januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Fijn dat het weer wat beter met je gaat, labmuisje... Kan me voorstellen dat je het zat wordt, je hoeft ook nog maar 3 weken...
    Ik ga je binnenkort weer eens bellen, gezellig bijkletsen...
    Groetjes!

2. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Is goed meissie wacht rustig je telefoontje af.

ps nog even een tip eigenlijk voor de mannen, voor als het bed op poten staat.

Laat ze even goed nadenken als ze er in het begin uitstappen. Die van mij is al op zijn smoeltje gegaan. Hij lag toen tussen de verwarming en het ben. Vond ie niet zo leuk. Het gekke is nog dat ik er niets van gemerkt heb.

Ohja nog 1 dingetje. We hebben de box al staan en 1 van onze katten vind dat een heerlijk plekje. We hebben hem nu al wel zover dat hij er als wij bijzijn er neit meer in gaat maar ja als de kat van huis is dan dansen de muizen op tafel he.....
    We hebben de box nu op scherp gezet. Twee steunen voor de plaat hebben we weggehaald. Dus als hij het nu nog een keertje probeert dan kieperd het blad om. Beest krijgt dan de schrik van zijn leven ook omdat we 8 golfballen erbij in hebben liggen. Dus blad kiepert om en de golfballen vliegen om zijn oren. Denk dat dat wel effectief zal zijn.

Groetjes labmuisje

3. Niet meer actief

Labmuisje, hilarisch, dat je man uit het bed is gedonderd. Enne, die tip voor katten uit de box te houden is natuurlijk super!

4. Niet meer actief

Roos1978: Da's zeker een goede oplossing, met die klossen! Die steken in mn vagina heb ik ook regelmatig, dat is als de beeb tegen de baarmoedermond drukt. Die slijmsliert heb ik niet.

Editha: haha, da's wel lachen, zo'n actie!

Babietje: het is in ieder geval de bedoeling dat de beeb voor week 36 uit zichzelf draait (is bij mij 18 december precies). En daarna gaan we bespreken wat er verder zal gebeuren, daar hebben ze het nog niet echt over gehad. Dus ik neem zelf wel aan dat ze de draaipoging voor week 37 willen doen, maar dat weet ik dus niet zeker. Ik hou je op de hoogte!

Labmuisje: is geen klagen, maar gewoon even je verhaal doen, moet kunnen toch? Kan me zo voorstellen dat je het zat bent, als je geen fijne zwangerschap hebt, logisch hoor! Ik vind het bij jou nu toch wel spannend worden hoor, met je 37 weken! Lijkt me een goede oplossing met je kat! Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Ik heb zelf geen katten, dus heb hier geen last van. Wel een parkietje, maar ja, die gaat niet in de box liggen... ;)

5. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Vanacht heeft de kat niet in de box gelegen dus wie weet heeft hij het al geleerd. Is natuulijk ook niet echt fijn om in je nekvel gepakt te worden door een hele boze baas, dan onder de koude kraan gestopt worden en dan zonder dat de pootjes de grond raken twee meter verder in de tuin weer te landen...... Wie weet was deze behandeling na 3 keer voldoende. We wachten het rustig af.

6. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik heb zonet mijn verloskundige gebeld om mijn afspraak voor vanmiddag af te zeggen. Ik ben nu ja onder controle in het ziekenhuis.
    Zij zei dat 2300gr wel een beetje licht is voor 36w en 3d. Maar ik wordt goed in de gaten gehouden zegt ze. En bij een te hoge bloeddruk gaat het eigenlijk om de onderdruk. Die van mij was gisteren weer 130-95 en woensdag ook. Dat geeft een te hoog risico zij mijn VK.

7. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    hihihi labmuisje! Je hebt die kat goed aangepakt zeg! Wij hebben ook een kat van ruim 8maanden en die gaat straks mooi in de schuur en mag dus alleen nog in huis komen als de baby slaapt in zijn kamertje.
    Maar het is wel geod van je dat je de kat zo aanpakt want ze zijn hardleers soms.

8. Niet meer actief

Typisch iets voor je hubbie, labmuisje, om zo te reageren op de kat...
    Welke van de 2 was het?
    En hoe is je hub er inmiddels zelf aan toe, na zijn val?

9. Niet meer actief

Zie het al helemaal voor me Labmuisje, een vliegende natte kat door de tuin :) , hoop dat ie er wat van geleerd heeft.
    Mijn kat toont helemaal geen interesse in de box, vindt er niks aan. Hij is er dan ook nog niet ingesprongen. Ook in het ledikantje etc is hij ook nog niet gekropen. Alleen in de maxicosie. Die had ik al klaar staan met een heerlijk lamswollen (buiten)pakje erin. Nou ja dat ligt natuurlijk wel lekker. Ik laat hem wel overal snuffelen en volgens mij weet hij ook wel dat er iets te gebeuren staat hoor. Hij is in ieder geval lekker knuffelig naar mij toe en komt steeds vaker op mijn buik liggen. Plof!

Zo net alles gestreken en een schoon bed opgemaakt. Heerlijk alles schoon!

Jammer Moniekje dat je nu definitief in het ziekenhuis moet bevallen, of was je dat sowieso van plan? Morgen mag ik ook weer naar het ziekenhuis, maar denk dat ik daarna wel weer na de VK mag.

Marretje succes dadelijk in het ziekenhuis, of was dat nu morgen? Weet het even niet meer.

10. Niet meer actief

Roos: hihi, snap dat je het niet bij kunt houden! Ik was vanochtend al in het ziekenhuis, en daar was alles goed. Nu moet ik vrijdag weer.

11. Niet meer actief

:oops: Nou fijn dat in ieder geval alles goed is!

12. Niet meer actief

goedemiddag allemaal.

jeetje man.. hahah. ik moest even een stuk of 4 blz terug lezen... echt veel.. normaal lees ik alles gelijk maar ik heb gisteren niet veel achter pc gezeten..

oke ik probeer een beetje te reageren maar neem me niet kwalijk al iets niet klopt .. er is ook zo veel bij geschreven haha :)

@ silaah: mooi kamertje hoor. ziet er erg gezellig uit! fijn dat ie nou lekker af is (of bijna)

@babietje: nog een stuit melding? ik hoop echt dat ie zelf draait, ik duim voorje!

@stranger: super dat het gelukt is.. en hopen dat het zo blijft.. herstel je zelf al een beetje? lijkt me geen pretje ... ;)

@mariska: vervelend dat je geen duidelijkheid krijgt.. dit hoort toch echt wel zo.
    hopen dat je beter slaapt vanacht.
    succes met werken nog.. zit er bijna op 8)
    leuke kinder kamer! gave muur.. (behang?) :D

@lieverd: werkse nog de laatste daagjes..

@sanwel. heb je lekker geshopt?

@ roos; heb je al wat duidelijk heid over dat slijm wat je verloren bent?
    @ editha: hahaha grappig. dat jullie kleine zo reageerd. arme pappa
    @labmuisje; feli met je 37 week.. laat maar komen.! (of toch nog maar niet) :)

zo hier is alles goed. vanacht weer wat beter geslapen. gelukkig.
    de kleine druk echt nou op mijn blaas . ik had gisteren ineens dat ik heel erg hard moest niesen.. verloor geloof ik ook wat. :oops: (geen vruchtwater gelukkig) iemad hier ervaring mee. vond het erg genant!

vanochtend is mijn zus op de koffie geweest. gezellig. hooop gekletst over de zwangerschap.. zij is ook zwanger en had gisteren haar 20 weken echo gehad.. alles was goed. ze moet over twee week alweer komen bij haar gyn. ivm eerdere zwangerschap en hellp syndroom.. zehouden haar gelukkig goed in de gaten...

vandaag een rustig dagje. ik zit eigenlijk gewoon te wachten tot het 5 uur is en we weer op controle mogen bij vk..
    ik heb maar eens besloten om een vragen lijstje te gaan maken.. ik vergeet altijd de helft. als ik over twee week weer moet komen dan is het kerst. ben benieuwd wanneer ik dan moet.. wil als het even kan toch nog even voor het nieuwe jaar.. (wat gaat de tijd hard man)

de laatste tijd droom ik vreselijk raar.. echt raar. meestal over hoe de kleine eruit zal zien.. en ik heb dan altijd van die rare beelden van ons kindje.. dit vind ik zo erg dat ik er zo over droom.. ook ben ik nou erg benieud hoe ons kindje eruit ziet met de schisis. in welke vorm het is.. ik was er een tijdje niet mee bezig.. maar dit komt nou helemaal weer terug.
    kon ik maar even een luikje open trekken en eventjes spieken. hahaha.

nou genoeg gepraat dacht ik zo.. ik lees snel genoeg weer van jullie! :D

13. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Mrklb helaas kun je het luikje niet van te voren openen :D .
    Het is idd wel leuk dat je zus ook in verwachting is (lijkt mij)
    je hebt in ieder geval iemand om lekker over babys te praten.
    Wat een katten verhalen allemaal. wij hebben gelukkig twee doggy's die echt niet snel ergens in kunnen klimmen ;) .
    Verder gaat alles hier wel oke. Ik moest dus vanmorgen bloed prikken en urine inleveren en daar krijg ik donderdag weer uitslag van bij de gyn.
    Verder steekt het bij mij in mijn onderbuik richting de vagina en ook in mijn rug, maar ja dat hoor er bij he.

14. Niet meer actief

mrklb1: als ik nies, verlies ik soms ook wat, terwijl ik voor mn idee dan helemaal niet naar het toilet hoefde... gelukkig is het tot nu toe alleen maar thuis gebeurd! Het gebeurt ook niet vaak of zo, hoor, maar goed...
    Wel fijn inderdaad, dat ze je zus zo goed in de gaten houden! En leuk dat je er met haar over kunt praten!
    Logisch dat je nu weer bezig bent met de schisis, de geboorte komt nu toch steeds dichterbij en daarbij ook dat jullie je kindje gaan zien! Als je zo'n luikje ontdekt, laat me dan even weten waar ie zit, dan kan ik ook even kijken!

Ik reageer ook wel redelijk vaak, merk ik, maar anders wordt het inderdaad een heel bijlees gedoe en een lang verhaal, dan maar zo tussendoor af en toe, zit toch nog redelijk vaak achter de computer!

Net nog even naar het winkelcentrum geweest om een weekendtas te kopen als vluchtkoffer, zeg maar. Hoef ik tenminste niet met een plastic tasje aan te komen...

15. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Roos dat drukkend gevoel op de vagina heb ik ook, vk zegt dat dit komt omdat de kleine al ingedaald is.

@ mkrlb dat dromen hoe de kleine er uit zal zien heb ik ook wel. ik droom er niet alleen over maar denk er ook zo best wel over na.

Kheb al een druk dagje achter de rug, maar ik voel me ook goed en dan heb ik ook de energie om vanalles te doen in huis.

Ook ben ik al bij de vk geweest vandaag, alles was in orde.
    De pijnen wat ik heb gehad in onderrug en onderbuik zijn waarschijnlijk oefenweeen geweest volgens de vk, zolang er geen regelmaat in komt hoef ik me geen zorgen te maken.
    Over 2 weekjes mag ik weer terug en dan dan elke week.

16. labmuisje

labmuisje Actief lid

19 apr 2006
    245
    0
    0
    Hoi dames even een snelle update.
    Voel me vandaag beroerd en misselijk. Heb de verloskundige gebeld en die kwam met een uurtje. Bloeddruk weer hoog maar nu ook 2+ aan eiwitten in me urine. Als man lief thuis is ga ik na het ziekenhuis voor onderzoek. Waarschijnlijk Bloed, urine en ctg. Dus even afwachten wat er nu gaat gebeuren. Groetjes en tot horens.

labmuisje

17. Niet meer actief

labmuisje.. sterkte!

18. Niet meer actief

Labmuisje, sterkte hoor! Gelukkig ben je 37 weken gepasseerd!

19. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    jee, labmuisje heel veel sterkte ermee in het ziekenhuis. Daar ben je in iedergeval in goede handen. Ik zit met het zelfde. Ook te hoge bloeddruk en een spoortje eiwitten in de urine. Moet nu twee keer in de week naar het ziekenhuis voor controle. En moet in het ziekenhuis bevallen.
    Mijn bloed was vorige week gelukkig goed.

Labmuisje succes in het ziekenhuis straks!

20. Niet meer actief

labmuisje: sterkte meid, laat weten hoe het gegaan is! ik zal voor je duimen dat het meevalt in ieder geval!

Deel Deze Pagina