januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

waar zie je die?

2. Niet meer actief

Ik heb het mijn ouders verteld, mijn schoonmoeder en mijn zus. Maar ik kan niet wachten tot ik het verder mag vertellen!!!

Heb jij het al iemand verteld?

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    links in fotoalbum.

Kheb het nog niemand verteld.

Op het hele forum na dan ;)

4. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hey meiden. Zijn jullie lekker aan het kletsen. Leuk he! Vind het echt te gek dat we onze ervaringen kunnen delen met elkaar. Ik heb nog meer babynieuws.! Wij hebben een mooie grote voliere buiten met allerlei vogeltjes en er zijn al een aantal vogeltjes geboren en er zitten nog heel wat te broeden. Leuk hoor om dat te zien! Ik zit constant lekker in het zonnetje naar de vogeltjes te kijken!

5. Niet meer actief

Zodra ik in de auto zit gaat mijn broek open. Snap er niks van, maar lijkt al wel gegroeid. Ik kan hem ook bijna niet meer inhouden. Dat wordt wat voor strakjes, zal wel zo mega zwaar worden.

6. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hey marretje, ik heb nog niet mijn buikje in het album staan maar wel mijn tweede test van vorige week! Ook leuk he! Straks gaan we natuurlijk buikjes vergelijken he! als mijn buik wat meer groeit dan maak ik daar nu ook een foto van maar op dit moment kun nog niks zien. Ik ben ook wat te dik dus dan is het helemaal moeilijk te zien.

7. Niet meer actief

ahhhh, wat schattig joh!

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Haha ja ik probeer hem ook in te houden maar is te vermoeiend.

Ik denk ook dat ik een flinke buik krijg

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Een duidelijke zwanger :)

Ik had de digitale en stond ook duidelijk zwanger

10. ja hier ook een januari mama ik ben als het goed is 16 januari uitgerekend.
    En januari mama's veel succes met de zwangerschap en geniet er allemaal van.

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    we doen ons best meid

12. Niet meer actief

Roos: ben zoooo blij dat jullie dat ook hebben, met je buik! Ik had het idee dat ik me aanstelde of zo!

Moniekje: leuk he, zo'n test! Die van mij staat er ook in! Ik had ook al een buik van mezelf hoor, dus ik maak ook nog geen foto!

Jessica: welkom hier en nogmaals gefeliciteerd!!!

13. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Welkom jessica! 't is hier erg gezellig en het is zeer verslavend!

Wie moeten er nog meer op 30mei naar de verloskundige?? ik moet er om half drie zijn!

Mijn borsten beginnen wat op te zetten en doen nu ook wat pijn ze zijn wat beurs zeg maar!
    Ze waren al wat groter geworden maar nu doen ze echt wel meer zeer.

14. emma

emma Actief lid

21 nov 2005
    113
    0
    0
    Jessica, welkom en van harte!

15. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Jessica, welkom en gefeliciteerd!

Ik moet 30 mei om half tien bij de verloskundige zijn.

Ik las dat jullie al een buikje kregen. Ik heb 's ochtends een vrij normale buik, maar 's avonds heb ik echt een buikje.

Hoe kan ik foto's plaatsen? Dan kan ik mijn test er ook neerzetten. Ook zou ik graag willen weten waar ik de buikfoto's kan bekijken.

Ben net lekker wezen sporten. Heerlijk!

Gr. Lieverd

16. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik fitness 1x in de week met mijn schoonmoeder.
    Deze week heb ik een smoesje verzonnen en gezegd dat ik pijn in mijn rug heb! Jee, gelukkig stoppen we er eind mei mee, want anders valt het straks echt op!

Lieverd, ik moet ook 30mei naar de VK om 14.30uur
    Dan worden het drie spannende weken voor ons, vind je niet ! Ik kijk er echt naar uit!

17. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi Moniekje,

Ik kijk er ook verschrikkelijk naar uit. Ik kan niet wachten tot het zover is. Ik kijk daar haast nog meer naar uit dan naar onze vakantie naar Turkije over 1,5 week. Erg hè?

Wil je niet meer sporten nu je zwanger bent?

Gr. Lieverd

18. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Nee, eigenlijk niet. Ik ben veel te bang dat er wat gebeurd. Ik was ook al van plan te stoppen in de zomer. Ik zou dan in de herfst weer beginnen, maar of ik dat nu ga doen weet ik eigenlijk niet!

Maar ik zoek mijn bedje nu maar op want ik ben moe! Welterusten meiden. Kletse nog effe in dit gezellige hoekje!! En straks lekker slapen met jullie kleine kruimeltje in jullie buikjes!! Doeiiii!!

19. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Slaap lekker Moniekje!! Heerlijk gevoel hè dat er zo'n kruimeltje in je buik zit.

Net belde mijn man nog vanaf zijn werk. Toen we gingen ophangen zei hij: Ik hou van je, van jullie allebei. Zo lief!!!!

Gr. Lieverd

20. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Alle anderen ook: SLAAP LEKKER!!!

Deel Deze Pagina