week slecht omdat ik gewend ben op mijn buik te slapen en dat niet meer ging natuurlijk. Ik lag maar te draaien op zoek naar een goede houding. Nu heb ik vannacht een hoofdkussen tussen mijn benen geklemd en ik heb heerlijk geslapen!!!! Wat een gouden tip was dat :p

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Net bij de VK geweest en alles was prima groei van baarmoeder was goed en buik voelde goed aan, kmoet nu nog 1 keer over 4 weken en dan om de 3 weken.

Kben eens aant rondkijken voor een 3d echo te laten maken.
    Hebben jullie er veel voor betaald??

11. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Fijn dat alles goed was Sanne!!!

Over een 3-D echo, ik heb geen flauw idee, wij doen het neit dus ik heb me er ook niet in verdiept...

@ MarionM: dat moet ik dan ook eens proberen, zit met hetzelfde probleem...

12. Niet meer actief

Marion, dat is inderdaad beter slapen ja! Ik had hetzelfde probleem en slaap nu met mn voedingskussen!

Sanne, ik heb 140 euro betaald, dit was voor een 2d op dvd van ongeveer een half uur op dvd en nog een kwartier buiten dvd (geslacht) en 10 echo foto's. Daarnaast ook nog een 3d/4d echo, dus weer echo foto's en weer een dvd.

13. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi,

Ook ik ben net naar de verloskundige geweest. Ik was in 4 weken 4 kilo aangekomen. Gaat een beetje hard. Maar die kleine heeft dan ook een flinke groeispurt gehad. Zat mijn baarmoeder de vorige keer nog 1 vinger onder de navel, nu zat hij er ruim 2 vingers boven. De verloskundige was verbaasd.

Verder was alles goed. Bloeddruk 120/60, HB 7,4 en urine ook goed.

Morgen weer een echo. Ik heb er weer zin in.

Gr. Lieverd

14. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Wij gaan voor iets van 100 euro dacht ik een 3d en 4d echo laten maken.

15. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Fijn Lieverd en Sanne dat alles goed was :p

16. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    @Dorito: Hoe was je echo maandag?
    Weten jullie nu wel wat het geslacht is?

17. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi!!

Helaas gaat de echo vanavond niet door. Ze heeft afgebeld. We moeten nu even wachten tot dinsdag de 26e.

Groetjes,
    Lieverd

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Lieverd balen zeker als je er naar uitkijkt nog een weekje geduld hebben dan

Ze hebben net de kinderkamer gebracht en opgezet :)
    Kben helemaal blij, kan ik morgen gaan beginnen met inrichten en kleertjes die ik al heb ik de kast te hangen :)

Ook ga ik morgen bellen voor een afspraak voor een 3d echo :)

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Gisteren belde mijn vk...of ik alsjeblieft dinsdag langs wilde komen voor een extra echo. Ze hebben voor hun cursus extra proefkonijntjes nodig :) Heb maar ja gezegd. Dus dinsdag lekker weer een echo!

20. Niet meer actief

Goh, wat vervelend voor je Caecilia ;) Veel plezier!

Lieverd, balen joh, weer wachten....

Hier verder alles goed, had alleen gisteren op het werk een harde buik. Dat heb ik wel vaker gehad, maar gisteren duurde het bijna een uur voordat het weer weg was, in plaats van een minuutje of zo, wat ik normaal heb. Was wel heel vervelend, kon er amper door lopen... En dan weet ik wel wat mn vk zal zeggen, rustig aan doen, maar da's zo moeilijk op je werk!

Deel Deze Pagina