De buikfoto's zijn te vinden op: http://www.zwangerschapspagina.nl/album.php En je kan een foto plaatsen in je eigen album door onder je eigen berichtje op album te klikken. Als je daar bent, staat er ergens onderaan foto uploaden of zoiets dergelijks. Daar kan je dat doen. Als het niet lukt, moet je het maar laten weten.
Moniekje: ik heb het gewoon gevraagd in de sportschool, die ken ik namelijk nog niet zo lang, ik heb me ingeschreven een week voor ik wist dat ik zwanger was.... lekkere timing.... maar goed! Ik heb gevraagd of er dingen zijn die ik wel of niet mag doen. Het is een sportschool van Achmea Health, dus wel professioneel, en ze zeiden dat ik alles mag doen, vooral de cardio oefeningen, die zijn juist goed, alleen de buikspieroefeningen mag ik niet op volle kracht doen, zeg maar. Dus heb ik besloten die helemaal niet te doen.
En trusten voor iedereen! Wat lief zeg hoe je dat zegt, Moniekje, kruimels in onze buiken!!! En jouw man dan, lieverd! Ik zat hier gewoon met een brok in mn keel en tranen in mn ogen! Zulke dingen zou mijn mannetje nou nooooiit zeggen... Maar hij is toch wel lief hoor!
Marretje, ik heb me twee weken voordat ik wist dat ik zwanger was ingeschreven bij een groot sportinstituut. Net zo slecht getimed dus. Moet nu een jaar lid blijven en heb 150,-- inschrijfgeld betaald. Erg hè? Ik doe ook cardio en stukje fitness. Ik heb vorige week gespind, maar dat laat ik voorlopig voor wat het is.
Ja, super zo'n positieve test. Jij hebt hem wel dichterbij zeg! Dat lukt helaas niet met mijn camera. Is jouw buik 's avonds ook al opgezwollen? Gr. Lieverd
Ja, ik moet zeggen dat in de loop van de middag ik al zoiets heb van: mag mn broek open???? Maar ja, dat staat zo raar he, op je werk....
Nou, Lieverd, ik ga nog even snel een warm badje nemen om mijn krampjes onder controle te krijgen, en dan lekker mn bedje in! Tot morgen weer!
Hoi Jessica, welkom. Meiden ik moet op 30 mei niet naar de vk maar om 8:00 uur naar het ziekenhuis. Wij zaten al sinds oktober in de MM en zijn et behulp van hormonen zwanger geworden. de gyn wil dan de eerste controle zelf doen. Zal bij mij dus zeker een inwendige echo worden gezien ik dan 7,5 weken zwanger ben!
Ik moet wel naar de VK maar de echo moet in het ziekenhuis. ik denk niet dat dat op de zelfde dag is.Maar dacht geeft niet natuurlijk he! Hier gaat alles goed heb wat last van obstipatie. en mijn borsten doen zeer.
ik heb me zonet voorzichtig bij de bevallingslijst toegevoegd. Vandaag is het 6weken geleden dat ik een mk heb gehad. Ik kreeg toen heel lichte spotting bij het afdrogen smorgens onder de douche vandaan. Het was toen ook een woensdag. Jee wat ben ik vandaag stressig zeg!
Lieverd. Het is gelukkig niet gebeurd! bedankt meid voor je medeleven en dat jij erin gelooft dat het echt goed zal gaan. Heel lief van je !! Ik ga nu aan het werk en hoop dat ik dan wat afleiding heb!! Toedeloe!!!!
Hallo allemaal, Wat kunnen jullie heerlijk klesten met z'n alle. Nou hier ook alles goed hoor, gisteren ochtend toen ik wakker werd en naar beneden liep naar de douche kon ik meteen met mijn kop in de wc. Men.. wat was ik misselijk maar verder alles goed. Mijn borsten beginnen nu ook wel wat zeer te gaan doen, maar verder groeien ze als kool. Ben vorige week vrijdag een keertje extra gaan passen voor mijn trouwjurk. Ze laat nu inderdaad de boel een klein beetje ruimer daar dus dat komt goed uit. Ik ga vandaag pas de vk bellen voor een afspraak. Die komt dan in week 10-12 van de zwangerschap. Dus moet nog even wachten denk ik. Maarja ik heb eerst nog een trouwdag en een huwelijksreis waar in naar uit kan kijken. Verder had ik gisteren avond voor het eerst last van mijn buik dat die wat opgezwollen was maar ik heb op het moment ook wat last van mijn darmen dus denk dat het eerder daarvan komt. Nou verder geen nieuws. Zit alleen met een dilema. misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb namelijk bijna geen zomer broeken meer die ik nog pas. Ben sinds vorig jaar iets aangekomen. Maarja wat zal ik nu doen dan??? nu al zomerbroeken kopen die wijder kunnen?? een soort zwangerschapsbroeken?? of gewoon nog eerst nog een maatje groter?? Verder nog een probleempje met korte broeken wij gaan in de laatste week van augustus 3 weken op vakantie naar frankrijk. Heerlijk weer meestal nog dus lekker in de korte broek. Alleen zijn de korte broeken die ik heb dan zinloos aangezien ik dan misschien al een buikje heb. Maar verder zijn in augustus de zwangerschapskortebroeken denk ik niet meer te verkrijgen omdat dan de herfstkleding al in de winkels hangt. Moet ik die nu al gaan kopen. Wat zal ik doen dames=== nou snap ik er helemaal niets van de tekens zijn allemaal verandert op mijn toetsenbord. kan geen vraagteken meer zetten, want dan krijg je dit === nou ja moet mijn aanstaande hubbie maar even naar kijken. Groetjes labmuisje
Hello ladies, alles oke met jullie? Hier wel. Voel me hartstikke goed, was vanochtend een piepklein beetje misselijk maar dat is nu weer over. Vrijdag mag ik pas de vk bellen dus ik moet nog even geduld hebben. MM het liefst zou ik nu nog gaan, maar ja. Voelen jullie ook af en toe van die steekjes in je buik?? Fijne dag iedereen!