januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ja, stranger, je bent de eerste die de 100 dagen grens bereikt!

2. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    dames..... en ik dan

3. Niet meer actief

Sorry! Nicole, gefeliciteerd!

Stranger, je bent de tweede hihihi!

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    lijkt me een heerlijk gevoel om af te kunnen tellen van die 100

5. Niet meer actief

Gelukkig kan ik ook al aftellen, het gaat echt snel hoop dat het zo blijft gaan. Maar ze zeggen dat de laatste weken echt lang duren. Ik heb als alles goed gaat op vrijdag 24 november a.s. al mijn laatste werkdag. Dat schiet dus ook al op. Moet nu ook wel zeggen dat ik smiddags na mijn werk echt moe ben. Moet echt bijkomen. Morgen en zondag lekker uitslapen. Lekker.

Fijn weekend iedereen!

6. Kikaatje

Kikaatje Lid

13 apr 2006
    44
    0
    0
  7. Niet meer actief

Leuk, dames, die echo's!
    En de grens van 100 dagen, dat duurt bij mij nog even...
    Volgens mij is labmuisje die grens een tijdje geleden al gepasseerd.
    Wij wachten rustig af... Het wordt vanzelf 24 januari.
    Groetjes maar weer!

8. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    @ sanne leuk zeg die echo. wij mogen volgende week weer voor een 2d dan. kijken of hij het geslacht wil laten zien. ik was vandaag bij de prenatal en het is nu niet zo handig om kleertjes te kopen nu we nog niet weten wat het is.

@ stranger. gefeliciteerd met je afstuderen. dat is ook apart met zo'n buikje. leuk hoor.

het is wel bijzonder vind ik zwanger zijn. iedereen is zo aardig en zorgt dat er meteen een goede stoel is en zo, hoewel ik nog prima overal kan zitten. ben van de week ook wel erg moe, maar ja, dan ook een paar keer laat naar bed gegaan. hopelijk zet dit niet door tot het einde, want dat is wel jammer.

hebben jullie dat ook, dat je een beetje de tel kwijt raakt? ik wist eerst precies hoeveel weken ik ben, maar ben nu soms in de war. leve de banners, dan is het weer duidelijk.

het is misschien wat vroeg dat te zeggen, maar ik ga dat getrappel in mijn buik ook wel missen als ons kindje er is. het is zo gezellig. je bent nooit alleen. ook tijdens de yoga, van de week eerste les gehad, gaat hij keihard ziten schoppen. ik moest zo lachen. en die mevrouw maar zeggen, concentreer je op je ademhaling. ja, ja.

goed weekend voor iedereen.

9. Niet meer actief

Het aantal weken onthoud ik nog wel, dat is het bij mij niet. In het begin wist ik ook gelijk het aantal dagen erbij, dus zoveel weken en zoveel dagen. Ik blijf nu steken bij zoveel weken, de dagen moet ik dan echt tellen!

Zo.... ik was vandaag jarig, nou ja ondertussen gisteren, en heb visite gehad. Weer leuke dingen gehad voor de baby, altijd leuk! En geld, dat komt ook zeker wel van pas nu... De visite is nu net allemaal weg, en ik ben moe! Dus ik ga snel mn bedje in!

10. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Hallo dames

Hier alles goed.
    Zijn op het werk alleen heel erg aan het zeiken over de een half uurtje die ik extra werk om de pauze door te helpen.
    Een hele hoop gezeik. Heb er spijt van dat ik toegezegd heb dat ik dat half uurtje wel extra zou werken terwijl ik het niet hoef volgens de bedrijfsarts.
    Ben benieuwd wat maandag weer brengt.

Volgens mij was ik de eerste die de 100dagen grens was gepasseerd.
    Met de kleine gaat het allemaal wel goed volgens mij. Voel hem/haar regelmatig oefenen voor de marathon en de danslessen voor de samba zijn ook al begonnen volgens mij. Heel gezellig.

Groetjes labmuisje

11. Niet meer actief

Labmuisje, willen ze dan juist niet dat je dat extra half uurtje werkt? Balen als de dagen zo gaan he?
    En inderdaad, je was de eerste die 100 dagen voorbij ging!

12. Niet meer actief

Ja het is gelukt, ik heb de echo van onze kleine meid in mijn fotoalbumpje staan. Welliswaar niet zo heel duidelijk maar toch wel heeel lief :)

13. Niet meer actief

Roos, wat schattig!

14. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat mooi Roos!
    Lief om je kindje zo te zien.

15. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Superschattig Roos! ;)

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg

Mooi roos, ik zal morgen ook eens proberen om de 3d foto in te scannen, en weer eens een foto te maken van mijn buik :)

Verder is hier alles prima, ik voel de kleine veel bewegen dat geeft wel een fijn gevoel.

17. jukkie

jukkie Lid

17 jul 2006
    21
    0
    0
    Ik ben ook in Januari uitgerekend.
    Welmoeilijk om hier te zien wie dat ook is, want veel reageren op je berichtje. Ik heb net 5 bladzijdes doorgeworsteld, maar ik ga dapper verder.
    Lijkt me leuk wat ervaringen uit te wisselen hier

18. Niet meer actief

Welkom hier Jukkie! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @jukkie, welkom hier. wordt gezellig druk in januari!

@ dorito, ik heb ook sinds een week of 2 dat ik niet meer weet hoeveel weken ik ben. Erg vreemd want tot nu toe wist ik het tot op de dag.

Die vriendin van me met te laag vruchtwater heeft een wonderbaarlijke verbetering in het water niveau gehad en is door het zh naar huis gestuurd! Wel 3 x per weeek op controle maar gelukkig nog even geen babytje van 27 weken oud!

Van het weekend heeft mijn man de kleine eindelijk ook voelen schoppen. Door de placenta aan de voorkant was dat tot op heden best lastig. Hij is helemaal blij!

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap,
    Bij de bevallingslijst kun je zien wie er allemaal in januari zijn uitgeteld :)

Deel Deze Pagina