januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Even voor de lijst... wij verwachten een meisje...

Vandaag te horen gekregen dat ik teveel hooi op de vork neem van mijn Mensen Dieck therapeut. Ik heb bi, maar werk nog 80%. Nu besloten om volgende week 50% te gaan werken. Gaat het dan niet beter, dan stop ik. Ik moet nog 2,5 week gaan werken. Slapen doet zoveel pijn. Het werken niet, maar er heen en weer terug. Mijn man gaat mij nu brengen en mijn moeder mij halen. Hoop dat ik het zo volhoud. Anders zal de tijd me zo lang gaan duren...

Fijn weekend allemaal!

2. hallo

voor de lijst ik verwacht een jongen

Moest gisteren van de vk naar het ziekenhuis voor een ctg omdat ze vond dat ik de baby te weinig voel bewegen. Maar niks aan de hand hij voelt zich kip lekker daar binnen ook nog een echo gehad om te bepalen of de hoeveelheid vruchtwater genoeg was ook prima. En nogmaal even laten zien dat het toch echt een mannetje is

verder hoop ook ik dat ie eerder komt want ik ben ook helemaal op wordt helemaal gek van alle kwaaltjes dat heb ik bij de andere jongens niet zo gehad maar misschien begint de leeftijd ook mee te spelen ik weet het niet maar ik hoop echt dat hij voor de kerst komt.

prettig weekend allemaal

3. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    hee petra ik vind de kleuren van je kamer leuk joh echt toppie.
    Wij hebben ook die beren alleen heb k ze op de deur gemaakt....
    groetjes nicole

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    zoo ons kamertje begint eindelijk op te schieten, vandaag de laatste dingetjes kopen als ik me een beetje goed voel.. (ben beetje slapjes)
    gisteren heb ik iets gehaald tegen brandend maagzuur, (antagel) werkt werelds ! :D heb heerlijk kunnen slapen, alleen jammer dat ik het maar 14 dgn mag gebruiken, daarna moeten we weer een andere oplossing zoeken.
    nou alle nov. mama's zijn bevallen, nu zijn de dec. mama's aan de beurt,
    en dan komen wij :) laat maar komen :) (doooddeng) :p

het lijstje schiet al op ;)

editha - 01-01-2007
    Petra 71 - 01-01-2007 - jongen
    labmuisje - 02-01-2007
    Roos1978 - 03-01-2007 - meisje
    Sim - 03-01-2007
    Moniekje - 05-01-2007 - verrassing
    Maboshi - 06-01-2007
    19nicole83 -06-01-2007 - verrassing
    marrie - 06-01-2007 - verrassing
    stranger - 07-01-2007
    Caecilia - 12-01-2007 - verrassing
    Lieverd - 12-01-2007 -verrassing
    sillaah - 13-01-2007 - meisje
    Sanne - 14-01-2007 - verrassing
    Marretje - 15-01-2007 -verrassing
    babietje - 17-01-2007
    michelle - 19-01-2007
    jessica1981 - 20-01-2007
    mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing
    dorito - 21-01-2007 - jongen
    Sanwel - 24-01-2007 - verrassing
    Selmama - 26-01-2007
    Alexandra - 27-01-2007 - verrassing
    Nann - 29-01-2007 - verrassing
    Mariskaw -29-01-2007 - meisje

5. Niet meer actief

Jaaaa spannend he :D Ben benieuwd of we inderdaad allemaal in januari gaan bevallen, hoop het van harte :D

6. Niet meer actief

Misschien zijn er ook al een paar deze maand aan de beurt ! Ben echt benieuwd wie als eerste "mag".

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ja dat komt nu echt dichterbij he... We kunnen nog een enorme spreiding krijgen als sommigen te vroeg en anderen te laat bevallen...

Gek idee he nog een paar weken en we hebben onze kleine in onze armen. Yeah heb er echt zin in!

8. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik vind het enorm spannend! ben ook al echt aan het bedenken hoe ze eruit ziet en of ze groot/dik/dun/klein is :) ik kan echt niet wachten !

idd ben benieuwd wie de 1e is, in december dat weet ik zeker ;) en sommige waarschijnlijk in feb. :D

9. Niet meer actief

Ik ga ECHT niet in februari pas bevallen... dan eet ik wel flink wat ananas, werk liters bitter lemon naar binnen en loop wel een marathon ofzo... maar het duurt me nu al bijna te lang! 8)

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hahahaha nou ik ga voor je duimen hoor meid mocht het zover komen ! ;) ik denk dat iedereen het wel een beetje zat begint te worden af en toe.. ik in elk geval wel, al die veranderingen vind ik maar moeilijk om mee om te gaan, zoals dat ik bepaalde dingen niet meer kan, dat kan ik niet echt accepteren :)

11. Niet meer actief

het gaat me net zo.. ik hoop dat het wat eerder komt.. mijn vriend heeft gisteren als verassing bij de prenatal een kerst mutsje gekocht hahahaha.. ik zei dan word het volgens jou wel heel vroeg geboren.. hahahaha.. hij vond het mutsje zo geweldig hhahahahaa

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    aaah das wel lief van hem :D !
    maar idd wat aan de vroege kant :)
    van mij had t best met kerst mogen komen hoor, is toch een prachtig kerstkado :D wat wil je nog meer..

13. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    hallo dames

Hier weer eens een berichtje van mij.

We zijn gisteren weer terug gekomen van een midweekje zeeland. We hebben heerlijk genoten met z'n 2e. Ja was de laatste keer he dus dubbel van genoten. Konden hellaas weinig doen me bekken speelde heel erg op. Maar goed hadden we ook wel rekening mee gehouden.

Maar verder gaat alles goed hier. Dinsdag weer naar de verloskundige en ben benieuwd wat die gaat zeggen. Ik hou nu al wel heel veel vocht vast. Sochtends kan ik mijn handen bijna niet dicht krijgen. En verder hele dikke voeten.

Volgende week ga ik ook maar eens de babykleertjes wassen enzo en dan is alles klaar in de babykamer.
    Verder moet ik nog wel de tas klaar maken en het bed op poten zetten maar dat gaan we volgend weekend maar eens doen dacht ik zo. Dan ook het bedzeil in bed opmaken, ....... oeps dan komt het wel dichterbij he........

Nou van mij mag het wel eerder komen. Ik vind het nu echt wel zwaarder te worden vooral omdat het me allemaal zeer doet. (vooral me bekken).
    En ben gewoon benieuwd wat voor krummel ik nou in me buik heb groeien.

Nou dat was wel weer even een kleine update.
    Als jullie het niet erg vinden dan lees ik niet alles terug. Moet dan iets van 13pagina's lezen. En telang zitten op de stoel voor de comp wil ook niet meer.

Groetjes labmuisje

ps als ik echt dringende zaken mis door niet terug te lezen laten jullie me dat dan nog even weten?

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kben ook benieuwd wanneer iedereen gaat bevallen, bij mij denk iedereen dat ik de kleine eerder krijg omdat mijn buik best laag zit nu, maar we wachten af.

Wanneer leggen jullie het kraammatras in bed?

15. sim

sim Niet meer actief

hoihoi, jeetje weer veel bij te lezen hier op de site, anderhalve dag hier amper geweest (ff gauw als ik de kans kreeg, maar kon lang niet alles bijlezen) dus ben druk bezig, bij zwangerschap was er nieuws op de hele pagina :confused:
    hoop dat alles goed hier met iedereen.

gister verjaardag gehad en bijna de hele avond op een houten stoel gezeten, rechtop, nou heb de tol moeten betalen vandaag met mijn rug (heb blokkade onderin) werd gewoon met tranen in mijn ogen wakker vanmorgen van de pijn, helemaal stijf van mijn staartbot tot tussen mijn schouderbladen. heb vandaag ook echt een luierdag.
    morgenavond gaan we uiteten met de familie, hartstikke lekker, maar zie er wel een beetje tegenop om weer lang rechtop te zitten op zo'n rechte houten stoel. en dan donderdag weer (beide lopend buffet) en daarna neem ik ook verlof of voor dit soort dingen. wil geen aansteller zijn, maar als ik vandaag zou moeten bevallen had ik daar echt geen puf voor gehad.

mijn ventje haalt zo lekker een film (met die babysitter die gebeld wordt vanuit hetzelfde huis, weet ff de titel niet) dus we gaan heerlijk griezelen vanavond languit knuffelend op de bank, heeeeeeerrrrrlijk.

knutselen is even klaar, heb voor mijn exschoonzusje een groeimeter gemaakt (foto zet ik zo in mijn album) en trouwens die suprise was een spongebob hihi.

nou ik ga even weer wat lezen hier.

dikke knuffel aan iedereen :D

16. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    hoi luitjes,

@sillaah: dat van elke avond thuis zitten, herken ik ook. Ik vind het heerlijk om nu met de benen omhoog voor de tv te liggen. De verjaardagen en feestjes hebben we gelukkig verspreid, dus zo af en toe lukt het me nog wel om even een paar uurtjes te gaan. Mijn buik begint nu ook echt in de weg te zitten, dus hou het gewoon niet zo lang meer vol.

Afgelopen donderdag ben ik bij de gynaecoloog geweest en ze zei dat de kleine wel wat aan de grote kant was, dus moest voor de zekerheid maar ff bloed prikken (ivm suikers), dus dat hoor ik binnenkort dan. Hopenlijk wordt de kleine niet zo heeeel groot. Het moet wel baby blijven natuurlijk... hahaha. Doordat ik gisteravond uit eten ben geweest (houten stoel) heb ik vandaag fijn last van mijn heupen... Vannacht heb ik ook wel 10 keer in bed moeten draaien omdat ik het niet kon volhouden. Bah zeg. Zal trouwens deze week ook eens beginnen met het vluchtkoffertje en belangrijke telfoonnummers opzoeken. Kan de enveloppen ook ophalen van de drukkerij, dus die kan ik ook vast schrijven. Genoeg te doen dus weer deze week. Denk dat ik nog wel een paar inkopen moet doen voor het vluchtkoffertje, want heb niet alles in huis... zal maar eerst ff op wehkamp kijken naar het huispak, lijkt me een goeie tip... thnx!
    Verder tot snel maar weer!

Groetjes!

17. sillaah: de antagel mag je gewoon blijven gebruiken(gewoon je ha vragen) . ik heb het al sinds week 8 alleen werkt het bij mij niet zo goed meer ik moet nu om de 2 uur 20ml nemen en wordt s"nachts nog wakker van het zuur.
    Wordt op het moment echt helemaal gek van alle kwaaltjes "t is echt niet leuk meer

groetjes petra

18. Niet meer actief

ik dacht vanavond lekker een avond je op de bank. maar kon mijn draai niet vinden. wat een gedonder.. hahaha. mijn buik drukt zo tegen mijn ribben op een een of andere manier.. allemaal kwaaltjes die er bij horen denk ik. zoals het zuur.. heb ik ook weer last van de laatste tijd.. vooral als ik op mijn linker kant lig.. typisch he?
    nou fijne zondag alvast ..

gr mij

19. Niet meer actief

mrklb1, ik heb er ook last van dat de beeb tegen mn ribben zit elke keer. Dat is een ongemakkelijk gevoel, heb ik het idee dat ik constant rechtop moet gaan zitten, en dat zit ook weer niet lekker. Hangen is er niet meer bij....!

Vandaag zijn we op kraamvisite geweest bij mijn nichtje, diegene die hier ook ergens op het forum zit. Wel wat verlaat, door mn griep en verkoudheid, maar goed! Een droppie is het hoor, haar jochie!

Vanavond naar een feestje geweest. Wel weer snel naar huis, was errug moe! Gek is het dat mensen nu ineens gaan vragen hoe lang nog, in plaats van hoe ver ben je... en dan dus zeggen nog ongeveer 6 weken voor de uitgerekende datum, dat klinkt ineens heel raar!

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @marretje, bij mij doen ze dat ook opeens vragen hoe lang nog en idere keer dat ik 6 weken zeg schrik ik er zelf van :)

Gisterenmiddag alsnog bij een andere drukker onze kaartjes besteld :) eindelijk...

Deel Deze Pagina