januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg

Thanks, het is fijn en voelt vertrouwd om hier af en toe je hart een te kunnen luchten :)

2. Niet meer actief

nog een keer ikke.

nieuwe foto´s in album..
    hierop is te zien dat onze kleine met een schisis zal worden geboren.. trouwens wel lang over na moeten denken of ik ze in mjn album zou zetten.. maar ik wou ze toch even laten zien.. trotse moeder :D

3. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    het is een mooie foto. en volgens mij (ben natuurlijk geen expert) valt het redelijk mee of zie ik het verkeerd? Ik heb het idee dat het maar aan 1 kant is en het lipje ziet er bij de neus wel weer gesloten uit. Als ik het mis heb hoor ik het heel erg graag hoor. zoals ik al zei ik ben geen expert.

maar het is een lief krummeltje hoor, het heeft een mooi koppie.

Groetjes labmuisje

4. Niet meer actief

het zit inderdaad aan een kant. links.. hoe het zit met het neusje en gehemelte is af wachten..
    mooi koppie he.. groetjes terug

5. Niet meer actief

Wat een schatje zeg!

Oh wat is er weer een hoop bijgeschreven, zal straks eerst even alles teruglezen. Verder alles ok hier. Ben bij de VK geweest en alles is nog steeds OK!

6. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    mrklb1: fijn dat die mevrouw dat allemaal heeft uitgelegd. toch wel goed om het nog een keer te horen.

marretje en labmuisje: lekker hoor zo aan het shoppen. ik wil ook nog een leuk pakje kopen voor de eerste dagen. wil toch wel iets van onszelf aandoen de eerste dag, wat wij hebben gegeven.

sanne: jammer dat de kaartjes zo'n stess opleveren. dat is toch niet de bedoeling. gelukkig hebben jullie het goed kunnen bespreken. en dan meteen naar de drukker. dan gaat het wel heel snel opeens.

wij zijn van het weekend aan het klussen geweest voor de babykamer. ik heb er nog spierpijn van. gelukkig kan ik nog een beetje vrij bewegen, want over een maand heb ik er echt geen zin meer in denk ik. wat een stomme beschrijvingen zitten er bij zeg. voor een normaal mens toch niet te begrijpen. dan staan op de tekening 5 gaatjes en hebben wij er maar 4 en zo. lekker handig. maar het is gelukt en het was ook heel gezellig zo samen klussen. we hebben er wel even een foto van gemaakt: "zo waren je papa en mama druk ;)"

7. Niet meer actief

Tja, marretje... Ik snap precies wat je bedoelt met "geen tijd voor je hobby"... Zeker zinds ik mijn zoon heb, komt er weinig meer van terecht... Daarom ben ik laatst ook een weekend naar een vriendin gegaan om daar kaarten te gaan maken, zij heeft nl. dezelfde hobby. En daar wordt ik niet afgeleid... Laatst zijn we samen naar een creabeurs geweest, heerlijk gesnuffeld samen en leuke dingen gekocht...

Mooie foto, trouwens, mrklb1!
    Wat een liefje! :D En volgens mij valt het idd wel wat mee met het lipje, Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg trots bent op je ukkie! Dat zou ik ook zijn, zelfs al was mijn kindje gehandicapt... En ik vind het goed van je hoe je er mee om gaat en er zo open over bent, we blijven graag op de hoogte van alles. Ik leef erg met je mee...
    Groetjes maar weer!

8. Niet meer actief

Inderdaad een schattig koppie hoor! Logisch dat je "gewoon" trots bent, toch? Het is en blijft toch jullie kind, jullie wondertje!

Hihi Dorito, fijn he die omschrijvingen! Helemaal fijn als je klaar bent en je hebt nog wat schroefjes of zo over! :)

9. Niet meer actief

Heb maar eens wat foto's in mijn album gezet...
    Verder gaat het hier wel goed, weinig bijzonders te melden.
    Groetjes maar weer ;)

10. Niet meer actief

Leuke foto's weer, Sanwel! Schattig he, dat girafje, echt een leuker!

Ik heb vandaag ook weer buikfoto's gemaakt, maar mn batterijen in de camera waren op, die ben ik aan het opladen en dan kan ik ze pas weer van de camera afhalen. Die komen er dus nog wel aan.

Zat net bij november mama's te kijken, een nichtje van me zit daar, die moet nog 17 dagen officieel, maar die heeft nu weeen! Spannend hoor, moet steeds even kijken bij haar!

11. Niet meer actief

vandaag naar de tandarts geweest. jeetje wat zat ik hier tegen op. na 2 verdovingen werden de afgebroken kiezen weer hersteld.. vreselijk vind ik de tandarts.. ik zag hier nog meer tegen op dan de bevalling hahahaha.

verder gaat alles goed.

leuke foto´s sanwel!

12. Niet meer actief

ik moet trouwens heel erg wenne dat de kleine nou echt een slaap ritme heeft.. en dat hij minder ruimte heeft om te bewegen.. sochtends is de kleine actief en als ik in bad ga en als ik wil gaan slapen.. overdag is het vrij rustig.. toch blij als ik hem voel bewegen..

ik heb het idee dat ik de kleine lang niet zo vaak meer voel als bij 21 week ongeveer..

misschien ben ik er ook wel gewoon aan gewent geraakt en was alles vbij21 week nog nieuw..

herkennen jullie dit ook?

13. Niet meer actief

De mijne lijkt continu in beweging... Soms word ik er zelfs een beetje gek van.... Maar wel lief, hoor! :)
    Binnenkort ga ik wat foto's van de vorderingen van de babykamer maken, we schieten al aardig op.
    En vandaag heb ik wat boeken met kaarten gehaald... Ben benieuwd of er wat bij zit... ;)

14. Niet meer actief

wij hebben maandag avond een prijs opgaaf gekregen en waren 250 euro kwijt voor 80 kaartjes.
    we vonden dit een hoop geld.
    ik benvandaag maar eens aan het rond kijken gegaan en heb al een drukkerij gevonden die het al voor 100 euro goedkoper wil doen..

tip: vraag verschillende offertes aan, kan je behoorlijk bedrag schelen

15. Niet meer actief

Soms is het ook goedkoper (in verhouding) om er bijv. 100 te bestellen ipv. 80... Maar het blijft hoe dan ook een dure aangelegenheid... Maar wel voor een leuke gelegenheid... :)

16. Niet meer actief

zeker weten een leuke gelegenheid :D
    veel plezier met uitzoeken

17. Niet meer actief

Ben weer online, heb nog 7 pagina's van jullie te lezen! Doe ik morgen.

Hier alles OK, we zijn verhuisd en alles staat al goed op zijn plaats en is al goed opgeruimd. De babykamer moet ik nog indelen en alle dingetjes ophangen, wassen en inrichten. Heb daar zin in!

Morgen weer naar de VK. Voel me goed, ben nu weer lekker ontspannen. Heb nog steeds heel veel last van maagzuur. Verder weinig klachten, heerlijk.

Sinds vandaag beschikken we weer over internet dus ik kan niet wachten om al jullie verhaaltjes te lezen, nu ga ik toch eerst maar lekker slapen!

Fijn om weer mee te lezen, schrijven!

Liefs babietje

18. Niet meer actief

Goed te horen dat het zo goed met je gaat Babietje! Doe maar rustig aan en lees maar rustig bij!

19. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Ik voel de baby ook meer als eerst en zie het ook heel duidelijk wanneer ik een stoot of slag krijg....
    @ babietje veel lees plezier!

verder heb ik ook niet veel te vertellen ja behalve dan dat ik normaal vrijdag om8:30 mijn echo zou krijgen maar nu om 16:10, nou ja overmacht, ivm ziekte snapie.

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hoi meiden,

Maandag 2de gym gehad. De lerares wilde me eigenlijk het liefst gaan verbieden om 's nachts stand-by diensten te lopen en meer dan 40 uur te werken. (werk normaal 45-50 uur per week). Blijft heel erg moeilijk :)
    Ik zit wel weer iets beter in mijn vel maar blijf moe.
    Ook steeds veel last van mijn bekken maar de ene dag gaat dit makkelijker als de andere.

Ik voel de kleine heel duidelijk op het moment. Af en toe ook best harde buiken. Nog 2 daagjes en dan ben ik 30 weken.
    Begin een beetje over bevallen na te denken. Begin ook een beetje zenuwachtig te worden :)
    Zit erover te denken om 1 week eerder met zwangerschapsverlof te gaan. 5 ipv 4 weken. ...

Deel Deze Pagina