Goedemorgen dames, Hoe staat het ermee? Met mij ok, nog steeds geen misselijkheid of overgeven. Enkel moe worden in de namiddag, vooral 's avonds dan voel ik ook dat rare gevoel in mijn buik, en het enige wat heel erg aanwezig is zijn m'n borsten. Die zijn erg vol en pijnlijk, kan niet op m'n buik slapen. Vandaag probeer ik ook de vk te bellen die ik op het oog heb. Ik vind het moeilijk om er een uit te kiezen, je ziet op de lijst alleen namen met adressen. Ik vraag me dan af, wie zijn dat, gaat het klikken enz. Maar ik denk dat een vk een liefde heeft voor haar beroep en dus allicht goed zal zijn voor je.
Net VK gebeld en mag maandag 29 mei a.s. komen voor intakegesprek. Op maandag 19 juni krijg ik mijn eerste echo, dus moet nog even geduld hebben. Verder voel ik me goed, mijn borsten doen nu ook bijna geen pijn meer gelukkig! Alleen als ik er per ongeluk tegenaan stoot. Pff dat is wel fijn, want hoe ze de aflopen week voelden was niet echt prettig. Zie wel dat ze al voller zijn geworden en zie heel veel blauwe aders lopen. Met jullie ook alles goed?? Groetjes
Hier alles goed, nog niet misselijk geweest. Kan nog steeds niet op mijn buik slapen ivm mijn borsten... Verder die krampjes, vooral 's avonds. En opgelucht zijn aan het einde van de dag, als ik mn broek open doe. Ik heb echt sterk het idee dat mijn broeken te strak zitten. Maar dat kan toch niet nu al?
Hallo goedemorgen allemaal. Dat de broeken savonds strakker zitten heeft waarschijnlijk alleen nog maar te maken met de darmen. Je stofwisseling veranderd ook en daar reageren je darmen ook op. Ik ga in iedergeval minder en wat lastiger naar het toilet. Was eergisteren wel lache..... bij mij word de stoelgang dus wat minder en ik zag pruimen in de winkel dus ik dacht mooi, ik eet een paar pruimen en dan gaat het wel weer. Nou dat heb ik geweten....... Om ongeveer 19.30 uur 4 pruimpjes gehad, om ongeveer 21.30 uur moest ik rennen naar de wc. En aangezien ik aan het werk was was het niet echt een geslaagte aktie. Ben pas om 00.00 uur naar huis gegaan terwijl ik om 23.00 uur vrij was. Mijn darmen waren zo aan het rommelen dat ik het niet aan durfde om een uurtje in de auto te zitten.. Dus dames last van de darmen dat het even niet zosnel doorloopt??? Neem een paar pruimen maar blijf dan wel in de buurt van een wc. Groetjes labmuisje
Net VK gebeld voor afspraak, antwoordapparaat... Voor afspraken enz bellen tussen 8 en 9 's ochtends, dus dat wordt pas maandag. Had me er op verheugd om vandaag een datum te weten. Ach, had ik gister maar moeten bellen...
net moeders voor moeders gebeld... wat voelt het nu opeens echt Lijkt me een goed gevoel anderen te helpen zoals ik geholpen ben. (ben zwanger geworden met Clomid en dat wordt gemaakt van urine van zwangere vrouwen)
Hallo daar! Hoe is het ermee? Sjonge ik ben wel een beetje jaloers op jullie dat jullie al afspraken met de vk kunnen maken... ik kan pas bellen als ik 8 weken zwanger ben... Haha dan ga ik ook meteen bellen! Gisteren was een rotdag was de hele dag misselijk en moe en had hoofdpijn. Nou ja het is voor het goede doel natuurlijk! Lekker veel geslapen en nu gaat het wel weer. En dat rare gevoel in je buik heb ik ook... Hihi, ik vind het best wel leuk om met zo'n geheimpje rond te lopen....
Kon ook niet wachten tot ik vandaag mocht bellen. Hing ook al gelijk om 900 uur aan de telefoon. Ze moest wel lachen toen ik zei dat ik 3 testen had gedaan. Maar ja dan weet je het in ieder geval zeker. Ben benieuwd wat we met de intake allemaal gaan bespreken. Vind het wel jammer dat ik nog zo lang moet wachten totdat we een echo krijgen. Maar ik heb ergens gelezen dat je dan vanaf week 11 - 12 ook het hartje echt hoort kloppen. Hoop dat ie goed z'n best doet en lekker hard groeit. Hier helemaal niet misselijk, soms voelt het of ik helemaal niet zwanger ben, Hebben jullie dat ook???
Ja idd dan denk ik ineens; misschien is het wel niet waar... maar meestal krijg ik wel weer een vlaag van misselijkheid en dan denk ik: OK het zal wel waar zijn .
Jee, Stranger dan moet je nog lang wachten. Wij wachten wel met je mee hoor! ROos ik ben ook niet misselijk ofzo. Alleen wat last van de buik af en toe. maar dat stelt niet echt iets voor. Heb wel steeds nog last van mijn borsten. En als de ene pukkel nog niet is verdwenen is er al weer een nieuwe. Elke dag weer.
Ja erg he??? Ik was zwaar teleurgesteld ook omdat jullie allemaal al afsrpaken hebben... Maar goed dan leef ik gewoon met jullie mee!
Waarom kun je nu nog geen afspraak maken dan? Ik kan me begrijpen dat ze niet eerder een afspr. doen vanaf ongeveer 9 weken maar kun je dan wel direct komen dan?
ja dat weet ik niet precies. er staat op het kaartje wat ik van HA kreeg: je kunt pas bellen vanaf 8 weken... Ik zat er al over te denken om me van de domme te houden en maandag gewoon alvast te bellen...
Ik heb dat gevoel eigenlijk geregeld, heb ook steeds de neiging om te testen met andere merken...ook al heb ik twee hele duidelijke clearview testen. Weten jullie trouwens of er een test is die goed houdbaar blijft, als herinnering? Die van mij hadden mooie diepblauwe lijntjes, en nu zijn ze na 1,5 week lichtblauw geworden.
Stranger: gewoon doen of je gek bent en maandag bellen. Dan ben je 6 wk. Nou toen heb ik ook toch gebeld?! Dan hoor je vanzelf wat men zegt! Emma: Dat is bij mijn cb-test ook het geval. Die van de DA blijft wel lekker rose. Want je ook kunt doen is een foto maken van de test, dat doe ik steeds. Ik zal eerlijk bekenen: ik heb vanmiddag testen gehaald bij de DA en heb tussendemiddag weer een test gedaan!! Stom he! Die van de DA heb ik gebruikt. Die van predictor blijft volgens mij ook wel goed staan. Ik ben ook nog heel onzeker of het wel zo is. Ik ben ook niet misselijk en misschien komt het daardoor.
ha Moniekje, dank je ik het het effe nodig om te horen! Ik denk dat ik het ga doen! Enne Emma, wij hebben alleen foto's genomen... Ikheb het trouwens bij een test gehouden.
Emma, hoe komt het dat je foto's zo wazig zijn?? Ja, ben nieuwsgierig! Ik heb nl. een dikke digitale sp.reflex camera en daar maak je natuurlijk mooi foto's mee, en vooral van dichtbij.
Wij moeten nog even wachten, rolletje laten ontwikkelen... Enne nu ga ik effe flink studeren, misschien tot aan het eind van de middag en anders tot maandag!
Ik kom ook gezellig ff mee beppen zal me ook ff snel voorstellen Ik ben Nalan 33 jaar jong, en zwanger van nummer 2. Mijn zoon is anderhalf jaar oud en hij krijgt er een brusje bij. Ik ben rond 6 Jan uitgerekend ,maar ik denk dat ik wel eerde beval(lees geplande ks). MvM is net weg en van af dinsdag kan ik weer plassen voor het goede doel.