O, gelukkig! Dan ben ik niet de enige. Ik ben iedere keer zo bang dat ik helemaal niet zwanger ben. Ik las in een boek dat een test ook positief kan zijn van hormonen die vrijkomen rond de eisprong en als je in de (vervroegde) overgang zit. Ik vind het zo jammer dat ik nog tot 30 mei moet wachten om te zien of er echt wel iets in mijn buik zit. Ik kan het nog steeds moeilijk geloven. Gr. Lieverd
Ik weet precies wat je bedoelt! Je hebt op dit moment alleen een test om te "bewijzen" dat je zwanger bent. Het liefste zou ik bij wijze van spreken morgen een echo hebben! Maar goed.... toch maar weer wachten.... dacht dat we daar vanaf zouden zijn haha!
Ja, dat eeuwige wachten! Ik denk dat zwanger worden en zwanger zijn allebei aan elkaar hang van wachten. Haha!
Fijn dat je er bent, meid!!!! Ik zei net al op het andere forum dat ik jullie zo mis! Gek is dat he, dat je zo snel went aan elkaar! Maar hier alles goed hoor! Nog steeds onwerkelijk, moet ik zeggen! Ik heb last van mn borsten, alhoewel dat iets minder geworden is, en last van krampen, een soort van branderige ongikrampen, zeg maar. En jij?
zijn we allemaal blij dat we zwanger zijn zeuren we nog haha. Ik sluit me helemaal bij jullie aan hoor eerste weken is zo onzeker en haalt vanalles in je hoofd doe ik ook bij alles wat ik voel denk ik weer wat zal dat dan weer zijn. Kheb dan ook zoveel vragen, maar daar kunnen we elkaar denk ik wel goed mee helpen
Ja ik heb een zeurend trekkend gevoel in de buik ( is de baarmoeder zeggen ze) en pijnlijke borsten, de misselijkheid is zo goed als weg
Oh ja, ik vergat nog te zeggen dat ik een heel erg opgeblazen buik heb, ben blij als ik thuis ben en mn broek open mag doen!
Ja dat heb ik ook ik ben ook echt moe als ik thuis kom van het werk. Mijn buik ziet er nu al uit of ik weet niet hoelang zwanger ben
Haha, dat heb ik dus ook! Terwijl het nog maar zo pril is! Er zit wel een hoop lucht hoor, denk ik! Boer me een ongeluk.... Ik kan eigenlijk niet wachten tot het een "echte" buik wordt. En vooral kan ik niet wachten tot de echo en tot ik het "mag" vertellen! Heb jij al een vk gebeld?
Nee kheb nog niet gebeld, ik bel morgen de arts en vraag wat ik dan moet doen. Mischien weet hij een paar verloskundige Wanneer heb je eerste echo? Ik kan het nog niet beseffen zou zo weer kunnen tetsen om te kijken of ik wel zwanger ben haha Maarja kheb er al 3 gedaan en allemaal positief
Ik heb ook een naam van een vk gekregen van de huisarts. Ik heb voor 9 juni een afspraak voor de 1e echo. Kan niet wachten!!!!!!
Kan ik me voorstellen, wachten duurt lang. Eerst wachten tot je zwanger bent en ben je het dan weer wachten tot eerste echo. Heb je het al mensen verteld?