januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Hallo dames

mrklb1: fijn dat je zoveel begeleiding krijgt. Tuurlijk is het internet ook een uitkomst, maar als ik het zo hoor vind ik de begeleiding best netjes.

sillaah: geweldig plaatje. smelt je zo bij weg.

Verder gaat het hier nog niet echt geweldig. Kan nog steeds niet zonder paracetamollen. Heb vrijdag aan me fysiotherapeute gevraagd van zij vond over werken, maar zij verwacht niet dat ik binnen 3 weken nog weer aan het werk kom. Het was reeeler om nu te gaan werken om me in de nog resterende 9 weken weer zo sterk te krijgen dat ik de bevalling veilig in kan (voor me bekken dan).
    En na de bevalling weer goed gaan trainen, zodat de spieren weer snel sterker worden.

Gisteren lekker aan het winkelen geweest met me mams. nou ja winkelen. We zijn heel gericht gaan lopen en shoppen. Hebben laarsen en een outfit voor net gescoord. Laarsen was ik hard aan toe, liep nog steeds op me zomerschoenen, heb namelijk een lastige voet en zooltjes. :( Verder bij miss etam een mooie bruine broek met een groot shirt erop gescoord. Was wel lache, strompel ik naar de pashokjes samen met me moeder die helemaal behangen is met kleren. Mogen we in het invalide hokje. Lekker groot en met een stoel. Kon ik mooi zitten om me om tekleden. :)
    En met de schoenen kopen was ook wel leuk. We liepen de winkel binnen, eerst ik samen met me moeder uitzoeken welke schoenen ik leuk vond, toen ik zitten, mijn moeder met een verkoopster weer de winkel rond laten zien welke ik leuk vond en dan de verkoopster het magazijn in om te kijken of die er waren in mijn maat. Verkoopster kwam dan terug met een grote stapel dozen en ik zo 1 voor 1 passen. :)
    Zo heb ik geshopt met me moeder. Het was een heerlijke dag alleen was ik daarna zo moe en deden me bekken zo zeer dat ik niet meer naar huis kon rijden. Dus hebben me ouders me ook nog weer thuis gebracht. (En me autootje).

Mijn man is ook heel lief voor me. Hij komt me s'morgens voordat hij naar zijn werk gaat een ontbijtje op bed brengen, samen met paracetamollen, zodat ik nog weer eventjes kan slapen.
    Wat een schat he. :D

Nou heb ik volgens mij wel weer genoeg verteld.

Groetjes iedereen

Groetjes labmuisje (die dus nu al thuis zit)

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @marretje, wat lief dat je moeder zo met je winkelt!

@labmuisje, doe het rustig aan thuis zitten is niet alles maar waarschijnlijk wel het beste.

Ik heb zelf dit weekend ook heerlijk weinig gedaan. Veel op de bank gelegen met de tv aan. Mijn bekken doet goed pijn en ik slaap nog steeds voor 2...maar voel me deze week beter als vorige week (komt vast doordat ik 4 ipv 5 dagen gewerkt heb). Komende week wel weer 5 dagen hoop dat het goed gaat!
    De kleine geniet van de rust...ik lag gisteren op de bank met de kat op mijn buik (vind ie normaal al fijn nu is hij niet van mijn buik af te slaan.) en de kleine bewoog zo hard dat hij door elkaar geschud werd. Hij heeft me een hele tijd boos aan zitten kijken omdat hij er niets van begreep waarom ik zo bewoog :)

Zaterdag gaan we dan naar de jonge gezinnenbeurs. Heb er echt zin in. Voor ons lekker dichtbij :) wij wonen net onder Utrecht. Wie gaat er nog meer op zaterdag?

3. Niet meer actief

labmuisje: goed hoor, dat je nu al thuis zit! Is heel goed voor je lichaam al had je je waarschijnlijk liever wat beter gevoeld, maar je snapt wat ik bedoel! En lachen, hoe je hebt gewinkeld, best wel chique! Een beetje een prinses zo, ideaal!

Caecilia, lekker dat je je beter voelt, ik hoop dat dat na de komende (lange) werkweek ook nog zo is! Hihi en ik zie zo die kat van je voor me: huh, wat doe je nou!

4. Niet meer actief

Wij gaan zaterdag ook naar de Jongegezinnenbeurs! Wie weet komen we elkaar ongemerkt nog tegen... ;)
    Verder weinig nieuws hier, gisteren lekker gewinkeld. Nieuwe zwangerschapsspijkerbroek gekocht, na 4 winkels eindelijk nieuwe laarzen gevonden en ook nog wat leuke knutseldingen voor mijn hobby (kaarten maken) gevonden. Heerlijk dus! En ondertussen maar kwijlen bij de babykleertjes... :oops: Maar ik heb me keurig ingehouden, ik heb een limekleurig prullenbakje gekocht en een aankleedkussenhoes, ook limegroen, natuurlijk.
    En nu ben ik moe, gisteren en vandaag geen dutje gedaan, maar vanavond ga ik vroeg naar bed. Waarschijnlijk toch een beetje last van het uurtje tijdverschil.
    Groetjes maar weer! :D

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    We moeten morgen de kaartjes uitgezocht hebben maar zijn er nog niet uit, het is een heel gestress, we hebben blijkbaar allebei een andere smaak kwa kaartje.

Hele spanning tussen mijn vriend en mij alleen om die stomme kaartjes... :(

6. Niet meer actief

Balen, Sanne! Hopelijk zijn jullie er snel uit...

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Nou denk het niet, hij is met vrienden naar de kroeg en ik mag het uitzoeken wat het word.
    Hormonen spelen behoorlijk dus jank er al de hele dag van.

8. Niet meer actief

Ach, meissie toch...
    Voordeel is wel dat het nu jouw kaartje wordt, maar das dan ook het enige voordeel... :(
    Bij deze bied ik je een virtuele schouder aan om op uit te huilen... :cry:
    sterkte, meid...

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ja maar dan nog de tekst enz.
    Mijn vriend heeft al een zoontje en moet zijn naam er ook op enz omdat het niet mijn kind is, er komt meer bij kijken dan ik dacht.... zucht..

10. Niet meer actief

Nu zet ik toch de comp. uit, ik wilde vroeg naar bed... :oops:
    Tot de volgende keer!
    Nogmaals sterkte, Sanne.

11. Niet meer actief

Moeilijk, joh! Wel lullig van je vriend om jou er mee te laten zitten... Ik dacht dat je alleen het kaartje nog moest uitzoeken, maar de tekst er bij, das wel heftig...

12. Niet meer actief

Sanne, balen joh! Ik hoop dat je er snel uit bent! Maarrehh... wat doe je nou, toch jouw smaak dan? Als het hem niet uitmaakt zoals hij zegt? En dan die tekst! Da's wel lullig dat hij jou er mee laat zitten zeg. Gaat het lukken denk je? En wat doe je met de naam van zijn zoon, wil je die er op, of had je dat liever niet gehad?

Sanwel, leuke hobby! Da's ook mijn hobby! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er de laatste tijd niet zoveel meer aan doe en meer bezig ben met scrapbooken omdat ik veel achterstallig inplakwerk had. Maar ik moet er toch ook wel weer wat mee gaan doen nu ik er nog tijd voor heb!

13. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden!

Ik moet zo helaas weer gaan werken na een weekje vakantie. Maar ja, nog maar 7 weken te gaan.

Ceacilia, vervelend die pijn in je bekken. Ik zou me inderdaad maar rustig houden.

Sanne, balen dat je het kaartje alleen moet uitzoeken en alleen de tekst moet verzinnen. Hopelijk gaat het een beetje lukken.

Ik ga trouwens ook zaterdag naar de jongegezinnenbeurs. Dat zijn er al drie. Ik weet niet hoe jullie eruit zien, dus of ik jullie tegenkom weet ik natuurlijk niet.

Vanavond weer naar de zwangerschapsgym. Vanavond is de tweede les. Ben benieuwd!

Groetjes,
    Lieverd

14. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    @ sanne: ben je er uitgekomen?
    Ik hoop het voor je.

Ik lig sávonds gemiddeld om half 10 op bed en dat is voor mijn doen heel vroeg, daar in tegen geniet mijn vriend van de rust die het met zich mee brengt. (ik hou hem normaal wakker :oops: )
    Verder hebben wij last van een aftel gevoel, dat komt doordat we de laatste 10 weken in zijn gegaan dit weekend.
    A.S vrijdag hebben we de 30 weken echo en ik hoop dat we nog wel veel er op kunnen zien

groeten nicole

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    We zijn eruit gekomen, hebben vannacht tot 4 uur zitten praten er waren wat kleine strubbelingen, ik had waarschijnlijk iets gezegt wat verkeerd was aangekomen tja met die hormonen floept me er soms wel wat uit.
    Maar we hebben alles uitgepraat en alles gaat nu weer prima, is af en toe goed eens een goed gesprek te hebben en het heeft ons beiden goed gedaan.

Dus dadelijk naar de drukker :)

Wij gaan zondag naar de jongegezinnen beurs

16. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @fijn Sanne, zeker met een kleintje op komst is het belangrijk dat je samen alles kan bespreken!

17. Niet meer actief

he hoi

wij hebben vrijdag boeken gekregen om een kaartje uit te kunnen zoeken.. wat een prijzen :rolleyes:
    gisteren hebben we een kaartje uitgezocht. dit was niet onze 1e keus maar deze was ook mooi en een stuk goedkoper dan onze 1e keus..
    de druk kosten zijn zo vreselijk duur..
    we krijgen vandaag te horen op welke prijs ons kaartje gaat komen.. ik had zelf al wel een beetje uitgerekend maar kwam er naar mijn gevoel niet echt uit..
    hoeveel kaartjes bestellen jullie? na alles hebben opgeteld kwam ik tegen de 70 kaartjes we hebben er 80 besteld om er zeker van te zijn genoeg te hebben.

gisteravond... wat een drama. ik kon van gekkig heid niet bij mezelf wezen.. het vloog me van alle kanten aan. kreeg het smoor heet. en ik kon geen lawaai meer horen...
    iemand hier wel eens last van dat het je zo in eens aan komt vliegen?
    ik ben fftjes een half uurtje op bed gaan liggenin het donker.. zalig.. m'n vriend kwam na 5 minuten eerst maar eens kijken of alles goed was hahaha. lief hoor!

morgen naar de tandarts :confused: au!
    er moeten twee kiezen worden geboord!
    ik had al info opgevraagd bij vk of ik wel een vedoving en geboord mcht worden.. maar dit mag wel omdat dit heel plaatselijk was.... ik baalde natuurlijk verschrikkelijk.. had liever gehad dat hetniet mocht. en de tandarts maar fftjes moest wachten tot januari.. :oops: ahahhaha.. het is mijn vriend niet en dat zal hij ook niet worden.. bah..

woensdag weer een telefoontje van uwv.. ben benieuwd..

wat leuk dat er zo veel naar jonge gezinnenbeurs gaan.. ik niet .. beetje te ver weg..
    komt dit ook in het noorden?
    kzal we dol graag een kijkje willen nemen

veel plezier alvast..

18. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh ik moet weer veel bijlezen merk ik. Ga ik maar even doen. Verder is er niet veel te melden wat mij betreft. Alles gaat wel zijn gangetje. Kan nog lekker veel doen en dat vind ik wel fijn (sorry voor degenen die dat niet hebben!). Overmorgen moet ik naar de vk. Ben benieuwd of onze kruimel dan goed ligt. Nu nog niet iig. En dan krijg ik de antistoffenprik ivm de rhesusfactor.

hebben jullie die ook nodig?

19. Niet meer actief

@sanne.. al een kaartje uitgezocht? vervelend dat het zo gaat. kies maar een mooie uit! ik hoop dat je er uit komt( dat jullie er uit komen)

liefs

20. Niet meer actief

@sanne:

super dat het weer goed is.. er is niks vervelender dan een ruzie/discussie met je partner.. zelf moet ik dit altijd direkt uitgepraat hebben.. maar idd met die hormonen flap je er wel eens wat uit.. ik herken mezelf... haha..veel plezier bij de drukker!

Deel Deze Pagina