Woensdag gaan wij de laatste spullen halen, vrijdag (als mijn zoon de hele dag bij de oppas is) ga ik de babykamer schoonmaken en inrichten. En als ik daarmee klaar ben, zal ik ook (eindelijk) wat foto's maken. Ben al helemaal in de stemming... En zaterdag gaan we voor een kerstboom op pad, de boel versieren en dan mag zowel de kerst komen, als de baby... Maar de baby laten we nog maar even mee wachten, ik ben pas (bijna) 34 weken...
hihi ik heb mijn kerstboom al ff staan, Kheb trouwens vandaag mijn eerste kaartjes binnen gekregen. ik zit eigenlijk te twijfelen of die van ons de deur ook al uit moeten. Want als we van de echo uitgaan moet de kleine er al bij op ( 19 dec). Kweet t niet hoor. Maar mijn vriend wil ze deze week nog graag de deur uit hebben want dan hoeven we daar niet meer over na te denken. Daar zit ook wel wat in natuurlijk.
Wij hebben afgelopen donderdag de eerste al gekregen. Vanmorgen ben ik begonnen met het schrijven van de enveloppen en een paar kaarten. Zo gauw ik weet hoeveel zegels ik nodig heb, haal ik ze en gaan de kaarten ook weg. Ik moet ook nog een hele bult enveloppen schrijven voor de babykaarten, vandaar dat ik de kaarten szm weg wil hebben. En ik begrijp je vriend wel, voor hetzelfde geld duurt het toch nog langer totdat jullie uk er is...
zo er staan wat foto's in mijn album (niet super want t is een btje donker voor onze camera) nu hebben jullie een beetje een beeld van hoe het eruit ziet, het is nog een rommeltje en er moeten nog wat dingetjes gebeuren, maar het is zo goed als af ! ben blij dat het zover is.. ik baal wel natuurlijk dat het geen echte babykamer is, omdat wij er ook slapen, maar al met al vind ik het gezellig geworden, en zie ik mijn kleintje al in het ledikantje liggen
nou sillaah dat ziet er gezellig uit meid.... dus helemaal van orange afgestapt Ja dat is waar sanwel
Sillaah, super leuk hoor! En rooming in is tegenwoordig helemaal hot hoor! Baby op de kamer van de ouders, lekker makkelijk en een veilig gevoel voor de beebs! Ik lees veel ditjes en datjes m.b.t. kwaaltjes en pijntjes enzo, hier ook aanwezig hoor! Iedereen sterkte er mee! Vanmorgen weer controle VK gehad. Baby ligt overdwars of in stuit. Volgende week (36wk) weer komen voor controle, dan evt. verwijzing voor echo naar gyn. Wanneer het zo blijft dan hier dus ook een draaipoging, net als Nann en Lieverd. Nog maar even afwachten of het zelf gaat draaien! Verder geen bijz.
Jammer dat je beeb in een stuit ligt, meis... Hopen dattie zelf nog wil draaien... Ziet er idd gezellig uit, Sillaah... Heel erg knus. En dat groen is ook erg mooi!
heb je heel gezellig gemaakt sillaah! selmama, dat lijkt me wel schrikken als je ineens bloed ontdekt, ik had bij mijn dochter dat het met weeen begon, ik weet niet eens wat ik me moet voorstellen van een slijmprop of vliezen die breken.. ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat. mijn buik voelt zo strak aan, mijn huid staat helemaal strak, links boven mijn navel doet het al een aantal dagen zeer, of irritant trekkerig, kan het niet goed uitleggen, smeer me helemaal gek, maar het verlicht ook niet echt. en liggen ook al is het even op de bank, strakte. eigenlijk mag het van mij wel beginnen hoor. woensdag 37 weken, laat maar komen, gezond en wel natuurlijk... sanne, ik ben in één stad geweest en twee dorpen voor die geurbuideltjes van zwitsal en in alledrie waren ze niet of op (jaja, om 9 uur al) en de afgelopen week waren ze ter introduktie maar voor 2,00 afzetters. krijg spontaan last van mijn hormonen en ga ze straks een mail sturen! zo! heb geen zin in uitgebreid koken, ga vanavond lekker bami opwarmen 8)
jeetje babietje lees nog net dat je beebje nog in een stuit ligt... wat gaan ze doen dat als het volgende week nog zo is, ze doen toch nu geen draaipoging meer?
Zo daar ben ik ook weer... ben nog aan het bijkomen van de draaipoging. En het goede nieuws is dat het gelukt is! Nu alleen nog afwachten wat ie verder gaat doen, of ie niet alsnog terugdraait... Maar goed vanochtend gingen we erheen. Eerst al onze vragen gesteld. Daarna werd er een echo gemaakt. De kleine was om zijn eigen as gedraaid, zijn rug lag nu aan de andere kant, hihi. Ook werd er een hartfilmpje gemaakt van een kwartier. Ik kreeg nog een medicijn om de baarmoeder te ontspannen. Daarbij werd ook gemeten hoe beweeglijk ie is. Alles werd goedgekeurd, ook voldoende vruchtwater, dus toen kwam de gyn om met het draaien te beginnen. Ik moet eerlijk zeggen dat was flink doorbijten. Heb de hand van mijn man fijn geknepen (hij had een afdruk van z'n trouwring in zijn vingers staan )... Halverwege hield de gyn even op. Hartslag werd gecontroleerd en alles was nog steeds goed. Als dat neit zo was waren ze op dat moment gestopt. Maar het ging dus goed dus gingen ze verder en toen was ie gedraaid. Weer werd er een echo gemaakt om alles te controleren en het zag er goed uit. Ook werd er een hartfilpmpje van een half uur gemaakt om te kijken of het nog steeds goed was. En dat was zo. Eerst was ie wat stil maar al snel ging de hartslag weer omhoog en werd ie weer beweeglijk zoals altijd. Tijdens het filmpje kreeg ik weer een anti-D injectie. Toen was alles goedgekeurd en konden we weer naar huis. En volgende week moet ik terug om te kijken of ie nog goed ligt. Al met al een hele belevenis maar ik ben blij dat ik het heb laten doen. Als onze kleine zo blijft liggen is het een stuk makkelijker allemaal! Dus het is nog even spannend en afwachten wat ie gaat doen... Haha bij elke beweging en schopje dat ik voel denk ik ahhhh wat ga je doen? Zo en nu ga ik lekker bijlezen hoe het met jullie is!
Stiekem toch wel gefeliciteerd, stranger met de geslaagde draaipoging! Hopelijk blijft de kleine zo liggen... Ik zal voor je duimen...
Stranger meid wat fijn dat t gelukt is ! ik hoop dat ie zo blijft liggen voor je hoor ! en ik dacht al wel dat t pijn zou doen, dus ik begrijp dat je je man zijn hand fijngeknepen hebt
Ja, bij 36wk weer 'uitwendig' voelen door de VK, als het dan nog zo is, verwijzing voor 37wk naar gyn. voor echo, dan nog evt. draaipoging!
Stranger, leuk om je verhaal te lezen. Ons staat misschien hetzelfde te wachten. Klinkt erg spannend allemaal. Hopelijk draait onze beeb nog vanzelf! En anders... tja... wordt het toch draaien. Vorige keer lag het trouwens gewoon met het hoofd naar beneneden. Het is dus de afgelopen 2 en halve week gedraaid.
Stranger: gelukkig dat de draaipoging is gelukt en nu blijven zitten he! Ik heb toch wel respect voor je en voor alle vrouwen die zo'n draaipoging moeten ondergaan. Lijkt me echt geen pretje. Goed gedaan hoor! Babietje: ik hoop dat de beeb nog bij jouw draait! Het kan nog he!
Allemaal bedankt hoor. @ Babietje: heb even gemist dat ie van jou ook in een stuit ligt... Hopelijk draait ie vanzelf nog!
Nou ik schrijf morgen wel een berichtje, heb nu 2 keer een lang verhaal getypt en twee keer alles verwijderd! Nu heb ik geen zin meer. Tot morgen!