heb net die van de Prenatal nog maar een keertje aangevraagd en een mail naar de klantenservice gestuurd.... Zou jammer zijn om hem mis te lopen! (Hoezo een Hollander? )
Nou ja, zou zeker jammer zijn als je m misloopt, want het is wat mij betreft de leukste doos! Oh ja, en over dat afvegen nog even..... heb er even op gelet en ik hang helemaal naar een kant als ik afveeg, dan kan ik er nog wel redelijk bij. Maar als ik recht blijf zitten lukt het niet. Misschien is dat nog een idee?
Hoi! Ik ging net naar de Kruidvat toe om de doos op te halen, hebben ze geen dozen meer staan. Terwijl toch echt in het mailtje staat dat de doos voor me klaarstaat. Volgende week moet ik terugkomen. Lekker begin! De Prentaldoos is inderdaad erg leuk. Er zat bij mij een speentje in met de tekst "I love mama". Dit vond mijn man maar achterlijk, hihi! Gr. Lieverd
haha die speen wil ik wel hebben mijn vriend heeft er namelijk al een met : papa is the best dus nu ik nog
hahaha. grappig hoor.. dat geklets.. ik moet zeggen dat ik veel zit te lachen achter pc op dit forum.. veel droge humor.. hier hou ik wel van hahaha.. hopen dat de speen ook in mijn doos zit hahaha.. cool.. zal vaders leuk vinden ik ben er bijna door heen met strijken.. ik had visite vandaag dus moest de kleertjes even uit het zicht halen ik heb ook heel vaak een herhaling van aanvraag gedaan voor de doos.. van prenatal. maar elke keer zeiden ze dt ik al in bestand voor kwam.. helaas. maar als je het blad wij jonge ouders ontvangt dan betekend volgens mij dat je die doos ook wel krijgt.. ik ben nog opzoek naar een leuk mutsje voor de kleine . maar dit wil vaders zelf heel graag doen.. ik ben benieuwd.. fijne avond iedereen!
volgens mij ligt het er ook aan via welke site je de doos hebt aangevraagt. ik kan me op verschillende sites gewoon weer aanmelden voor de doos.. en van de ene site krijg je een bevestiging en van de andere niet. heel vaag.. heb een paar maanden terug het magazine gehad van wij jonge ouders, maar daarna eigenlijk niet meer best vreemd .. dus ben benieuwd of ik hem nog krijg, en anders ga ik hun even mailen of bellen erover. (had ik bij kruidvat ook gedaan, en kreeg meteen de uitnodiging, zelfs 2 )
Vandaag heb ik de prenataldoos opgehaald, maar er zaten toch nog een paar andere dingen in dan de doos die ik bij Ruben had. Dus ik was blij verrast! Ik zit me alleen af te vragen of ik die kruidvatdoos wel heb aangevraagd... Ik weet het niet meer... Last van zwangerschapsdementie, zeker... Wat ik nog wel ga doen, is via www.vsmpuurmama.nl een gratis proefpakketje bestellen. Lijkt me wel wat! Misschien een tip voor jullie? Het is tenslotte voor nix... Hihi... Groetjes maar weer!
Goed, ik heb de aanvraag gedaan. Je moet je wel aanmelden daarzo, anders krijg je het niet. Je moet linksboven zijn, bij "aanvragen VSM-gidsje". Succes en groetjes!
ik heb net antwoord gekregen van mijn aanvraag voor pendelen. 12 januari ga ik volgens de pendel bevallen ben benieuwd. dat het eerder komt denk ik zelf ook! voorgevoel
@ Sanwel, ik heb het ook bij VSM aangevraagd en gekregen. Wel grappig, dat soort dingen.... @ Mrlkb1: nou, spannend hoor! Ik heb geen flauw idee, we zien wel... heb trouwens nog steeds geen mail terug van de prenatal...
@ mrklb1: gisteren heb ik de prenatal doos opgehaald. hij is wel leuk, al krijg ik nu al wel dingen dubbel. maar beter te veel dan te weinig. ik heb trouwens ook een aantal weken moeite gehad met naar toilet gaan. deed echt zo'n zeer op een gegeven moment. nu ben ik weer op het roggebrood en af en toe ontbijtkoek en nu werkt het allemaal een stuk beter. was wel goede oefening voor het persen, maar deed wel erg zeer. @ sillaah: wat een werk he, die kleertjes wassen. ik heb het wel in de machine gedaan maar dan zonder wasverzachter. en daarna de lakentjes strijken en zo. ik zag mijzelf helemaal staan met al die kinderkleding. wel grappig. wij jonge ouders viel deze week weer in de bus. dus als het goed is krijg je het ook.
Ik heb ook maar het proefpakketje aangevraagd van VSM, ben benieuwd wanneer ik het binnenkrijg. Ik ben ook benieuwd wie als eerste bevalt van de jan. mama's! Las gisteren op dec.mama's dat daar de 1e al is geboren, dus wie weet worden er ook nog een paar van ons dec. mama's!
ik ben ook beniuewd hoor wie de 1e gaat worden ! volgens de pendel ga ik 2 jan. bevallen, dus ben benieuwd heb wel het gevoel dat ik eerder ga bevallen dan de uitgerekende datum. zo ik ga even naar de schoenmaker, ik ga vragen of ze sleutelhangers graveren dacht aan een mooie sleutelhanger en dan met een tekst : lieve papa, wij houden van je. *Ukkie* & Sil nou hopen dat ze dat kunnen doen, en dat het niet te duur is.
Hoi, Ik kreeg vandaag mijn kraampakket van het IZA binnen. Als cadeautje zat er een luiertas in. Altijd handig, maar ik heb er al eentje. Nou, ik ga lekker op de bank liggen. Ben moe! Gr. Lieverd
Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn een lijst bij te houden van wie wanneer uitgerekend is, zodat we tegen die tijd kunnen zien wie er aan de beurt is etc. en dan ook tegen die tijd de werkelijke bevallingsdatum erachter te zetten. Je kunt bij bevallingslijst ook wel zien wie er aan de beurt is, maar daar staat ten eerste volgens mij niet iedereen op en ook heel veel mensen bij die niet meeschrijven in dit topic. Ik heb vast een beginnetje gemaakt, als ik iemand vergeten ben of per ongeluk mensen heb laten staan die niet in dit topic meeschrijven, kunnen we m ook aanpassen natuurlijk. Maar je ziet zoveel namen hier, dat ik af en toe niet meer weet wie nou wel en wie nou niet meeschrijft! labmuisje - 02-01-2007 Roos1978 - 03-01-2007 Maboshi - 06-01-2007 stranger - 07-01-2007 Caecilia - 12-01-2007 Lieverd - 12-01-2007 sillaah - 13-01-2007 Sanne - 14-01-2007 Marretje - 15-01-2007 babietje - 17-01-2007 dorito - 19-01-2007 jessica1981 - 20-01-2007 mrklb1 - 21-01-2007 Sanwel - 26-01-2007 Selmama - 26-01-2007
Wat een lijst, marretje... Leuk om te zien met hoeveel dames we eigenlijk zijn... Alleen mijn uitgerekende datum is 2 dagen terug geschoven, het is niet de 26e, maar de 24e. Dit is bepaald bij de termijn-echo, en ik hou het maar gewoon aan. Maar misschien staat het ook nog verkeerd in mijn banner, hoor. Of in mijn profiel. Ik ga er meteen naar kijken. Maar wel leuk, hoor, dat lijstje!
tadaa! labmuisje - 02-01-2007 Roos1978 - 03-01-2007 Maboshi - 06-01-2007 stranger - 07-01-2007 Caecilia - 12-01-2007 Lieverd - 12-01-2007 sillaah - 13-01-2007 Sanne - 14-01-2007 Marretje - 15-01-2007 babietje - 17-01-2007 dorito - 19-01-2007 jessica1981 - 20-01-2007 mrklb1 - 21-01-2007 Sanwel - 24-01-2007 Selmama - 26-01-2007