hoi hoi iedereen. Ik moet vanavond op sinterklaasavond gewoon na de gym...... Niet iedereen is het er mee eens, niet om de sinterklaasavond maar om mijn vocht gehalte in mn benen en mijn pijn in de linker heup, ook heb ik tintel in mijn vingers maar de vorige keer zij de gyn dat dit niet erg was...... Donderdag begin ik er nog wel weer over want ik moet gewoon pauze nemen tussen het schrijven, aardappel schilllen etc etc. Ben heel benieuwd naar de echo, wat dat betrefd wou ik dat het al donderdag morgen 10 voor 12 was...... maar ja afwachten dus
We waren niet druk bezig om zwanger te raken maar als het gebeurde dan was het niet erg. Inmiddels hebben we (mijn vriend) alles al geregeld. Baby kamer al helemaal ingericht. Al een heleboel kleertjes gekocht en gekregen Kraamzorg geregeld en alle instanties ingelicht. Was even druk maar nu zijn we er helemaal klaar voor
ben ook heel erg benieuwd ik hoop dat alles goed is.. ik heb trouwens vanacht weer last gehad van krampen, soort van menstruatiepijn.. zouden dat oefenweeën zijn ofzo ? ik kon er niet van slapen.. straks ga ik lekker een bad nemen, en dan hoop ik dat het vanacht niet weer gebeurt.
Wel fijn Editha, dat je nu alles voor elkaar hebt. Dan is het ook een echte leuke verrassing die volgens mij heel erg welkom is! Ik vind het krijgen van een kindje echt een kroon op je liefdesleven, nog meer bijzonder dan trouwen.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe de verhouding jongen/meisje gaat worden... Ik ben sowieso nieuwsgierig naar wat we krijgen... Bij Ruben had ik echt een voorgevoel en dat is uitgekomen. Maar bij deze... Ik weet het niet... Spannend!
silaah. ik had dat ook vandaag ook wel last gehad.. net of ik ongesteld moest worden.. (lang nietmeer gevoeld) maar zijn dit oefen weeen? nee toch? klinkt wel heel serieeus hahahahha.. de kleine schopt goed vandaag dus maak me weinig zorgen. ook vandaag erg last van de rug gehad.. lekker op tijd naar bed vanavond..
Het zijn volgens mij inderdaad oefenweeën, maar niks om je zorgen over te maken. Je lichaam is zich gewoon aan het voorbereiden op de bevalling, die nog wel weken op zich kan laten wachten.
"mrklb1] ik weet niet of het oefen weeën zijn, maar het doet best wel pijn beetje zeurderige pijn.. het voelt anders als bandenpijn in elk geval.. idd net alsof ik ongesteld ga worden. heb er nu nog een beetje last van, dus ik hoop dat een bad me goed zal doen.. die kleine van mij schopt ook goed, volgens mij is mijn rib gekneusd waar ze tegenaan zit best pijnlijk ! ik heb ook last van me rug, lekker vroeg slapen vanavond
sillaah en mrklb: ik doe ook mee met het gevoel van menstruatie pijn. ik heb nu ruim een week af en toe scheuten. ik ben ook wel benieuwd wat we uiteindelijk allemaal krijgen (jongen/meisje) en of de datum uiteindelijk ook DE DATUM word
Ja idd, wij krijgen het Sintfestijn van het weekend! Is Marretje al in de zaal? Oh ik heb zulke leuke stof gekocht op de markt! Morgen ga ik de wieg aanvallen, haha. Het resultaat zullen jullie wel zien (kan ik meteen onze camera testen :-D). En ik heb van Noppies een voedingsbh gekocht waar een hempje aan vast zit. Zat wat mij betreft veel lekkerder dan de officiele bh's... het is hele soepele, rekbare stof. Bij de Prenatal, wat mij betreft echt een aanrader! @ Sillaah: ik zou graag wat wijze woorden voor je hebben maar helaas... ik weet niet wat ik meot zeggen! heel veel succes de komende tijd en maak je niet te druk om je schoonfamilie! Denk aan je kleintje, daar doe je het voor en die verdient nu het beste. Evenals jij natuurlijk.
Oh ja ik behoor niet tot degene met pijnscheuten. Ik zit nog in het stadium van rare vormen wat mijn buik betreft. We liggen bij tijden echt in een deuk om de rare capriolen die onze uk uithaalt! Aan alle kanten steekt vanalles uit en ik heb echt geen idee wat nu wat is...
Hey, Ik heb ook sinds vandaag last van die pijnscheuten. Lijkt idd op mentruatiepijn. Het is nu over. Moest vandaag bloedprikken voor mijn suiker. Donderdag de uitslag. @ Marretje: hoop dat alles goed is met je! @ Editha: wel een heel apart verhaal. Het fijne is dat je niet zo lang op je kindje hoeft te wachten en natuurlijk niet veel last gehad hebt van zwangerschapskwaaltjes... Van mij mag het wel zo ver zijn. Niet dat ik de baby nu wil hebben, maar ben blij als het januari is. Vandaag kerstboom gehaald en ga ik morgenmiddag maar eens opzetten. Fijne sinterklaas!
Voor iedereen die vanavond sinterklaas viert een hele fijne avond toegewenst met verrassingen Marretje khoop dat alles goed was bij de vk.....