Moge meiden, Bedankt voor het meeleven. Ik hoop heel erg dat mijn vrienden liefst voor onze bevalling toch weer zwanger zijn. @magickwings gefeliciteerd met jullie kleine meid! Vraagje aan de mensen die het geslacht al weten... Klopt dit met de voorspelling van de geslachtskalender op deze site?
Nou ik weet het geslacht niet dus. Ik vind het wel zo spannend om dat pas met de bevalling te weten te komen. De spanning is helemaal weg als je het al weet toch?! Wat is de reden eigenlijk van het willen weten? Nieuwsgierigheid? Nou, ik zal je wat vertellen:ik ben altijd heel nieuwsgierig en ben echt heel benieuwd maar ik kan me wel inhouden en wachten tot het zover is! Dat is toch veel leuker!
@moniekje, ik wil het ook niet weten. Wij laten ons ook verrassen. Ben gewoon nieuwschierig naar of die kalender gelijk heeft of niet
[quote="dorito @sanne. dat is ook wat dat je geen sex mag hebben. is het een risico voor de placente dan of zo? [/quote] Sneller kans op bloedingen
Wij weten het nog niet, maar volgens de kalender zouden we een meid krijgen (dat was ook bij onze zoon, dus toen klopte het niet). Ben vandaag naar Ikea geweest en heb m'n wagen vol geladen met knuffels van de serie koral en een dekbedovertrek daarvan en zo'n blad voor boven het bed. Ik krijg nu helemaal veel zin om de kamer in te richten! Ik zal jullie het resultaat laten zien als het over een heleboel weken klaar is.
Caecillia, ha ha, ik wil het wel van de daken schreeuwen, maar ik doe het maar niet Wanneer ik ja of nee zeg, kun je makkelijk zien wat het wordt. Bij mijn dochter klopte het wel, dus als het nu weer klopt, ga ik er in geloven De rest. Heb bijgelezen maar ben erg druk. Schrijf jullie later weer hoor! Ga nu naar A'dam op verjaardag (200 km rijden) en vanavond laat weer terug. Morgen weer verder verhuizen en zo. Tot later allemaal!
He hallo allemaal. Hoe is het met iedereen. Ben net terug uit Spanje, en een heerlijke vakantie gehad. Vandaag hebben we de babykamer opgehaald, behalve het ledikantje komt pas over 3 weken en natuurlijk meteen alles mooi neergezet. Ik zal even kijken of ik een fototje kan plaatsen.
Zo, ik ben er ook weer even. Heb net een mailtje gestuurd naar het pretechobureau voor een afspraak. Ik ga mijn mannetje lekker verrassen voor zijn verjaardag. Hij wil ons kindje zo graag zien, dus gaan we een 3d echo laten maken. Ben heel benieuwd
Hoi!! Ik heb ook even de geslachtskalender bekeken en volgens de kalender krijgen wij een meisje. Ik ben benieuwd. Wij hebben eerlijk gezegd een hele lichte voorkeur voor een meisje. Hebben jullie ook een voorkeur? Als het een jongetje is, is het natuurlijk ook goed. Groetjes, Lieverd
Een voorkeur heb ik niet. Wel had ik vanaf het moment dat ik zwanger was een voorgevoel. Met de 15 weken echo zei ze echter dat het waarschijnlijk tegenovergesteld was aan wat ik dacht, maar ze kon het niet helemaal goed zien dus ik moest het met de 20 weken nog maar eens vragen. Het voelde toen heel onwennig, alsof het niet klopte. En jawel hoor, met de 20 weken echo bleek het toch het andere geslacht te zijn zoals mijn voorgevoel ook had gezegd Heel maf. Maar het maakt mij echt niets uit, ik vind alletwee hardstikke leuk! En ja, als het maar gezond is.....
Hoi dames Elanor wat een lief kado. Mijn man vind het allemaal nog wat eng enzo. We hebben kleertjes gekocht en gekregen en elke keer zegt hij, "past het daar straks in? Zo klein?" en elke keer als ik met een ja beantwoord dan kijkt hij me nog verschrikter aan. Toen we van het zomer bij vrienden op kraamvisite waren zei hij ook steeds zo van: "kijk je uit, laat je het niet vallen, het is er wel 1 van een andere he" (met andere woorden die mag je niet laten vallen maar die van ons straks wel) hihihihi. Hij vergeet steeds dat ik al honderde baby's heb vastgehouden, uitgekleed, geprikt, getroost, en weer aangekleed heb. Maar ja is niet erg is ook wel aandoenlijk. Verder nog even reageren op de energie en sex zin. Nou energie heb ik dus niet meer en zin in sex ook niet meer. Ik hoop eigenlijk dat als ik weer wat meer tot rust ben gekomen, dan ook weer wat meer zin in sex krijg. Maar goed we zien het vanzelf wel. (Moet me man zich zelf maar even redden met wat handwerk.) Groetjes labmuisje
he ik zie nu dat ik nog maar 100 dagen hoef. hahahahah nu kan het aftellen langzaam beginnen. Groetjes labmuisje. ps wel een mijlpaal vind ik.
Labmuisje, dat is zeker een mijlpaal! Gefeliciteerd! En, wie is de volgende die naar de 100 dagen gaat?
Hoi! Bedankt voor jullie reacties over energie en zin in sex. Ik dacht al dat ik de enige was die niet zo'n sexfreak was geworden. We hebben heus nog wel sex, maar het is ook vaak zo dat ik te moe ben en 's avonds heb ik ook vaak maagzuur en dan is het ook geen pretje. Ik ben echt benieuwd wat we allemaal voor kindje krijgen straks en hoe onze bevallingen gaan verlopen. Is er iemand bang voor de bevalling? Ik ben op zich niet bang, maar ik denk wel dat het erg pijnlijk is. Ergens ben ik wel nieuwsgierig naar de ervaring. Groetjes, Lieverd