Van harte Nalan! Leuk dat je ons komt vergezellen! Ik ben Moniekje en ik ben zwanger van de eerste! ik ben 34jaar. Vind het allemaal wel spannend hoor! Jij vast ook , ook al is het voor jouw de tweede keer. Kunnen we jouw lekker om advies vragen!!
Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd de foto te nemen, maar het lukte me niet om een scherpe foto te krijgen. Rare is dat ik bijv. tijdens vakanties prachtige foto's heb, maar iets van dichtbij lukt niet. Nu heb ik ook één van de allereerste digitale camera's, dus geen super toestel.
Daar was ik nu ook achter gekomen ja...als we vakantie of een weekendje hebben, maken we gewoon leuke kiekjes, best goed. Maar voor dit soort foto's gaat het niet. Heb net nog even geprobeerd, heb een hele kleine vooruitgang, maar ook het maximale geboekt van foto maken.
Meiden. Drink geen cola als je enorme dorst hebt!! Jeeh. wat krijg je daar een opgeblazen buik van zeg! Ik had zin in een glas cola maar doe dat niet weer dus! Dan maar aan de dubbelfriss of appelsientje!
Zou ik gewoon doen hoor! Als ze dan zeggen dat je wat vroeg belt, zeg je toch gewoon dat je graag wilt weten wanneer je kunt komen? Ik bedoel, je bent vast niet de eerste die net zwanger is en dit ook wilt (kijk maar naar ons)!
Hoi!! Nalan, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben zelf 25 jaar en in de tweede ronde zwanger geraakt van het eerste kindje. Wat lees ik hier veel herkenbare dingen zeg. Ik ben ook altijd bang dat het niet echt is. Ik blijf ook maar testen. Ik was best blij dat eergisteren mvm langsgeweest is en ook nog even heeft getest. Dat opgeblazen gevoel heb ik ook. Ik pas één broek zelfs al niet meer. Erg he? Gr. Lieverd
Ik ben niet misselijk geweest nog, niet echt in ieder geval. Daarom vind ik het denk ik ook zo moeilijk te geloven. Ook al weet ik dat je niet misselijk hoeft te zijn of zo...
Marretje, Ik ben ook helemaal nog niet misselijk geweest. Ik las vandaag ergens dat maar 50% van de vrouwen daar last van heeft tijdens de zwangerschap, dus het hoeft helemaal niet. Gr. Lieverd
Caecilia, Ik doe ook mee aan MvM. Ik ben eergisteren begonnen en ik voel me er erg goed bij. Ik heb trouwens als presentje het boek gekozen. Het is een heel mooi boek! Wanneer komt de consulente bij jou? Gr. Lieverd
Ik weet het ook wel, maar ik zoek op een of andere manier toch steeds een bevestiging of zo... geloof nog steeds niet dat ik zwanger ben.... pas als ik "het" gezien heb op een echo, denk ik!
Ja, ik kan het inderdaad ook slecht geloven. Heb je het al aan iemand verteld? Wij gaan het woensdag a.s. aan de (schoon)ouders en zussen vertellen.
Ja, ik heb het mijn ouders, schoonmoeder en zus al verteld. Ik kon het echt niet voor me houden! En ik heb ook zoiets van: als ik een miskraam krijg, dan zeg ik het ook tegen hun.
Ja, dat is ook zo. Ik zou dat zeker tegen hun zeggen. Je kan dat volgens mij moeilijk samen verwerken. Ik zou het echt nodig hebben om daarover te praten met iemand. Ben je weleens bang dat misgaat? Ik heel soms. Vooral als ik krampen heb.
Thnx Dame's Ik heb nergens last van ja een beetje bandenpijn maar dat komt bij mij om dat het de tweede is. en er zijn al een aantal mensen die het weten. ben zo blij dat ik het niet voor me kan houden , daarom wil ik ook niet weten wat ik er bij krijg. en iedere moeder is bang dat het mis gaat maar probeer er niet bij stil te staan voor je het weet is het voorbij en dan heb je een wolk van een baby. en je zwangerschap is gewoon speciaal. dus klim op je rose wolk en geniet dat is mijn motto
Lieverd, het is bij mij niet zo dat ik er veel aan denk of zo, niet specifiek in ieder geval. Maar ik moet wel zeggen dat ik toch errug blij ben als die 12 weken om zijn! Natuurlijk nog steeds geen garantie, maar goed!
Ja, daar zal ik inderdaad ook blij om zijn. Als ik de echo gehad heb, ben ik al wat blijer, want dan weet ik zeker of er wel iets in mijn buik zit. Gr. Lieverd