januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nee idd.. ik wil dat ook echt niet .. zon aardappel zak om me heen..
    ik denkdat ik heel veel moet gaan passen.. en anders vind ik een vest met dikke trui ook altijd heel erg lekker in de winter.. hopen dat dit nog wel lukt met een dikke buik..:)

2. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    hoi dames

even een klein berichtje van mij
    Hier alles goed, lopen gaat iets beter als ik het maar heeeeeelllllll rustig aan doe. De fysio is alleen nog maar bezig met me spieren steeds los masseren verder nog niet veel oefeningen gekregen. Met de bedrijfsarts gesproken en ik hoef niet meer te werken. Zit nu dus volledig in de ziektewet tot de bevallingsverlof. Vind het wel lekker zo. Had graag op een andere manier gedag gezegd op het werk maar hellaas het zit er niet anders in.
    Voor het winterjas probleem zit ik aan zo'n omslag doek tedenken. Kan je later ook nog gebruiken of zo'n dik gebreide poncho. Lekker warm ook.

Vandaag nog even babyspullen wezen shoppen was koopzondag bij ons dus de hema leeg gekocht.
    We hebben nu zogoed als alles.

Verder mag ik over 2 weekjes alweer bij de vk terug komen. De kleine ligt nu al 2keer het zelfde met zijn ruggetje aan de linker kant en koppie naar beneden, denk dat ie zo wel blijft liggen dan. Zou wel fijn zijn.

Van nesteldrang heb ik nog niet veel last, ben ook niet zo'n poetser.

Verder geen nieuws.

Groetjes labmuisje

3. Niet meer actief

Wij zijn eruit! :D
    Morgen ga ik de geboortekaartjes bestellen!
    *Zucht*, wat een opluchting.
    Verder weinig bijzonders te melden.
    Labmuisje: Doe het maar lekker rustig aan, meid! Geniet maar van je extra tijd thuis, over een paar maanden is alles anders... ;)

4. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    zo'n flauw vermoede heb ik ook !

slaap lekker voor straks.

Groetjes labmuisje

5. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    hallo dames....
    vrijdag had ik mijn extra echo en alles was goed super zelfs want de daum liep nu zelfs een beetje voor....
    verder gaat alles top hier
    groetjes nicole

6. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    @ Nicole, dat is goed om te horen ! :D

ik heb morgen de echo, controle,bloedprikken..
    ben nu al zenuwachtig haha :)
    wil zoo graag die kleine meid zien !
    en zien of t nog steeds een meisje is. :)
    nou ik hou jullie op de hoogte ..
    groetjess ;)

7. Niet meer actief

hey hallo dames.

ik zit weer eens (zo als zo vaak) achter de pc.
    verveelde mij een beetje. kheb niet veel zin vadaag.
    ik heb een nieuwe hobby ontdekt puzzelen.. :oops: (om de tijd te doven)
    heb van het weekend een puzzelbal gekocht een wereldbol..
    erg leuk.. en het leukste: mijn vriend ging me nog meehelpen ook.. hij is zelfs fanatieker dan dat ik ben ahahahha. :D
    maar hij is klaar( 1 stuk je mist :cry: ). moet zo maar ergens een puzzel vandaan halen hahahahhaha

kwou het gewoon even kwijt
    iemand nog meer rare hobby's ontdekt tijdens de zwangerschap?

morgen weer naar vk.. zin in!

8. Niet meer actief

Nee, geen andere hobbies ontdekt...
    Wat dat betreft weinig anders dan normaal.
    Geboortekaartjes zijn besteld, over 2 weken telefoontje dat de proefdruk klaar is.
    Heerlijk...

9. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden,

Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar eigenlijk niet meer gepost. Even geen puf gehad.

Wij zijn uiteindelijk toch niet naar de Jonge Gezinnen Beurs gegaan. Ik heb iedere keer van die vervelend steken onderin mijn buik als ik nog maar een paar honderd meter heb gelopen, dus het leek me niet zo'n succes. Ook had ik deze week veel te veel gepland, dus even een pas op de plaats gemaakt. Ik was afgelopen week op maandagavond, dinsdagavond, donderdagavond, vrijdagavond weg. Beetje veel met ook nog eens 4 dagen werken en zwanger zijn.

Net weer naar de verloskundige geweest. Alles was goed. HB=7,9, Bloeddruk 120/80 en 1 kilootje aangekomen. Ook lag de kleine met het hoofdje naar benenden, dus hopelijk blijft dat zo.

Vanvond weer naar zwangerschapsgym. Ik heb er alweer zin in.

Groetjes,
    Lieverd

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Zaterdag naar de jonge gezinnenbeurs geweest. Leuk maar super druk. Ik kon na afloop niet meer op mijn benen staan. We hadden in een wijk net naast de jaarbeurs geparkeerd (gratis...) mijn man is de auto gaan halen en ik heb heerlijk in het zonnetje op hem gewacht.
    We hebben een hoop foldertjes gescoort en een aantal hele lieve kleertjes. Verder nog wat hebbedingetjes. Was leuk om een dagje helemaal baby te doen.
    Vanavond weer gym gehad. Ging niet echt super. We deden een in/ontspanningsoefening en bij het spannen van bepaalde spieren liepen de tranen bij mij van de pijn in mijn bekken. Morgen naar de VK en ik ga nu toch echt vragen om fysiotherapie.

Nu snel mijn bed in...ben heel moe :)
    Welterusten aan iedereen!

11. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    @Lieverd,

die steken die je hebt, wat is dat ?
    ik kreeg gister ineens ook steken in me onderbuik,
    denk dat t me schaambot was ofzo,
    ik voelde het alleen als de kleine met dr hoofdje beneden lag,
    als ze in de breedte ligt heb ik nergens last van.
    zou dat al indalingspijn zijn dan ?
    of kan dat niet nu al ? :oops:

nou k ga zo op weg naar het ziekenhuis..
    op naar de echo, nu krijg ik te horen of het een keizersnede of niet word.
    me mams gaat met me mee, heb daarna ook nog controle en moet bloedprikken (leek me niet verstandig om alleen te doen met die duizeligheid)
    ik ben enorm teleurgesteld in me vriend, ik had wel gedacht dat ie vrij zou nemen om mee te gaan en me te steunen. maar hij heeft me niet eens succes gewenst. :cry:
    nou als ik vanmiddag terug ben horen jullie hoe het ging,

liefs sil

12. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    @ silaah: ik hoop dat alles goed gaat voor je...
    Ik heb genoten van de echo en hoop dat jij dat ook doet
    ik ben op dit moment druk aan t wassen met de kleertjes eigenlijk met alle beebs spullen. Ik gelooof dat onze buurvrouw heel nieuwsgierig is want ze heeft al 3 keer staan kijken ....maar ze kan gelukkig toch niets zien want ik hang alles systematisch op.... goed he!
    groetjes nicole......
    [-X

13. Niet meer actief

@ lieverd beterschap.! :)

@sillaah sterkte meid :) fijn dat je moeder mee gaat.. altijd fijn om iemand bij je te hebben.. ik ben erg benieuwd.

ik heb de laatste tijd als ik zit wat steken aan de linkerkant onderin mijn buik.. beetje ongi gevoel.. moeilijk uit te leggen.. ik zal vanmiddag eens vragen wat dit kan wezen..aan vk

ik ben de laatste tijd veel moe en weinig zin overal in.. ik dacht zelf dat het misschien ijzer te kort was.. ik heb de tip van sillaah opgevolgd.. door roosvice spec voor ijzer te kort te drinken.. (niet echt lekker. als het maar helpt hahha) maar nou dacht ik laatst : ik slik gravitamon en daar zit toch ook al extra ijzer in?.. 114% van de dagelijkse behoefte.. hoe kan ik er dan bij komen dat ik misschien ijzer te kort heb? :( of kan dit wel... misschien komt het ook wel doordat we de laatste tijd misschien een beetje te veel aan ons hoofd hebben.. nou misschien niet onverstandig om vanmiddag het te vertellen aan vk en misschien ff bloed te prikken..

verder gaat alles goed!
    we hebben gisteren eindelijk een afspraak gemaakt voor ondertrouw!
    volgende week maandag mag het zo ver wezen.. :D

liefs, mrklb1

14. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Dag dag ik ben er ook weer eens. Zal zo eens gaan bijlezen...

Hier is alles wel goed. Alleen heb ik de laatste tijd het gevoel alsof de kleine naar beneden aan het zakken is. Wordt ie nou gewoon groter of zou het het begin van indalen zijn? Lijkt me wel erg vroeg. Verder heb ik wat last van bandenpijn in mijn rug, daar waar het aanhechtingspunt zit.

het wordt nu echt aftellen he! Over zes weken mag ik al thuis bevallen....

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames,

Hier ben ik ook weer eens een keertje, wij hebben internet kapot dus vandaar dat ik er een tijdje niet ben geweest. Zit nu ff bij mijn ouders op inet omdat ik toch wat dingetjes moest doen en ff beetje bijgelezen natuurlijk.

Hier gaat alles z'n gangetje ik mag morgen weer naar de VK toe kben benieuwd of de kleine al aan het draaien is.

Verder ben ik zondag nog naar de jongegezinnen beurs geweest, was gezellig :)
    Nog wat spulletjes gekocht en een hoop gratis
    gekregen.

Khoop dat inet het weer snel doet bij ons zodat ik wat vaker kan reageren en meelezen .

Groetjes Sanne

16. Niet meer actief

JOEHOE ga strakjes de babydoos bij de Kruidvat ophalen! Ben erg benieuwd.

Verder alles goed, voel onze uk nu echt hard stampen en draaien en af en toe ook dat het wel eens pijn doet. Ook heb ik al inderdaad af en toe een beetje buikpijn onderin. Wat dit is weet ik niet, het is niet echt pijnlijk dus ga ervan uit dat het erbij hoort.

Grtzz

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik ga hem ook ophalen, kzag net een mailtje dat hij voor me klaarstaat :)

18. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    voor die babydoos van het kruidvat moet je dan wel een bon invullen? ik zal ook eens kijken.

leuk alle verhalen over de jonge gezinnen beurs. wij zijn niet geweest maar er zullen wel veel zwangeren rond gelopen hebben.

@ stranger ik denk dat de kleine aan het indalen is. dat schijnt al prima te kunnen en verder niets te zeggen over wanneer je bevalt. onze zoon in wording, wat klinkt dat he, zit nog heel hoog.

soms het ik wel een heel vaag gevoel bij mijn kruis, dat het daar wat meer drukt of zo. hebben jullie dat ook? bij de uitgang zeg maar. dan is het weer snel over. kindje hoeft toch nog niet te komen van mij en dan is het weer dagen weg.

het rare is dat ik het idee heb dat ik al heel ver ben met de zwangerschap, terwijl het toch nog 10 weken is. vind mijn buik al wel dik. benieuwd hoe veel ik de volgende keer ben aangekomen. ik houd het vast niet bij 1 kilo.

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg

20. Niet meer actief

oh als ik dat zo lees dan kan ik ook een emailtje verwachten over 1 a 2 week.. heb er nou al zin in... en dan komt ook nog de doos van prenatal.. leuk leuk leuk.. jammer dat die jongegezinnen beurs niet bij on s in de buurt was. ben gek op kadootjes hahahaha. maar het had me waarschijnlijk dan ook handen vol geld gekost hahahha... eb ten tweede had ik het denk ik niet vol gehouden ivm harde buiken.. nou ja..
    veel plezier met kruitvat box iedereen!

Deel Deze Pagina