januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Sillaah, wat een kl@te situatie, zeg! Ik snap die vriend van jou écht niet... Dat zal hem dan nog vies gaan tegenvallen als jullie kleine er eenmaal is. Maar denk eraan dat je hem ook op zijn plichten als vader wijst, jij kunt dit niet alleen! Jullie hebben SAMEN hiervoor gekozen en moeten er ook SAMEN voor gaan! En hij zal ook dingen moeten inleveren, dat hoort gewoon bij het ouderschap.
    Ik zit mezelf al helemaal boos te maken...
    Veel sterkte gewenst, sillaah, en denk aan jezelf, hé!
    En je kunt altijd je hart luchten hier, er is altijd wel iemand die naar je "luistert".
    Liefs, San

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik voel me nu echt een zeikert hoor omdat ik steeds weer wat heb..
    maar ik heb t helemaaal gehad ! :cry:
    nu heb ik ruzie met me vriend, want hij is t schijnbaar niet met me eens..
    en volgens hem issie heel erg serieus.
    ik word gek hiervan ! @#$% voetbal ! :evil: :cry:
    ik krijg de schuld maar van hem, en volgens hem doet hij genoeg.
    nu pakt ie boos zn sleutels en gaat er maar weer vandoor..
    nou de groeten !
    word toch es een keer volwassen.
    en ik weet dat deze dingen niks met t jong zijn te maken hebben, t gaat gewoon om zin hebben, en verantwoordelijkheid tonen..

3. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    @Sanwel, ik zit me ook helemaal boos te maken, ik krijg het er gewoon niet in bij hem.. en ik word er zo moe van, zo kwaad!
    en hij denkt dat ik nu wel even met m naar de gamma kan, zonder erover gepraat te hebben, dan doet ie alsof er niks is, en zegt niks meer..
    pff wat een gezeik zeg.
    en ik denk ook dat het hem zoo tegen zou vallen als de kleine er is, want hij weet niet eens wat verantwoordelijkheid inhoud, dat is me nu wel duidelijk, net alsover opvoeding,. hij praat er niet eens over, wil er niet over praten niks.. :(

4. Niet meer actief

Waardeloos, Sillaah! Ik leef erg met je mee, ik zit me hier helemaal op te vreten...
    Hij moet gewoon wat meer rekening met jou gaan houden en met jullie baby. En het gaat idd om verantwoordelijkheid. Onder het mom van: "GROW UP!"
    Laat je niet door hem op de kop zitten, hoor. Kom voor jou en je baby op, ook als de kleine er is. En probeer ondertussen ook aan jezelf te denken, neem op tijd je rust.

5. Niet meer actief

Sanwel, gaat het nu weer beter met je?

Sanne, geniet van je verlof!

Roos, balen dat je die onzekerheid nu hebt. maar als de vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken zal het ook niet, toch?

mrklb1: gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe het was!

Sillaah: ik weet wel wat het wordt, maar hou het nog even voor me, dus ook een verrassing!
    En wat je vriend betreft: ik kan je alleen maar gelijk geven in hoe je je er over voelt! Moeilijk hoor!

Nou, ik heb mn laatste werkdag gehad, nu echt verlof, heerlijk! Ik kreeg zelfs nog vanmiddag iedereen van mn afdeling (zo'n 25 man) op de kamer, ze hadden taart geregeld, een grote bos bloemen en een speech...! En van het afdelingshoofd kreeg ik nog een luchtje, bodylotion en douchegel. Dat had ik dus echt niet verwacht! En mn eigen baas heeft me helaas nog heel enthousiast tot na werktijd bezig gehouden... maar goed, dat was ik ondertussen wel gewend! Nu gewoon niets meer even, genieten!

6. Niet meer actief

Met mij gaat het wel weer redelijk, Marretje, dank je wel. Vanmiddag heb ik ff een tukkie gedaan, maar daar ben ik helaas niet lekker van wakker geworden. Op dit moment gaat het wel weer, dus ik ga morgen gewoon weer werken. Zaterdag hebben we een drukke dag voor de boeg, maar zondag is weer een rustdag, heerlijk. En dan nog maar 1 week... Verlof!

7. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Is wel leuk Sillah om bij te houden wat men verwacht j/m of verrassing. Nou bij mij is het een verrassing! Ik weet het niet en dat vind ik lekker spannend!

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @silaah, leuk om bij te houden!
    Wij verwachten ook een verrassing. Heb echt geen flauw idee :)
    En jij sterkte verder!

9. Niet meer actief

hey goedemorgen allemaal.

getrouwd! jeetje wat een leuke dag. en gaat idd wel heel snel weer voorbij.
    we hebben het lekker klein gehouden, en toch een super feest gehad..
    en nou lang weekend met z'n 2

straks geboortekaartjes bestellen..
    en naar de prenatal.. leuk leuk leuk.

ik heb weer wat bij gelezen:

@sillaah: jeetje man.. wt een gedoe. je woont nou toch bij ouder in? die van jou of van hem..?
    kunnen die je vriend misschien niet eens aanspreken. of even als jullie bij elkaar zitten een opmerking plaatsen of een stille hint geven? kwil me nergens mee bemoeien hoor. maar ik begrijp je zeker.. dus als je iets kwijt wil, doe het maar lekker hier..! succes meid.. en laat je niet gek maken!

trouwens leuk idee om bij te houden wat we verwachten, maar schrijf bij mij maar verrassing. ik weet het wel maar mijn moeder leest af en toe ook wel eens mee :) en wie weet nog meer?
    ....
    misschien is het ook leuk om bij te houden welke datum uit gerekend bent en wanneer je echte beval datum is.. zag ik op ander bevallings forum!

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Sillaah wij weten wel wat het word maar houden het voor ons zelf dus voor jullie een verrassing :)

@ Roos maak je er maar niet teveel zorgen over, bij mij hebben ze ook extra echo gemaakt omdat ze de kleine niet goed konden voelen of de groei op schema lag. Maar alles was prima.
    Als de VK zich zorgen maakte hadden ze niet gewacht met een echo maken tot dinsdag.

@ Marretje geniet ook van je verlof, wel raar he niet meer hoeven werken de eerste tijd?

@ mrklb1 fijn dat jullie een topdag hebben gehad en geniet van jullie lange weekend samen :)

Ik ga zo de laatste sint inkopen doen en ff naar de kapper want daar zal de eerste tijd ook wel niks meer van komen.

11. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    @ sillaah: Jeetje het gaat je ook allemaal niet lekker af he ! Nou pak hem maar aan hoor . ps de beebs van ons word een verrassing ivm met mee lezers hihi.
    @ Mrklb1: Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwen !

Gister ben ik uiteindelijk toch gebeld door het ziekenhuis........
    En ja hoor ik heb suiker. Nu zal ik straks mijn papieren binnen krijgen voor een dieet (kheb eerst gevraagd of dat nu nog nut had, ja dus). Ook gaat mijn echo dus zekers weten door 7 dec en ook de afspraak met de gynacoloog....
    Ben benieuwd wat die allemaal zegt. We weten nu wel dat ik voor loop op de uitgerekende datum en dat het kindje groot is, dit komt vermoedelijk door mijn bloedsuiker :oops:

groetjes mij

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hihi er zijn er wel enorm veel met "verrassing" leuk :D

dit is de lijst tot nu toe, nu de rest nog :

editha - 01-01-2007
    Petra 71 - 01-01-2007
    labmuisje - 02-01-2007
    Roos1978 - 03-01-2007 - meisje
    Sim - 03-01-2007
    Moniekje - 05-01-2007 - verrassing
    Maboshi - 06-01-2007
    19nicole83 -06-01-2007 - verrassing
    marrie - 06-01-2007 - verrassing
    stranger - 07-01-2007 - verrassing
    Caecilia - 12-01-2007 - verrassing
    Lieverd - 12-01-2007 -verrassing
    sillaah - 13-01-2007 - meisje
    Sanne - 14-01-2007 - verrassing
    Marretje - 15-01-2007 -verrassing
    babietje - 17-01-2007
    michelle - 19-01-2007
    jessica1981 - 20-01-2007
    mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing
    dorito - 21-01-2007
    Sanwel - 24-01-2007 - verrassing
    Selmama - 26-01-2007
    Alexandra - 27-01-2007 - verrassing
    Nann - 29-01-2007
    Mariskaw -29-01-2007

13. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Goeiemorgen, hier een duffe stranger. Gisteren een bruiloft van een vriending gehad en moet zeggen dat hakt er toch wel in! Dus nu doe ik rustig aan vandaag... Maar het was een prachtige dag! heb enorm genoten!

@ Sillaah: pff dat valt ook niet mee, de houding van je vriend. Het is toch ook zijn kind en niet alleen van jou. Laat staan van je moeder! Heel veel succes ermee en ik hoop dat ie snel bijdraait! Maak je niet te druk he! (Ja ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan... helaas... :()

@ Mrklb1: Fijn dat het zo'n mooie dag voor jullie was!

@ Nicole: balen zeg! Aan de andere kant: nu heb je zekerheid! Succes met het dieet.

@ Roos: kan me voorstellen dat je je wat ongerust maakt... maar anders had de vk er toch wel achteraan gezeten dat je eerder een echo kreeg? Lijkt mij... Alvast succes voor dinsdag!

@ Sanwel: lekker hoor nog een weekje. Dat is te overzien!

@ Marretje: geniet ervan! Leuk ook dat ze zo 'afscheid' van je namen!

14. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh ja Sillaah: leuk om bij te houden wat iedereen verwacht! Wij weten het zelf niet, dus het wordt echt een verrassing!

15. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Goedemorgen. Gisteren en vannnacht niet echt lekker. Gisteravond voordat ik naar bed ging diaree..kontwater zal ik maar grof zegggen.
    Vannacht wat zeurderige buikpijn. Nu gaat het wel weer.
    Zit nu lekker in mijn nieuwe huispak (besteld deze week bij Wehkamp).
    Straks wil ik de ramen binnen even doen. En ik moet nog gedichtjes schrijven voor Sinterklaas en nog wat kadootjes kopen.
    Vandaag 35 weken ! Nog 5 weekjes! Wordt al aardig spannend vind ik!
    Ga vandaag mijn vluchttasje ook maar eens klaar maken.

mrklb1 : Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt en geniet maar even lekker na!

16. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hihihi ik zie dat ik vandaag 35 weken zwanger ben en dat er nog 35 dagen te gaan zijn voor de bevalling en dat ik zelf 35 jaar oud ben! Hhahaha dat is grappig!

17. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik ben ook met mijn vluchttas begonnen, maar ik heb ontdekt dat ik nog wel wat dingetjes moet hebben, extra tandenborstel kopen, tandpasta, er moet aardig wat mee naar het ziekenhuis :(
    ook moet ik ook even gaan kijken naar een huispak en trainingsbroek,
    trainingsbroek voor als de vliezen gebroken zijn en ik moet 20 min. rijden naar het ziekenhuis.. zit wat comfortabeler dan een spijkerbroek he :)
    en een huispak voor als ik na de bevalling weer naar huis mag..
    we moeten het ons wel zo makkelijk mogelijk maken he ;)

@Moniekje
    hihi wat grappig zeg alles 35 ! is een speciale dag vandaag voor jou :)

18. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    euhm nog een klein vraagje, ik wil dus een trainingsbroek kopen voor als ik naar het ziekenhuis moet, moet ik zeker wel een positiebroek kopen ?
    en dat huispak, na de bevalling, is me buik dan nog steeds dik, of kan ik een gewoon huispak ook aan ?, waar moet ik dan op letten, op een maat groter ofzo ? :oops: :(

19. Niet meer actief

Ooh dat weet ik ook niet, ik pas nog steeds mijn huispakken aan van voor mijn zwangerschap, dus die gaan gewoon mee! Zal naderhand wel een buikje inzitten, maar ik heb in ieder geval een broek aan.

Verder gaat hier alles ok. Al begin ik toch ook wel een beetje zenuwachtig te worden. Het duurt nu gewoon niet lang meer. Merk ook aan mijn vriend dat hij wel zenuwachtig wordt. Hoe nuchter ik eerst voor de bevallig was, hoe erger ik het nu vind worden. Zal er wel bij horen.

Voor wat betreft de echo, de VK zei inderdaad dat er geen haast bij is. Een nachtje slapen heeft mij goed gedaan. Voel de beeb goed, dus het zal allemaal wel goedkomen!

20. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    bij ons is het een jongetje trouwens.
    hebben jullie al een voedingsbh gekocht? ik weet niet goed of mijn borsten nog verder gaan groeien.

Deel Deze Pagina