Hoi allemaal, Als alles goed gaat dan wordt ik 6 januari mama, drie koningen dus. En voor de derde keer. Maar ik kan ook eerder bevallen want Lucas mijn tweede is twee weken te vroeg geboren. Dus wij kunnen elkaar steunen, lijkt mij gezellig. Groetjes patricia
Caecilia, leuk dat wij samen aftellen naar 30 mei. Ik vind het nog zo lang duren en ik ben zo benieuwd! Ik heb even geen tijd gehad om de rest bij te lezen, maar dat doe ik vanavond! Tot vanavond! Gr. Lieverd
Sanne, Emma en Patries! Jullie ook van harte welkom en gefeliciteerd!! Ik heb toch nog even alles doorgelezen. Moniekje, ik heb ook regelmatig steken en krampjes. Ik had zelfs op een dag hele erge krampen. Deed echt pijn. Toen was ik heel bang dat het misging, maar dat is denk ik niet het geval geweest. Dat was afgelopen vrijdag. Gisteren ook nog even de vk gebeld m.b.t. onze vakantie naar Turkije en ze zei ook dat ik vooral moest proberen te genieten. Alleen in Turkije wat oppassen met eten. Wij gaan het pas na 30 mei aan onze (schoon)ouders vertellen. Wij willen de echofoto in een kaart plakken en aan hun geven. Gr. Lieverd
Hoi meiden, Alles goed met iedereen? Nou de krampen en het rare gevoel is weg en het weeige gevoel is weer een beetje terug gelukkig. Net of je bijna misselijk gaat worden zeg maar. Stom he dat je daar dus op zit te wachten maar het is een soort houvast voor mij. Mijn borsten zijn nog steeds gigantisch. verder heb ik weinig last van iets.
Dank voor het welkom lieverd. Moniekje, fijn dat de krampen weg zijn. Ik had het gisteren voor het slapen gaan even best hevig, maar eenmaal op bed verdween het weer. Ik ben nog niet misselijk geweest, dus ook nog niet overgegeven. Nu hoeft niet iedereen dat te hebben en zou je denken, das fijn, geniet ervan dat je niet misselijk bent. Maar het is inderdaad net alsof je het fijn zou vinden indien het een keer gebeurt, een bevestiging van je zwanger zijn. Maar wat niet is kan nog komen...misschien hangen we over een paar dagen allemaal wel boven de wc .
Leuk joh, gezellig!!!! Gefeliciteerd ennehh... je bent dus al "ervaren"! Dan kan je ons af en toe helpen!!!
Ha ha, da's inderdaad zo! En tegen die tijd zeggen we: nou, die krampjes en die grote borsten vond ik eigenlijk wel genoeg!
he goeiemorgen allemaal! Of eigenlijk is het al bijna middag... Hoe is het met jullie? gezellig, het wordt steeds voller hier! Hier is niet veel nieuws behalve datgene waar jullie ook allemaal last van hebben: weeiig/misselijk, enorme borsten en enorme vermoeidheid. Zo nu en dan steekjes. Soms ben ik ineens doodsbenauwd dat het weer mis zal gaan en het volgende moment heb ik er wer alle vertrouwen in... tja dat zal nog wel even zo blijven denk ik!
Welkom Sanne, Emma en Patries. Wordt gezellig druk hier. Ik ben vandaag een dagje ziek thuis. Onze kat kwam vannacht niet thuis en normaal zit hij om 5 uur op de stoep nu niet te vinden. Heeft ie wel eerder gedaan en dan kan ik het wel van me afzetten. Nu de hele nacht huilen, nachtmerries overgeven en ga zo maar door. Vanmorgen zag ik werk niet zitten had geen oog dicht gedaan en toen begond de ochtendmisselijkheid. Om 10 uur kwam de kat aangerent, zonder halsband en doodsbang. Hij zit te trillen onder een bed. Geen idee wat er gebeurd is maar ik ben heel blij dat hij er weer is. Ik had al gehoord dat emoties je in deze tijd nogal zwaar kunnen vallen Gisteren mijn beste vriendin verteld dat ik ook zwanger ben. Ik vertelde eerst dat we 30 mei weer naar het ziekenhuis moeten...daarna zei ik niets dus vroeg ze ...en wat gaan ze dan doen? Waarop ik zei kijken of het hartje klopt. Het drong langzaam door (ze is 8 maanden zwanger) maar ze is super blij voor ons. Sorry voor het enorme verhaal moest het even kwijt
Oh dat geeft niet Caecilia, daarom is dit forum er toch??? trouwens, wat ik gisteren beleefde. bij ons op koor zit ook een zwangere en die is over een maand uitgerekend. Nou is er op het ogenblik een ware babyboom bezig in onze kerk. Dus zei zij: ja kijk maar uit het is vast besmettelijk. Ik: haha ja. Zij: of ben je soms al misselijk? Ik heb er maar een beetje overheen gekletst met een grapje maar was heel blij dat we al buiten stonden en het donker was!!! Pfff volgens mij werd ik knalrood!!!
Ben vanmorgen aan het werk geweest en nu weer lekker thuis. Jeetje ik ben echt vreselijk onzeker of het goed gaat. Steeds even naar de wc om te kijken. Heb nu eigenlijk ook nergens last van en dat maakt me steeds banger. Gatver ik wou dat ik de klok naar voren kon zetten!
Ja Moniekje, dan zetten we hem lekker naar 13 weken ofzo! Succes he, stress niet teveel (horen wie het zegt, ahum...) en probeer ook een beetje te genieten!!! Enne, spui maar alles hoor, dat is wel fijn denk ik. Nou dames, ik ga er even vandoor, ik ga zwemmen...
Hier alles ok. Mijn borsten doen niet meer zo'n pijn, zijn nog wel gevoelig als ik er tegenaan stoot maar dat is ook alles. Af en toe een steekje in mijn buik, maar dat is alles. Hoe voelen jullie je. Hebben jullie ook een beetje een harde onderbuik, of ben ik de enigste???
Hoi meiden, Gisteravond is er een vrouw geweest van Moeders voor Moeders. Het 2e streepje knalde erop gelukkig, want zat daar toch een beetje over in. Donderdag komen de eerste kratten al. Ben blij dat ik het kan doen deze zwangerschap. Gisteren heb ik een nieuwe BH gekocht, want ze kwamen er al uitzetten haha. Ze doen ook nog steeds vreselijk pijn. En ik denk dat iedereen wel wat onzeker is over of het goed blijft gaan. Positief blijven hoor!
Ha ha, eerst zat ik te "klagen" dat de wachttijd na de eisprong veel te lang was, en nu dat voorbij is, wil ik dat de 12 weken sneller voorbij zijn! Ach, ik weet ook niet wat ik wil hihihi!
Een goede zwangerschap misschien, zonder onzekerheid ? Nou, ik ga naar huis meiden. Morgen ga ik naar de HA ben benieuwd wat ie zegt. Maar dat horen jullie nog wel! Tot morgen!
Heb net de verloskundigenpraktijk gebeld en ik mag op 30mei komen en dan krijg ik ook een verwijzing voor een 1e echo. Omdat ik net een mk heb gehad krijg ik wat eerder de echo. Ben zo blij dat dit nu geregeld is. Nu maar aftellen tot het 30mei is. Jee dat duurt nog lang, drie weken.
Fijn dat je eerder mag komen! Dan duren drie weken wel heel erg lang he? Maar wat ik nou niet snap is dat die vk's allemaal verschillende dingen doen. Mij vroeg ze namelijk om al na 8 weken zwangerschap te komen, dat is dus nu over 4 weken ongeveer. Dan de keer daarna met 12 weken. Gek is dat joh!
Hoi, Ik moet ook op 30 mei naar de verloskundige. Ik geloof dat we nu al met zijn drieën op 30 mei gaan. Ik moet een videoband meenemen, dus ik verwacht ook een echo. Ik ben ook erg onzeker. Ik had net in de auto onderweg naar huis weer heftig branderig, krampend gevoel in mijn onderbuik. Ik ging thuis ook meteen naar de wc om te kijken of er niets loos was. Niets te zien gelukkig. Ik merk wel bij het afvegen dat het een beetje glad/vochtig is. Hebben jullie dit ook? Ik heb het verder nog niet geïnspecteerd, maar dat heb ik al een paar dagen. Ik heb trouwens ook heel veel moeite om het aan niemand te vertellen. Het liefste zou ik het al aan mensen vertellen, maar mijn man wil persé zekerheid en wachten tot de 30e. Nou ja, moet dan maar. Gr. Lieverd
Ik heb ook onwijze krampen elke keer. Maar gisteren had ik dus de vk aan de telefoon, en die zei dat dat heel normaal is. Dat is je baarmoeder die aan het werken is. Dus tja... vertrouwen we daar maar op! Ik heb trouwens ook dat als ik afveeg dat het vochtig is. Ook in mijn ondergoed, meer afscheiding dan normaal, eigenlijk.