@ sillaah das minder leuk nieuws. Huil maar alles eruit dat lucht vaak het meeste op. Ik ben ook onder de 100 dagen zie ik
Sillaah, wat een vervelende toestand voor je! Als jij denkt dat het inderdaad beter is voor jou en je baby, dan is het natuurlijk de juiste keuze! Maar wel moeilijk natuurlijk. Ik wens je heel veel sterkte toe en als je je ei kwijt wilt, kun je dat natuurlijk altijd hier doen! Heb je wel iemand in je omgeving naar wie je toe kunt voor troost, hulp etc.? Sanne, gefeliciteerd met je mijlpaal! Ik zit vandaag precies op 100 dagen!
@marretje, nee dat heb ik niet.. vrienden van mij kant hebben me laten vallen toen ik zwanger werd.. (omdat ik plots zwanger werd met 19 jaar) maar ik probeer zoveel mogelijk van me af te schrijven..
@Sillaah, dat maakt het dan wel erger voor je, denk ik zo... Nou, als je ons nodig hebt... je kunt me ook altijd een pb sturen als je er behoefte aan hebt! Sterkte!
Silaah... Jeetje wat erg zeg! Heel veel sterkte meid! Hoe ga je het nu oplossen met jou en je kindje ga je bij je ouders wonen of zelf wat zoeken? Praat maaar lekker van je af hier hoor, het zal niet makkelijk zijn! Groetjes Caro
Hoi Sillaah, jeetje wat een rot nieuws Ik vind het wel knap van je dat je deze stap neemt, dat je voor jou en je kindje kiest. Heel veel sterkte en ik hoop dat je hier een beetje je ei kwijt kunt
Sillaah, ik vind het heel goed van je dat je in dit geval de knoop hebt door gehakt, en je beebs en jezelf op de eerste plek zet! Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je uit eindelijk wel iemand in je naaste omgeving vind met wie je kan praten.......Dat lucht echt op hoor! Verder zou ik zeggen doe kalmpies aan (voor zo ver dat kan)! Wij zullen in elk geval klaar zitten voor je groetjes nicole
@Sillaah: heel veel sterkte en denk goed aan jezelf en je kleine! We zullen er hier voor je zijn, dus huil en praat maar lekker alles weg hier! Knuffel Roos
Sillaah, ik vind het erg dapper van je dat je deze keuze hebt gemaakt. Goed dat je voor jezelf en de baby kiest, hoe moeilijk het ook is! Kan me voorstellen dat je het nu genoeg vind, zeker als je niet die liefde en aandacht krijgt die je zo nodig hebt en verdient! Hartstikke goed! En als je wilt "uithuilen" , we zijn er voor je! Niet lichamelijk, helaas, maar wel als je je ei kwijt wilt. En ik wens je alle sterkte toe om je er door heen te slaan!
@ silaah, veel sterkte en huil maar lekker uit bij ons. Ik kan me voorstellen dat het even best eng is dat je er nu alleen voorstaat...maar zo te horen stond je dat al.... Sterkte meid. Iedereen die de 100 dagen heeft gehaald gefeliciteerd!
[quote="CaeciliaVooral heel blij met onze ikea eendjes![/quote] wij hebben ook 3 van die ikea eendjes. Groetjes labmuisje
wat een broerde nacht gehad..zuur zuur en nog eens zuur.. dit was de eerste nacht dat een rennie niet bij mij heeft geholpen.. en als ik dan weer lekker lag, was de kleine wel aan het trappen..pffffff. als ik op mijn zij lag was hij net zo lang aan het trappen totdat hij het matras raakte hahaha(voor mijn gevoel dan), toch wel fijn dat er zoveel beweging in zit
sillaah Meid wat vind ik het knap van je om deze beslissing nu te maken. Het zal in het begin niet makkelijk zijn. Als je wilt uithuilen, schelden, slaan kom maar hier. Wij zijn er voor je. ps kijk wel uit met het slaan zodat je wel de computer heel houd anders word het lastig typen denk ik. Hier verder alles goed. Ben even een tijdje niet geweest dus even 6 pagina's bij gelezen. Voor iedereen die er bij is gezellig en welkom. Voor het gewicht hoef ik me nog geen zorgen te maken ik ben nog niets aangekomen. Voor de harde buiken ook geen zorgen, heb ikook nog niet gehad. Voor de pijn in de onderrug zelf geen zorgen heb ik nog niet maar wel in het bekken. Merk dat die nu gaan opspelen. Het doet nog niet echt zeer maar het zeurt wel. Verder weinig nieuws, gaan rustig door met de babykamer. Kraampakket inmiddels gekregen, aankomende maandag naar de zwangerschapsgym, aankomende dinsdag naar de accupuntuur aankomende donderdag weer naar de verloskundige. Leuke agenda voor volgende week. Verder voel ik onze krummel heel goed bewegen en gaat me buik regelmatig op en neer. De baarmoeder zit ook al best hoog. Als ik het zo zelf voel al een hand boven mijn navel. Ga denk ik binnenkort eens hard shoppen met mijn man voor de overige babyspulletjes zoals een aankleedkussen en zo. Een badje op standaard. en meer van dat soort "kleine dingen" Groetjes labmuisje
Shoppen voor de baby is natuurlijk altijd leuk! Misschien kunnen we binnenkort eens met zijn 2-en (of 4-en) gaan baby-shoppen? In Veenendaal zijn 2 grote babyzaken. Als we elkaar morgen op het werk zien, kunnen we misschien wel een datum prikken, als je dat leuk vindt... Hier gaat alles redelijk goed. Het verven/sauzen op de babykamer is bijna klaar, alleen de commode moet nog gedaan worden. Daarna kunnen we op zoek naar laminaat, kunnen de meubels op hun plek en zijn we (op de details na, dan) zo goed als klaar. Heerlijk! Binnenkort op de zolder van mijn schoonouders kijken of het oude kinderbed (waar mijn man ook in heeft gelegen) nog te gebruiken is. Ben beniuewd... En anders een nieuw bed kopen. Wordt toch een wit bed, dus lijkt me geen probleem. We zien het wel. Tot zover een update! Groetjes!
Kheb me afgelopen nacht toch slecht geslapen. Kheb sinds gistermiddag behoorlijk last van aambeien en die doen me toch pijn, ik kan met momenten amper zitten of lopen. Vanmiddag na het werk me even op bed gelegd was bekaf en had veel pijn. Lig ik net een beetje lekker begint de beeb behoorlijk te stampen haha die denkt ook van jij hebt me hele nacht wakker gehouden nu hou ik jou eens wakker Iemand tips voor aambeien? Sperti heb ik al geprobeert maar helpt niks. Word anders morgen dokter bellen
Nou volgens mij hebben er veel vanacht niet lekker geslapen. Ik had verschrikkelijke last van brandend maagzuur. Bleh wat is dat vervelend zeg. En nu was ik gisteren ook nog uitgegleden op de trap dus mijn hele elleboog ligt open en dat sliep ook niet echt lekker. Kortom een niet zo heel lekker weekendje. Nu ook nog last van hoofdpijn. En dan moet de werkweek nog beginnen. Hoop dat het lukt deze week.
@Sanne, balen van je aambeien! Ik heb ze nog nooit gehad, dus ik weet ook geen hulpmiddeltje of zo. Ja, sperti inderdaad, van de reclame, maar anders zou ik toch de dokter ff bellen! @Roos: tjee, ben je van de trap gevallen? Schrok je niet erg? Ik heb de laatste tijd elke keer van die doembeelden als ik de trap af loop dat ik er af donder of zo. Als ik niet zwanger ben wil ik dat al niet, maar nu helemaal niet! Ik heb op zich best geslapen vannacht. Alleen dat er uit moeten om te plassen irriteert me hihi! Ik zou wel een keer lekker door willen slapen! Heb trouwens gisteren besloten mijn haar weer lang te laten groeien. Ik heb het altijd lang gehad, maar heb best dun haar, dus kan ik het alleen in een klem doen dan. Toen een hele tijd kort. Toen weer lang, toen we gingen trouwen. Daarna weer kort. Nu ga ik dus toch maar weer voor lang, omdat ik dadelijk als de kleine geboren is geen zin heb te gaan staan fohnen of zo. En dat moet ik echt doen, omdat het er anders niet uit ziet, omdat ik zo dun haar heb dus... Tjonge, lang verhaal om uit te leggen waarom ik mn haar weer lang ga laten groeien haha!
@ marretje, ik ken het, ik heb zelf ook heel dun haar ben het ook aant laten groeien nu wil ik deze week naar de kapper voor een kleurtje en leuk model maar kweet niet wat ik moet. tis idd makkelijker lang haar als de kleine er is
He das grappig, ik heb lang haar en zit er nu juist aan te denken om er een .stuk af te knippen. Marretje wat een superlief wiegje heb je! Is het van jou of man van vroeger geweest?
Sillaah, ik heb je verhaal gelezen, sterkte! Sanne, ik heb 1 grote aambei (mee geboren), sinds de 1e bevalling erger geworden. Er bestaat een middeltje Curanol. In zalf i.c.m. een kuurtje tabletten. Vraag maar bij je apotheek. Helpt redelijk goed, i.i.g. beter dan Sperti ofzo. Enne maagzuur? Praat me er niet van! Ik slik 's avonds en 's nachts Maalox, helpt heel goed, 1 a 2 tabletten per keer. Overdag is het wel uit te houden. Verder hier aan de linkerzijde van mijn buik, begint in de lies en kruipt langs mijn zijkant omhoog, veel buikpijn, vooral bij lopen. Na 100m kan ik niet meer verder, moet ik even rusten. Ik heb het een paar weken geleden ook gehad alleen toen niet zo erg. Hopelijk is het nu ook van voorijgaande aard. Misschien een groeispurt.