januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elanor

elanor Lid

21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Hoi dames,

Wat een gezellig topic is dit zeg. Ik kom er ook maar even bij, aangezien ik ook in januari uitgeteld ben: 17 januari om precies te zijn. Dat duurt nog even, maar dan heb ik iets om naar uit te kijken :D

Groetjes Alja.

2. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi

Elanor, welkom hier! En gefeliciteerd!

Ik ben nog totaal niet misselijk geweest gelukkig. Bij mijn vorige zwangerschap trouwens ook niet. En m'n dochtertje is toch kerngezond hoor!!

Ik zou alleen zo graag willen kijken in m'n buik of het echt waar is. Ben erg onzeker, ook al heb ik last van m'n (. )( .).

3. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Hoi elanor welkom

Ja last van mijn borsten heb ik ook wel. Maarja ach het hoort er allemaal bij he.

Verder wil ik wel 3 dagen gaan werken, werk nu 5 dagen. Maar de kleine krummel naar de crech vind ik niet zo lekker idee. Ik zie meer heil in een oppasmoeder, maarja dan wel eentje die ook flexiebel is, mijn vriend gaat in september in 2 ploegen werken en ik werk ook onregelmatig. Dus ja word even zoeken denk ik. Maar ach heb nog eventjes de tijd.

Groetjes labmuisje

4. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    OHja ps ik heb ook op 30 mei een afspraak met de vk. Vandaag gebeld.

Groetjes labmuisje

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @elanor welkom!

@labmuisje...je bent nr 4 die de 30ste naar de vk/zh gaat voor een eerste onderzoek. Dit gaat voor ons allemaal een hele bijzondere dag worden!

6. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Meiden, ik heb even geen tijd om alles terug te lezen.

Gisteren is de consulente van MvM geweest en daar was weer een dikke vette streep op de test te zien. Heerlijk gevoel!

Ik heb 8 flessen in huis en plassen maar!! Ik kreeg een heel mooi boek cadeau. Kon ook nog kiezen uit andere dingen, maar vond dit wel een heel mooi boek.

Ik ga nu werken!

Gr. Lieverd

7. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Elanor,van harte gefeliciteerd meid! welkom in ons gezellige babbelboxje. tis verslavend hoor!!

Leuk labmuisje dat je op 30mei moet! Ik ook!!

8. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Ja de 30ste mei is wel populaire hoor.

Ik ben benieuwd, bij mij duurd zo'n intake gesprek ongveer een 45min (zei ze), is er bij jullie wat bekend??

Groetjes labmuisje

9. Niet meer actief

Wat lekker gezellig hier zeg!

voel me vandaag sinds de 1e keer helemaal niet lekker, heb een misselijk gevoel in mijn buik maar heb nog niet hoeven overgeven (wel bijna). En ben hartstikke moe, het liefst zou ik zo weer mijn bedje induiken, maar ik moet nog tot 5 uur werken. Mijn borsten doen nu veel minder pijn (gelukkig). :

Verder alles goed met jullie. Wel leuk dat bijna iedereen 30 mei naar de VK mag. Ik mag morgen bellen voor een afspraak dus ben benieuwd.

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hoi Dames,

Hier ook nog alles oke.
    Ben wel nog wat misselijk en nog steeds een trekkend gevoel in buik.
    En tis nog niet te beseffen haha

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Iemand van jullie ook een raar gevoel in de buik?
    Tis geen buikpijn.
    Ben echt nog onzeker of het wel goed gaat

12. Niet meer actief

Voel wel iets maar niet de hele tijd, alleen 's ochtends en 's avonds en als ik bijvoorbeel veel beweeg. Het is geen buikpijn maar van die steekjes en trekjes.

13. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi meiden, ik heb niet alles terug gelezen hoor!

Gaat alles goed met jullie?
    Ik heb nog steeds niet veel te klagen, alhoewel het vandaag wat rommelt met wel of niet misselijk zijn.

M.v.m is dinsdag geweest en ik mag niet meedoen omdat ik een herniaoperatie heb gehad :confused: , dat is nieuw sinds 1 april zei ze.
    Nou ja daar kan ik niks aan doen.
    Misschien heb ik het trouwens al verteld tegen jullie :(: :(

Verder lijkt het de ene keer of ik niet zwanger ben en de andere keer weer wel, dan heb ik heel de tijd een honger gevoel en dan weer totaal geen trek.
    Zijn jullie hier bekend mee?

23 mei ga ik naar de vk, maar dat had ik al neergezet geloof ik? :( :D

Groetjes MB2005.

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Net contact gehad met de verloskundige
    Kheb 6 juni mijn eerste echo

15. Hoi Hoi
    Hier is alles oke ik ben vandaag wel heel erg misselijk, maar hoef niet over te geven.
    Mijn borsten zijn ook nog steeds gevoelig en voelen steeds weer groter aan.
    Ik moet nog steeds een afspraak maken bij de dokter, maar moet eerst een andere dokter zoeken,omdat we pas geleden zijn verhuisd en laatst had mijn vriend een afspraak bij ons huidige dokter en toen zei ze dat we een andere dokter moesten vinden,omdat dat waar wij nu wonen buiten haar district is. en aangezien ik toen nog niet zwanger was hadden we nog geen andere dokter uitgezocht, maar vriendjelief heeft vandaag een nieuwe dokter gevonden en zijn dan vanaf maandag ingeschreven daar.
    Maar we gaan maandag op vakantie dus dat word pas na de vakantie dat ik een afspraak kan maken bij de dokter.
    Dus ik ga eerst even lekker genieten van mijn vakantie en zwangerschap natuurlijk.
    we gaan naar duitsland toe 10 daagjes lekker met de hondjes naar de Eifel.
    Ik hoop dat het net zo mooi weer is als de afgelopen week.
    En na de vakantie gaan we het onze ouders vertellen dat we zwanger zijn.

16. Niet meer actief

jep, een soort van zenuwengevoel en ook een soort van ongikramp, maar dan vlammend, zeg maar... tja, weet het niet anders uit te leggen...

17. Niet meer actief

23 mei al! Lekker snel joh! Alhoewel het voor jou misschien nog lang lijkt! Krijg je dan ook een echo?

Ik heb ook de ene keer dat ik onwijze honger heb en de andere keer absoluut niet. Ik heb het idee dat ik het beste maar vaker kan eten, en dan minder veel, zeg maar.

18. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi!!!!

Gisteren is bij mij de consulente van Moeders voor Moeders geweest. Ik ben gisteren gelijk begonnen met urine sparen. Ik mocht ook een geschenk uitzoeken en ik heb nu een heel mooi boek over zwanger zijn enzo. Leuk hoor! Ook nog het negen maanden magazine van kinderen, dus weer een hoop leuk leesvoer. Ook heeft ze weer getest en ze vond de streep wel erg vet. Ze dacht op zijn minst dat ik wel al 8 weken was. Ik zei dat dat niet kon, omdat ik eerder negatief had getest. Toen zei ze dat het wel mogelijk was, omdat sommige vrouwen later HCG-hormoon aanmaken dan anderen. Spannend hoor! Ik heb wel al een wat opgezette buik. Je gaat het echt al een beetje zien. Wel snel hoor.
    We gaan het volgende week woensdag toch aan onze (schoon)ouders vertellen. Ik wil het zo graag en dan doen we het in de vorm van een verlaat moederdagcadeautje. Ze zijn zondag allebei niet thuis namelijk. Ik heb er zo'n zin in!!

Hier ook af en toe wat krampen in de buik, maar schijnt erbij te horen. Verder heb ik het idee dat mijn buik al iets dikker begint te worden. Snel he?

Gr. Lieverd

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Idd dat heb ik ook :)

20. Niet meer actief

Dat is dus inderdaad je baarmoeder die aan het werken is. Misschien een beetje raar verhaal, maar ja, we zijn sinds de NOD wel wat gewend ;) Als je klaar komt, wordt het even erger, omdat klaarkomen ook effect heeft op je baarmoeder. Dus als je zeker wilt weten wat het is, dan weet je wat je te doen staat!

Deel Deze Pagina