januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Stranger: helemaal mee eens, is wel zo gezellig, denk ik!

Marrie: shop ze!

Sillaah: goed zo, dat je overstapt, scheelt je een boel geld!

Roos: succes zo in het ziekenhuis, en we horen wel hoe het geweest is. Gefeliciteerd met je 37 weken grens!

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Nog niks van labmuisje gehoord....
    Ik denk dat ze ter observatie een nacht in het ziekenhuis moet blijven, dat had een vriendin van me ook.

Ik kon onze proefdruk van de kaartjes na 3 dagen ophalen samen met de enveloppen.

Verder heb ik gisteravond weer oefenweeen gehad en deden weer behoorlijk pijn :(

Kvind het wel moeilijk om iedereen reactie te geven op berichtjes, de pagina's vliegen hier om haha moet telkens een stuk bijlezen.

Dadelijk ff naar stad, er was een leuk boxkleed op reclame bij de prenetal. En nog ff kijken voor wat suprises..

3. Niet meer actief

Ik heb hier nog helemaal geen last van oefenweeen. Heb ook helemaal geen last van harde buiken, tenminste dat het pijn doet.

Tis inderdaad moeilijk om elke keer een reactie te geven, haha nu iedereen bijna verlof heeft vliegen de pagina's je inderdaad om de oren!

Phoe moet er nu echt niet aan denken om nog naar de stad te gaan. Ik heb er echt geen puf voor. Ik dacht voor mijn verlof, nu ga ik lekker een paar keer winkelen en dan een dagje hier en een dagje daar...........................haha ben nu nog maar 2 keer echt weg geweest! Net ook maar alvast de maxicosie bij mijn vluchttas gezet. Wordt nu toch wel spannend.

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik kan ook niet de hele dag winkelen roos, maar ik weet wat ik moet hebben dus ben ook zo weer klaar in de stad.

Als ik een goede dag heb gaat het allemaal goed.
    Ik heb ook dagen dat ik dus helemaal niks kan en futloos op de bank lig.
    Al ben ik soms wel bang dat ik die oefenweeen ook krijg als ik ergens ben,,

En wat de oefenweeen betreft die hoeft ook niet iedereen te voelen zegt de vk, de een heeft er meer last van dan de ander en ik heb die pech dus haha, maar moeten er wat voor over hebben he als we graag kinderen willen

5. Niet meer actief

Ooh dan ben ik misschien gezegend dat ik er niet zoveel last van heb, of ze moeten bij mij nog komen, heb immers nog even de tijd. Wacht gewoon rustig af.

6. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben ook wel erg benieuwd naar labmuisje, hopelijk blijft de beeb nog even zitten.

@Roos: Gefeliciteerd met de 37 weken grens! Dat lijkt me een heel geruststellend gevoel!

Ik heb in mijn album een foto gezet van de wieg.
    Ik heb er zelf ook in gelegen 26 jaar geleden, de wieg is al 45 jaar oud!
    Rens heeft er niet in gelegen, maar ons volgende kleintje wel!
    Hij staat op onze slaapkamer, zodat de kleine lekker dichtbij ons is!

7. Niet meer actief

Mooie wieg hoor. En lijkt me inderdaad een apart idee dat je zelf ook in dat ene wiegje hebt gelegen. Vorige week had ik van mijn moeder een paar jurkjes gekregen die ik vroeger ook aan had gehad. Zijn er kei lief uit. Heb meteen in mijn babyalbum naar foto's gezocht waar ik die jurkjes aanhad. Lijkt me dadelijk wel leuk om dan die 2 foto's naast elkaar te plakken. Mama en dochter in hetzelfde jurkje!

8. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    O ja leuk, moeder en dochter die allebei hetzelfde jurkje aan hebben (gehad)!
    Als wij deze keer een dochter krijgen ga ik ook eens aan mijn moeder vragen of ze de kleertjes die ik aan heb gehad tevoorschijn wil halen.
    Lijkt me erg leuk om die kleertjes weer eens te zien en zeker om ze aan je eigen dochter aan te geven!

9. Niet meer actief

Selmama: wat een schattig wiegje joh!

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    die wieg is echt heel mooi ! ziet er lief uit, al helemaal als straks die kleine erin ligt natuurlijk ;)

11. Niet meer actief

Roos, heerlijk gevoel lijkt het me dat je 37wk bent en dus thuis mag bevallen. Kijk ik ook naar uit, tenzij de beebs niet meer gaat draaien, dan wordt het een ander verhaal.

Selmama, leuke wieg hoor! Ik vind het altijd zo leuk, die familiestukken! Wij mogen ook boffen met een familiewieg (én zelfs -ledikant, waar ik zelf ook in heb gelegen).

En labmuisje... tja het is spannend. Het wordt steeds spannender. Wanneer we allemaal richting de 40wk gaan en er is iemand al even een poosje niet gespot op het forum, ga je wel nadenken...
    Leuk dat iedereen zo met elkaar meeleeft! :D

12. Niet meer actief

Nog steeds geen nieuws over Labmuisje? Wordt nu toch wel nieuwsgierig.

Net terug van het ziekenhuis. Jaahaa mag weer terug naar de VK en gewoon thuisbevallen, als natuurlijk alles zo blijft gaan. Bloeddruk was iets gezakt en de baby was mooi gegroeid en wordt nu al zelfs geschat op iets meer dan 6 pond! Zo zie je maar weer dat ze daar eigenlijk nooit iets over kunnen zeggen. Weer een echo gehad, maar daar is nu weinig meer op te zien! Baby was wel iets ingedaald maar nog niet helemaal. En trouwens de menstruatiepijntjes (weet niet meer wie dat vroeg) komen van het indalen!

13. Niet meer actief

Roos+ goed nieuws hoor! hoe schatten ze het gewicht dan.? ben der wel nieuwschierig naar bij mijzelf.. maar dit wou ze pas met 37 w doen..

raar he dat we niks gehoord hebben. van labmuisje :confused:

misschien is het verstandig om tegen de tijd dat wij aan de beurt zijn nummers uit te wissellen.. kun je even een sms sturen.. als je bevallen bent.. (zie dec mama's) of je vriend moet nogal handig zijn met de pc en dit forum! nou we zien wel :rolleyes:

14. Niet meer actief

Hoe ze dat zo zijn op de echo weet ik ook niet precies, maar ze zei het uit zichzelf, ze hebben wel het hoofdje, buikje en bovenbeentje gemeten dus waarschijnlijk kunnen ze het daar uit opmaken.

Is misschien wel een idee van de nummers, kunnen we altijd sms-en. Zie mijn vriend hier nog geen berichtje intypen :) !

15. Niet meer actief

Hoi Meiden! Even een berichtje namens labmuisje...
    Naar omstandigheden gaat het redelijk met haar. Ze is idd naar het ziekenhuis geweest, aan het ctg en bloed geprikt, maar alles was goed. Ze mocht iig weer naar huis en voorlopig elke dag even bij de VK langs voor bloeddruk en urine. Zolang het goed gaat hoeft ze niet naar het ziekenhuis, maar zodra het anders wordt wel.
    En verder moet ze het rustig aan doen en ze had nog geen energie om achter de computer te kruipen, vandaar dat ik jullie dit berichtje doe.
    Is iedereen ook weer op de hoogte! ;)
    Verder ben ik zelf vanochtend met man en zoon naar Veenendaal gereden voor het shoppen en we hebben aardig wat ingeslagen:
    2 dekens, 2 lakens, 1 badcape, nagelschaartje, haarborstel, slaapzak (1 voor de baby en 1 voor Ruben), flesverwarmer, knuffelkubus Giraf (zelfde als voor de babykamer), matras en 2 (gratis) kadopakketten. :D
    Ik heb nog niet alles, maar hier in de buurt hebben we ook nog een babyzaak waar ik de rest kan halen. En ik moet ook nog naar de drogist voor verzorgingsprodukten voor zowel de baby als voor mij.
    Met mijzelf gaat het op dit moment wel redelijk, ondanks het feit dat ik vannacht een uur of 2 wakker was... Tussen 4.15 uur en 6.00 uur... :(
    Maar toe maar, dan ga ik vanavond wel op tijd naar bed...

16. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    nummers is een goed idee, zo blijven we allemaal op de hoogte.
    mijnvriend weet absoluut niet waar en hoe die hier een berichtje moet plaatsen :)

fijn om wat van labmuisje te horen , en fijn dat de kleine nog even kan blijven zitten. we zien er wel weer verschijnen als ze meer energie heeft,
    heel veel sterkte meid !

17. Niet meer actief

Roos, goed nieuws joh, dat je thuis mag bevallen!

mrklb1: lijkt me een goed idee om mobiele nummers uit te wisselen, dan kunnen we elkaar inderdaad op de hoogte houden! En voordat we allemaal gaan zeggen dat het een goed idee is, maar vervolgens niets doen, ik stuur jou en Roos wel een pb met mn mobiele nummer, dan hebben jullie die gelijk! En als jullie die van jullie sturen, dan kan ik jullie op de hoogte houden. En misschien dat iedereen die het een goed idee vindt twee mensen kan uitkiezen met wie ze hun nummer uitwisselen, dan hebben we wat meer kans elkaar op de hoogte te kunnen houden (voor het geval de ander net zelf ook aan t bevallen is hihihi!). Maar t is natuurlijk geen verplichting hoor!

Sanwel: Goed te horen dat het allemaal goed met Labmuisje gaat! En wat heb je lekker geshopt, heerlijk! Misschien dat je door het shoppen wat moeier bent en vanavond wat beter slaapt? Ik hoop het voor je!

Vanavond weer naar zwangerschapsgym, de derde keer, ben vorige week niet geweest, toen had ik geen vervoer, hoop dat ik niet teveel gemist heb! We zullen zien!

18. Niet meer actief

Ik heb het nr van labmuisje al, zal ik jou dan ook de mijne sturen, Sillaah? Je krijgt een pb van me...

19. Niet meer actief

Bij deze heeft Sillaah mijn mobiele nummer.
    Dit is inderdaad een goed idee! Ik weet nog van de vorige keer dat ik pas met 5 dagen weer beneden kwam, dan is het wel erg laat om te melden dat er een ukkie geboren is... Dit is echt een goed systeem!

20. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Sanwel jij hebt mijn nummer ook ;) ik vind het ook wel handig, want een smsje is zo gestuurd. en zeker als je de 1e dagen geen energie hebt erg makkelijk.

Deel Deze Pagina