januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik zal binnenkort ook eens kijken naar de flesjes, spenen en de kolf. Controleren of alles nog werkt en evt. nieuwe onderdelen bestellen. En natuurlijk uitkoken, het heeft natuurlijk ook een hele tijd gestaan...

2. Niet meer actief

vanaf wanner doe je dat. uitkoken.. ? misschien domme vraag maar ik zou het niet weten..

3. Niet meer actief

ik zit me net te bedenken dat we ook nog luiers moeten halen en zalf en wattenstaafjes. jeetje ik maar denken dat ik alles wel had.. moet toch wel komen binnenkort wat de kleine zal maar op zondag komen dan zijn de winkels dicht. al verwacht ik niet direkt naar huis te mogen als ik bevallen ben in zkh.

ik zal de kruiken ook eens controleren of ze waterdicht zijn..

en misschien wat kastjes opruimen voor baby voeding en spullen .. ook in de badkamer speciaal voor de kleine..

er schieten me in een keer weer een aantal dingen te binnen die ik toch maar een moet gaan doen..

al ben ik nog lang niet uitgeteld vergeleken bij velen van jullie. :)

4. Niet meer actief

In ieder geval voor je bevallen bent, zodat het "voor het grijpen" ligt. (wel even in een afgesloten doosje bewaren, dan blijft het redelijk steriel). En daarna na elk gebruik. Ik zorgde er bij Ruben voor dat ik genoeg had om de dag door te komen, dan hoefde ik alleen 's avonds in 1 keer alles te doen.
    Maar daarbij had ik mazzel dat ik 8 maanden zelf gevoed heb, dus dan heb je al niet zoveel nodig als bij alleen flesvoeding.
    Maar je moet toch zelf kijken wat voor jou het beste werkt, dit is mijn manier...

5. Niet meer actief

Zo veel mogelijk opschrijven! Zo gauw je wat te binnen schiet, meteen doen. Kun je het ook niet vergeten...

6. Niet meer actief

dankje! ;)

7. Niet meer actief

You're welcome!

8. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    hoop niet dat jullie het erg vinden maar ik geef liever niet mijn mobiele nr... vind het heerlijk dat het toch redelijk anoniem is hier en dat je toch contact hebt en dingen kunt uitwisselen en dat wil ik eigenlijk zo houden :oops: :oops: :oops: ...

is niet persoonlijk bedoeld natuurlijk!

9. Niet meer actief

Is toch geen probleem! Je moet doen waar je je goed bij voelt! Tis geen verplichting...

10. Niet meer actief

stranger.. het is goed ... het is niet verplicht joh...
    ik begrijp het wel

11. Niet meer actief

Tuurlijk niet, is voor iedereen een eigen keuze natuurlijk!

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ben het helemaaal met de rest eens hoor stranger !
    zullen we afspreken als je langer als 2 dgn wegblijft ben je aan het bevallen ;) hihi
    nee komt goed hoor meid.

nou ik ga vanmiddag toch echt winkelen.. moet een stuk alleen reizen, dus hopen dat alles goed gaat..
    maar moet toch echt me kerstinkopen doen, en moet toch echt even de deur uit !

euhm nog een vraagje aan jullie, gebuiken jullie nog iets tegen brandend maagzuur ?
    rennie helpt niet, kamillethee werkt niet meer, antagel mag ik niet langer meer gebruiken. vanillevla helpt heel even..
    iemand nog een oplossing ?

13. Niet meer actief

Regla PH of Graviscon werken bij mij nog wel. Gewoon zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek. Succes. Heb net ook weer genomen. Aaauw wat kan dat pijn doen zeg!

14. Niet meer actief

Ik heb er ook 's nachts last van... En ook last van benauwdheid. Ik heb het idee dat de kleine zich van onderen afzet en dat daardoor mijn maag en longen in de verdrukking komen... Erg vervelend...

15. Niet meer actief

Veel plezier, Sillaah en doe het rustig aan!

16. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    graviscon is dat nieuwe toch dacht ik ? dan moet ik dat maar is gaan halen.. ik heb er overdag gelukkig geen last van, maar s avonds en s nachts is een drama ! slaap ook met me bed omhoog, half zittend..
    maar t is eigenlijk geen doen zo.. :rolleyes:
    hou je eigenlijk de hele zwangerschap last van maagzuur of word dat minder als het ingedaald is ? :oops:

17. Niet meer actief

Ja dat is van die reclame. Het is een roze heel dik drankje, maar werkt meteen! Kost volgens mij iets van 7 euro.

18. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    okee dankjewel ! maar dat mag je dan zeker ook maar 14 dgn gebruiken ?
    zou dat geen kwaad kunnen dan dat ik nu al 14 dgn antagel heb gebruikt (ook zo'n drankje) en dan nu dat drankje ga nemen ?
    volgens mij mag dat niet, maar dat vraag ik wel even bij de apotheek dan..

19. Niet meer actief

Mag je gewoon door gebruiken volgens mij VK, ik wissel Regla en Graviscon af.

20. Niet meer actief

Dat wisselt volgens mij per persoon en per zwangerschap. Bij de eerste had ik er veel minder last van...

Deel Deze Pagina