De mijne zit voornamelijk rechts, ook wel eens met een bult... Raar gezicht, hoor, zo'n scheve buik. Laatst lag de kleine een keer over dwars in mijn buik, en zich maar uitrekken...Dat deed best wel zeer eigenlijk... De boef!
Hoi, Die van ons beweegt er ook lustig op los, maar ik vind het moeilijk om te achterhalen wat precies waar ligt. Vaak ligt de kleine wel aan de linkerkant, maar verder weet ik echt niet wat wat is. Soms stulpt er ineens iets hards uit en dan denk ik dat het billetjes zijn, maar zeker weten doe ik het dan niet. Ligt dat aan mij? Hihi! Gr. Lieverd
Blijft moeilijk, hoor, om te voelen hoe je kind ligt. Als je wat verder in de zwangerschap bent en het kindje is groter, dan kun je wat meer herkennen...
Dat had ik dus ook al een tijdje, maar toen ik voor de 3d echo ging (toen was het dus nog steeds zo) bleek dat de baby precies andersom lag en niet waar die "bobbel" zit. Raar hoor! Ik ga komende dinsdag weer naar de vk, dan toch voor de grap maar eens vragen wat die bobbel dan is!
dit is leuk...2e kindje in onze vrienden kring is geboren.. een meisje. leuk he nu wij nog, maar daar wachten we nog even mee... hihi
@ stranger, dat heb ik ook ja en als hij/zij stampt dan zie ik helemaal een bobbel in mijn buik, echt leuk om te zien Mijn vriend heeft gisteren een paar koffers met geboortekaartjes van de drukker meegebracht.. Wat een keuze zeg, word echt moeilijk kiezen pfff
Binnenkort gaan wij ook beginnen met de geboortekaartjes... Ik weet wel wat ik zo'n beetje wil, dus dat maakt het zoeken al iets eenvoudiger. Bij Ruben hadden we de keuze uit een stuk of 5 omdat ik persé iets met eendjes wilde, zijn kamer heeft dat nl. als thema. Bij de 2e baseren we de kaart ook op de kamer, maar hoe of wat verklap ik lekker niet... Groetjes!
Wij hebben t kaartje al uitgezocht...al een poosje eigenlijk, op tijd he? ook hebben we de proefdruk al gezien (hihi). dinsdag heb ik mijn 2e gym gehad was wel oke. Verder gaat alles goed deze week!
Hoi, Wij hebben de kaartjes zelf laten ontwerpen en van de week kregen we de prijs. 295,- voor 100 kaartjes. Ik vond dit wel erg veel. Dat is 2,95 per kaartje en dan nog een postzegel. Ben ik nou krenterig of is dit ook wel heel erg veel? Groetjes, Lieverd
Volgens mij ben je met een kant en klaar kaartje sowieso goedkoper uit... Wij waren met de eerste niet zoveel kwijt als jij, lieverd...
Hoi Dames hier weer even een updateje van mij. Ik zit tot op heden thuis vanwege bekkeninstabiliteit. Kan op dit moment nog niet de dag doorkomen zonder paracetamollen. Het is een beetje week en pijnlijk allemaal. Die kleine maakt het verder wel goed denk ik, echt een dwarsligger, hoop dat ie snel in de lengte gaat liggen want z'n bal in je buik dat ook nog eens beweegt enzo is voor me bekken niet helemaal lekker. Het is leuk om te lezen dat iedereen al een heel stuk verder is en aan het aftellen gaat. Ik hoef officieel nog maar 3 weken te werken maar ben benieuwd of ik uberhaupt met me bekken weer aan het werk komt. Ik heb nu fysotherapie en een bekkenband. Die bekkenband is heerlijk om om tehebben maarja dat mag ook niet altijd. Want dan verzwakken de spieren nog weer meer die ik nu juist moet trainen. Nou we zien wel hoe het verder gaat lopen. (waggelen in mijn geval). Zelf moeten we nog op geboorte kaartjes uit en ook de verdere uitzet voor de kamer moeten we gaan halen binnenkort. Het komt allemaal nog wel. Groetjes labmuisje
@ labmuisje Sterkte Kheb ook weer buikfoto geplaatst is niet zo heel erg duidelijk dus laat mijn vriend er binnenkort eentje maken is hopelijk duidelijker
Hallo meiden! Ook hier begint de kleine steeds meer te trappelen en ook steeds harder, vooral 's avonds als ik lekker rustig zit. Ik ben aan het eind van de dag wel kapot, maar dat is niet gek met een zoontje dat net een paar weekjes los loopt. Gisteren was hij keihard gevallen met zijn hoofd tegen de rand van de deur, een bult niet normaal! Vandaag ook al weer 2 keer gevallen, bult erbij en tand door zijn tong en lip, poeh poeh, het is zo zielig! Van de week ook weer nieuwe foto's gemaakt van mijn buik, er staat er 1 in mijn album. Ik droom steeds vaker over de baby, wat het gaat worden enz. De ene keer droom ik dat het een jongen wordt en vannacht weer een meisje. Mijn gevoel zegt dat het weer een jongen wordt, maar we moeten nog een paar maandjes wachten (ik wordt gék van al die gedachten, ben zo benieuwd!). De nieuwe slaapkamer van Rens is bijna klaar, we moeten alle figuurtjes nog ophangen en de meubels in elkaar zetten en dan kan ik het gaan aankleden en de kast inruimen. Ik heb er zoveel zin in! Als het klaar is zal ik wat foto's plaatsen in mijn album. Over 1 week gaan we samen heerlijk een midweekje naar Center Parcs. Even lekker uitrusten en zwemmen met de kleine en andere leuke dingen doen. Ik kijk er naar uit! Iedereen een fijn weekend!
Labmuisje, wat vervelend joh! (da's nog zacht uitgedrukt..) Het lijkt me niet dat je nog aan het werk komt nu, te zien aan de meiden in mijn omgeving die dit gehad hebben. Sterkte ermee! Sanne, mooi buikje weer hoor! Hij is wat mij betreft duidelijk! Tjee, Selmama! Ik bedoel het lief hoor, maar wat een toetertje heb je! Dan heb ik maar een klein buikje... Ik heb me vannacht toch een rotnacht gehad! Ik had heel erg last van het zuur. Daarnaast last van hartkloppingen, keelpijn, hoofdpijn en ik had het vreselijk warm. Ook lag mn buik errug in de weg, ik wist niet meer hoe ik moest gaan liggen! En dan denk ik dus de hele tijd: ik moet slapen want ik moet morgen weer vroeg op, naar mn werk. Dat helpt dus echt niet! Maar goed. Ik zit hier dus als een zombie achter mn computer op het werk. Net wel gevraagd of ik twee uurtjes eerder weg kan, want ik trek het gewoon niet, ik kan me totaal niet concentreren! Nou, dat was het voor nu wel weer!
Hebben jullie ook een plaatje waar jullie helemaal happy van worden? Ik heb dat bij Scissor sisters---- I don't feel like dancing Kan gewoon niet stilzitten bij dat plaatje.
ja... daar doen we het voor! Hihi @ Sanne: neu eigenlijk niets speciaals... gewoon wat ik altijd al mooi vond @ Marretje: wat rot voor je! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! @ Selmama: zo dat lijkt me idd wel druk. maar ook wel leuk zeker nu ie gaat lopen? @ Labmuisje: naar zeg! Heel veel succes en sterkte ermee! Hier gaat alles wel goed! De kleine wil steeds nadrukkelijker laten weten dat ie er is. Erg leuk. Wel heb ik vaker last van mijn rug. Volgende week maar even melden bij de vk.
hallo. vandaag hebben we bezoek gehad van een speciale vrouw van het schisis team.. ze zou er nog even met ons over praten en vertellen wat ons te wachten staat de komende tijd. ikmoet toe geven dat ik niet veel wijzer ben geworden omdat ik al vrijveel info op had gezocht op het net. het is gewoon een kwestie van afwachten om er zeker van te zijn welke stappen we na de bevalling mooeten ondernemen.we kunnen op dit moment nog niet zo veel.. ze heeft ons alvast een speciale fles gegeven (habermann) deze moeten we misschien gaan gebruiken.. het is nou gewoon een kwestie van geduld en wachten op de dag hahhaahaha. vandaag weer wat kleertjes gekocht.. nou wat specifieker inkopen gedaan omdat we weten wat het word..daar word het aleen maar leuker van vind ik.. nou maar geen mensen meer in de kast laten snuffellen. anders is ons geheimpje zo verklapt haha. ik heb er nog geen moeite mee gehad moet ik zeggen... mijn vriend meer geloof ik. vandaag heb ik weer veel gelopen .. ik kan het gelijk weer vernemen aan mijn buik.. die protesteerd weer aardig.. lekker relaxen nou en morgen.. fftjes te druk gedaan vandaag. we hebben ook boeken binnen gekregen voor de geboortekaartjes.. kvond de prijzen niet leuk.. wat een geld voor druk kosten, hier gaat veel geld in zitten.maar eens kijken welke het gaat worden het slapen gaat me de laatste tijd goed af... geen zuur branden.. heerlijk.. (ik klop het meteen fftjes af) maar overdag heb ik er nou wel vrij vaak last van.. ach het hoort er allemaal bij denk ik dan.. haha. nou ik stop maar weer.. zal eens even kijkenof ik nog wat foto's heb om toe te voegen fijne avond iedereen geniet van je zwangerschap. doen wij ook en we wachten af.....
mrklb1: nou goed, dan was je in ieder geval goed op de hoogte, als ze je niets nieuws hebben kunnen vertellen, da's mooi! Leuk is het he, om gericht kleertjes te kunnen kopen! En ik herken het wel van de kasten, elke keer als ik de babykamer laat zien aan iemand sta ik angstvallig voor de kasten om te zorgen dat ze die niet open doen! Nou doet niemand dat tot nu toe uit z'n zelf, maar goed, je weet het maar nooit! Gisterenavond ben ik met mn moeder op stap geweest in de stad. Eerst even lekker winkelen, toen een hapje gegeten en toen weer verder gewinkeld. Was echt heel gezellig! En ik heb wat mooie dingetjes uit mogen zoeken die ik pas krijg als ik bevallen ben, echt hele leuke dingen! Lief van haar hoor! Vandaag een onwijze inhaalslag gemaakt qua slaap wat ik tekort gekomen ben de afgelopen week. Heb uitgeslapen tot 13.00 uur, wel tussendoor wakker geweest, maar goed. Toen om 16.00 uur weer mn bed in gedoken omdat ik mn ogen niet meer open kon houden en vervolgens om 17.30 uur er pas uitgekomen! En nu ga ik weer mn bedje in, gaat goed zo!