labmuisje: ik zat ook al aan het probleem met zomerkleding te denken..zo ook met badkleding. Wij gaan eind juli begin augustus naar Italië. Ik was tov vorig jaar afgevallen en heb nog wat zomerbroeken die dan wellicht weer passen. Maar mijn korte broeken...dat ga ik niet redden. En als ik ze nu koop, weet ik niet of ze tijdens de zomer wel passen. Zo ook met een leuke bikini. Stiekem hoop ik wel dat ik dan al een zichtbaar buikje heb tijdens de vakantie, ik keek altijd vol gezonde jalouzie naar zwangere vrouwen . Ik denk eraan om van die rokjes aan te schaffen zonder band/rits, die een beetje mee rekken. roos: ja af en toe steekjes, soort trekken/rekken, zeker niet pijnlijk maar wel aanwezig..beetje raar gevoel. Laat in de avond als ik moe ben dan heb ik er het meeste last van.
Ik was gisteravond ook weer misselijk had er toen al bijna 2 dagen geen last meer van gehad. Kheb wel nog een raar gevoel in buik
Zit ook met het probleem kleding, wij gaan in september naar Zuid - Spanje dan ben ik 24 weken zwanger, mmm dan pas ik toch echt niet meer in mijn zomerkleding van vorig jaar. Dan maar van die flodderjurkjes kopen. Koop het tzt wel, want weet natuurlijk niet hoe hard mijn buik groeit.
hallo allemaal! Sjongejonge wat een kletstantes zijnjullie zeg . Kom ik ook weer eens online, kan ik meteen 4 pagina's bijlezen... maar ik vind het ontzettend leuk zo! En veel herkenning zeg! Ik doe s avonds ook de knoop van mijn broek los haha... Vanochtend trouwens naar de HA geweest. volgens hem ben ik op 7 januari uitgerekend. Verder kan ik met 8 weken de VK bellen. Verder zei hij dat de eerste 9 weken het het vaaktst mis gaat. Nou ik hoop maar dat dat snel voorbij is!
Oh ja, welkom jessica! Ben ik trouwens de enige die overdag online is en zijn jullie allemaal 's avonds online ofzo? T is nu zo rustig...
Stranger, ik ben er, had m'n bikini aangetrokken, flinke zonnecreme gesmeerd, even in de tuin liggen. Kom ik buiten is de achterbuurman met zoontje het tuinhuisje aan het afbreken, staan boven op het dak... :x . Zit nu dus weer binnen.
Oh wil je lekker rustig gaan zonnen, krijg je dat. Hier verder ok. Ben 's avonds ook niet de hele avond online hoor, zit namelijk overdag al de hele dag achter de computer en om nu 's avonds ook nog te computeren, heb ik weinig zin in. Hoeveel dagen willen jullie straks gaan werken na je verlof??? Ik denk dat ik 3 dagen ga werken ipv 5 dagen. Mijn vriend is 's maandas vrij dus hoeven we maar voor 2 dagen oppas te regelen.
haha, de huisarts begon vanochtend ookal over 'creche op tijd regelen'.En ik dacht: oh.... Ik ga namelijk op 31 mei afstuderen. dus eerst maar eens een baan vinden!!
Ooh moet je daar nu al mee beginnen??? Wat studeer je Stranger?? Ik heb ergens gelezen dat je in Eindhoven woont klopt dat??
Wat dat betreft ben ik trouwens best wel onzeker over hoe mensen zullen reageren als we straks vertellen dat we een baby krijgen... Of er veel commentaar opkomt in de zin van: joh ga je niet eerst lekker een aantal jaren werken enz enz enz. Nu zeggen mensen zulk soort dingen. "oh dan kan je bijna lekker gaan werken" " gelukkig zijn jullie nog niet in de kinderen" en dan denk ik: hm... je moest eens weten. ja ik kan daar best onzeker van worden.
Nou ja hij zei dat je er op tijd (is als je ongeveer 4 maanden bent) mee moest beginnen. Ik woon in Waalre, ligt tegen Eindhoven aan. Ik studeer trouwens in Maastricht, Cultuurwetenschappen. Mijn man studeert hier en indat hij voor zijn afstuderen alle dagen op de uni moest zijn en ik alleen een scriptie hoefden te schrijven zijn we hier gaan worden. Wat doen jullie eigenlijk voor werk?
Ik ben secretaresse en werk 5 dagen in Den Bosch. Ik woon in Uden (Noord - Brabant). Ik werk hier al 6 jaar dus zit wel lekker op mijn plek. Gelukkig hebben we nog even de tijd voor de opvang te regelen. Keek net ff op de site en schrok toch wel van de prijzen voor 2 dagen 450 euro per maand
Ik ben ook secretaresse, ik werk nu 4 dagen, maar ik denk dat ik 3 dagen wil gaan werken. Mijn moeder heeft al aangeboden 2 dagen op te passen, dus daar ben ik heeeeel blij mee! En ik ben de ene week op woensdag vrij en de andere week op donderdag (deze week op donderdag). Dus dan ben ik overdag wel redelijk actief op het forum, tenzij het mooi weer is... Maar op mn werk lukt het gewoon (nog) niet (altijd). Ik ben veel te bang dat iemand ineens op mn scherm kijkt of zo!
Hallo allemaal. Hier ben ik ook weer eens, veel geschreven is er zeg, moest eerst een hoop bijlezen. Ben 's morgens misselijk, heb nu 2x overgegeven en voor de rest alleen neigingen tot.. Ik ga dan naar mijn werk en heb dan tot een uur of 11. 00 een weeig gevoel. 's middags gaat het eigenlijk wel en 's avond heb ik een berehonger! Ik werk nu 4 dagen en wil 3 dagen gaan werken. Mijn vriend werkt nu ook 4 dagen, dus ons plan is 2 dagen creche. Groetjes Kikaatje
O ja, en ook heel herkenbaar om gelezen te hebben: 's morgens een normale buik en 's avonds een helemaal opgeblazen (zoals nu!)
Ik heb nog niet 1x overgegeven! Heb ik zeker geluk of niet! Maar voor de bevestiging wil ik best wat van een ander overnemen hoor! Heb sinds een uur wel weer een weiig gevoel in de buik. Beetje beroerd zeg maar. Verder zijn mijn tieten nog steeds gevoelig.