januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Daarom! Een geweldig idee!
    Onderhand bouw je toch een band met elkaar op, vind ik. Langs alle bergen en dalen. Heerlijk! Ik heb ook veel baat gehad bij dit forum, lekker je ei kwijt kunnen...

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik heb er ook zeker veel baat bij gehad, vooral in de periodes dat ik er alleen voor stond.
    en ik vind het ook fijn om te weten of er al iemand bevallen is enz.
    nu maakten we ons ook zorgen om labmuisje, zo zie je maar ;)

3. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    jeetje zeg sanne. oefenweeen. dat klinkt wel serieus. maar het zegt nog weinig of de kleine er echt aankomt toch?

roos: leuk katje heb je bij je naam staan. en lekker die 37 weken grens over. bij VK bevallen is toch heel wat fijner ipv gynaecoloog.

fijn dat het goed gaat met labmuisje. toch wel fijn als het nog even blijft zitten.

wij hebben vandaag het bed hoog gezet, op kratjes. ziet er echt niet uit zeg.ik lijk wel zo'n oude oma. maar ja, alles voor de kraamhulp.

ik moet er nog erg aan wennen dat ik verlof heb. kan nog niet helemaal onthaasten, maar wil toch echt wel van de rustige tijd gaan genieten. nu kan het nog. vandaag nog wat kleertjes gekocht, leuk hoor die stoere jongenkleding. vanavond laatste keer yoga. het groepje is al aardig uitgedund.

die ongesteldheidspijn komt inderdaad van het indalen. had ik gisteren ook. 's nachts kan ik soms niet op mijn ene maar wel op mijn andere zij liggen erdoor. maar ja, ben al lang blij dat hij braaf met zijn hoofdje naar beneden ligt.

spannend hoor de komende periode, zeker voor degenen die begin januari zijn uitgerekend.

4. Niet meer actief

Ik heb mijn mobiele nummer net aan Marretje gemaild. Zo blijven we dan toch allemaal op de hoogte. We zijn al zo lang met elkaar aan het schrijven en allemaal bezorgd en benieuwd naar elkaar. Geweldig idee.

Net weer lekker 2 uurtjes op bed gelegen. Heerlijk. Wilde dat eigenlijk niet meer doen maar was toch wel weer moe vanmiddag. Benieuwd of ik dan vannacht weer kan slapen. Misschien wel dat ik wat rustiger ben nu ik in het ziekenhuis ben geweest. Hoop het wel.

Strakjes nog even boodschappen doen. Moet even op deauto wachten, totdat mijn vriend terug is. OP de fiets ga ik niet meer en vooral niet met die wind. En hebben jullie het gehoord, we krijgen misschien toch nog een witte kerst :) !

5. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    wat de nummers betreft is een goed idee :)
    En dan kunnen we ook smsen als we even niet achter de pc kunnen zitten maar in bed liggen

@ Dorito, het wil idd niet zeggen dat de kleine er al direct aankomt, maar wel dat de baarmoeder zich aan het voorbereiden is.

6. Niet meer actief

fijn dat het weer wat beter gaat met labmuisje!
    sanwel: kennen julli elkaar persoonlijk al of ook via deze site.. ben niet nieuwschierig hoor? ;)

zo hier weer een redelijke nacht achter de rug.. beetje last van maagzuur..

ik zal proberen vandaag mijn tas eens in te gaan pakken en alle dingen op schrijven die we niet moeten vergeten vor de bevalling...dit wil ik elke dag al doen maar komt er gewoon niet van.

ik heb mijn nummer aan marretje gegeven. lijkt me idd handig om 2 te zoeken.. ik zal nog iemand verblijden met mijn nummer.. diegene moet zelf wel willen natuurlijk want het is geen verplichting. :)

straks even op de fiets naar mijn zus en nichtje(2)
    maar dan moet het wel droog blijven . (al werkt de wind ook niet echt mee :) ) moet 2 km fietsen dus valt wel mee..

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Dag kletstantes ;) Wat is er weer veel bijgeschreven!

@ Dorito: ben heel benieuwd hoe dat indalen voelt! En fijn dat het verder goed gaat. Geniet van je verlof!

@ labmuisje: Fijn dat het beter lijkt te gaan! Hopelijk red je het met rustig aandoen!

@ Roos: fijn goed nieuws! Heerlijk dat je toch thuis mag bevallen!

@ mrklb1: het gewicht schatten ze door van elk lichaamsdeel een stukje op te meten en dan de computer een berekening te laten doen... dus ze zei er bij ons bij dat je je er niet op vast moet pinnen...

Hier gaat alles wel goed eigenlijk. Merk wel dat ik sneller moe ben. En de kleine is superdruk! Hij verandert steeds van houding dus ik ben heel benieuwd wat we maandag te zien krijgen... Hij zit ook nog heel hoof en drukt tegen mijn ribben aan (minder fijn!). Verder slaap ik nog als een roos. Ga vandaag maar eens naar de bieb als het weer mooi blijft en aan de wieg werken.

8. Niet meer actief

stranger: bij mij ligt de beeb ook nog hoog.. krijg het af en toe benouwd als ik in verkeerde houding lig.. herken je het? ben benieuwd maandag!

sillaah: heb mijn nummer ook gestuurd.. :D

9. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hallo allemaal,
    ik ben het zwanger zijn zo zat he :cry:
    alles doet pijn, heb weer slecht geslapen,
    ik wil heel graag even de deur uit, maar ik kan nergens heen
    voel me zo opgesloten in dit boerendorp :(
    ik mag niet alleen met de bus vanwege het flauwvallen etc.
    voor de fiets is alles veel te ver weg :(
    nu zit ik opgesloten in huis en ik word er knettergek van..
    ik zou zo graag lekker gaan winkelen vanmiddag.. :cry:
    sorry dat ik even zeur, maar dit dorp bevalt me echt niet.. :(

10. Niet meer actief

Balen, Sillaah.... Als de baby er eenmaal is en je voelt je weer wat fitter, kun je lekker gaan wandelen met de kleine. Dan ben je er ff lekker uit.

@mrklb1: labmuisje en ik zijn begonnen als collega's en zijn inmiddels goede vriendinnen geworden! En nu is het helemaal speciaal, omdat we tegelijk zwanger zijn! We schelen precies 3 weken.
    Dus onze kids kunnen later lekker met elkaar spelen...

Vannacht heb ik weer eens heerlijk geslapen! Voel me ook erg uitgerust. Alleen zit de kleine te drukken aan de onderkant en das niet zo fijn...
    En ik heb gelukkig weinig last gehad van het shoppen van gisteren. Als ik morgen van de kapper terugkom (metamorfose... ;) ), ga ik aan de slag met de babykamer. Schoonmaken en inrichten. De oudste is de hele dag bij de oppas, dus ik heb het rijk alleen, heerlijk!

11. Niet meer actief

sillaah: balen dat je nergens heen kan! Is er niemand in de buurt met een auto met wie je eventueel weg kan?

Vannacht een beetje een mindere nacht gehad, ik kon zo slecht in slaap komen! En die kleine drukte constant van onderen, dus breinaaldengevoel... :( En ook nog menstruatiekrampen en een beurs gevoel van onderen (waarvan ik gister hoorde dat dat de verweking van mn bekken is). Maar goed, het is allemaal voor het goede doel! ;)
    Straks ga ik even boodschappen doen, ik probeer voor ongeveer een week boodschappen te doen (wel met de auto, anders lukt t niet!), zodat ik behalve de verse dingen niets meer hoef te halen. Als ik daarna nog puf heb, wil ik nog even naar het winkelcentrum om een toilettas te halen, kwam erachter dat ik die nog niet heb....

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    nee, ik woon hier pas een paar weken, en niemand in de buurt hier..
    ik baal echt verschrikkelijk..
    voel me zo enorm opgesloten in dit huis.. :rolleyes:

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kheb mijn nummer naar roos en marretje gestuurd.

@ Sillaah wel vervelend dat het je niet bevald waar je nu woont, en zeker dat je nergens heen kan.
    Is er niemand die naar jou kan toekomen dan?

14. Niet meer actief

Moeilijk, hé, meis... Ik zou willen dat ik in de buurt woonde, dan kon ik iets leuks met je gaan doen...

15. Niet meer actief

Als er nog meer meiden hun tel.nummer "kwijt" willen, stuur maar een pb, hoor... Geen probleem.

16. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    he luitjes
    dat met het nummer doorgeven is een goed idee. Ik doe niet vanaf het begin mee met mailen, maar heb wel het idee dat ik jullie een beetje ken... Mag ik ook meedoen? :D
    Misschien dat ik roos en stranger het nummer doorgeef? laat het ff weten dan...

17. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Tuurlijk mag je meedoen marrie :)

18. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    jippieeeeeee... hahaha.

ik moet nu ook maken dat ik ga douchen, want ga straks met een vriendin lunchen. Ff lekker de deur uit.
    Heb trouwens vannacht voor het eerst het bed op klossen gehad... erg raar en eng ff als je ineens zo hoog slaapt... als je dr uit wil stappen moet ik me gewoon laten glijden... hahaha.
    tot later!

19. Niet meer actief

marrie: iedereen is welkom en mag natuurlijk mee doen. is ook voor ons eigen nieuwschierigheid natuurlijk.. we willen graag weten hoe het met elkaar gaat.. :) oja lunche vandaag!

ik wou vanochtend mijn zus bellen om te ragen of ik op de koffie kon komen.. net toen ik belde kwam ze eral aan op de fiets.. pfff . scheelt me weer 2km in harde wind.
    straks eerst maar eens even eten en dan maar even op bed geloof ik. heb nog niks gedaan maar ben erg moe. vanmiddag wil ik eigenlijk wel even wat doen in huis. in ieder geval de stapel was weg werken. :)

@silaah: lijkt me ook erg vervelend als je nergens heen kunt... kwou dat ik kon helpen maar woon te ver weg geloof ik (ook boerendorp) :D

20. Niet meer actief

Voor de verandering heerlijk geslapen vannacht. Werd pas om 5 uur wakker dus was helemaal blij. Daarna nog geslapen tot 7 uur en een uurtje wakker geweest toen mijn vriend eruit moest. Daarna weer in slaap gevallen tot half 11. Dus heb mijn slaap weer ingehaald. Voel me ook heerlijk.

Sillaah; balen dat je nergens heen kan. Ik heb ook geen auto overdag en voel me af en toe ook behoorlijk opgesloten. Als ik naar mijn ouders toe wil moet ik een uur reizen, daar heb ik nu geen zin in. Gelukkig woon ik een kwartiertje fietsen van de winkels af, maar ik vind het nu niet meer zo fijn om te fietsen, al dat gehobbel! En ben bang dat er iets gebeurt......... Maarja tot nu toe vermaak ik me prima thuis hoor.

Gisteren gelukkig al boodschappen gedaan. We hebben maar meteen beschuit met muisjes gekocht en een fles champagne, je kan het maar vast in huis hebben toch? ;)

Ga nu even alle flesjes en speentjes uitkoken, dat heb ik nog niet gedaan.

Deel Deze Pagina