Stranger, ik geef ook liever niet mijn nummer hoor! Vindt de rest vast niet erg (te horen uit de reacties). Sillaah, ik heb alleen baat bij maalox. Gebruik gemiddeld 2 tabletten per dag, of eigenlijk nacht! Bij mijn vorige ZW had ik het ook verschrikkelijk en wat mij toen echt opviel, direct na de bevalling was het verdwenen, zowel door verminderde druk als door de hormonen-drop in je lijf! Echt als sneeuw voor de zon, heel bijzonder. Gisteravond kreeg acuut een enorme buikpijn bovenin. Eerst dacht ik aan acute pre-eclampsie (ZW-vergiftiging) want dan kun je ook enorme buikpijn krijgen. Ben rustig op de bank gaan liggen en heb maar eens een half uurtje afgewacht, af en toe moest ik gewoon even zuchten tegen de pijn. Toen leek de vorm van mijn buik te veranderen en voelde ik hoog bij mijn ribben geen baby meer. De druk nam na ongeveer drie kwartier weer af. Nu denk ik dat de beeb zich heeft gedraaid. Mijn zus merkte vanochtend (zonder dat ik dit verhaal aan haar had verteld) dat mijn buik dikker was en een andere vorm had, het leek haar anders dan gisteren. Hopelijk is de beeb dus inderdaad gedraaid! Zo niet dan weet ik niet wat het was, want na een uur was het dus wel weer over! En nu heb ik geen last meer!
babietje ik hoop het ! wanneer moest je weer op controle ? ben wel erg benieuwd nu.! ik zal wel eens bij de apotheek vragen wat ik nu weer gewoon mag gebruiken en voor hoelang, ben blij dat ik daar na de bevalling vanaf ben zeg ! vind het maar een rotgevoel.
nou ik ga even winkelen.. (wish me luck ) ik wens jullie een fijne middag allemaal, en tot vanavond ow en babietje is niet erg hoor als je je nummer niet wilt geven
Wahaha dan ben ik zeker elk weekend aan het bevallen want in het weekend zit ik eigenlijk nooit op internet! Maar ben blij dat jullie het niet erg vinden! @ Babietje: dat zou echt mooi zijn zeg als ie uit zichzelf aan het koppeltje duiken is geslagen! Ik hoop het voor je! @ Sillaah: wat vervelend voor je zeg! Ik heb er ook wel last van maar ik kan het redden met pepermunt en kamillethee... @ mrklb1: ja dat herken ik idd. Ik moet nu superrechtop zitten anders krijg ik geen lucht meer . Nou is goed voor de houding zullen we maar denken.
Zo net toch nog even met de fiets weggeweest. Doe ik denk ik nu toch niet meer, alleen in noodgevallen....wat een gehobbel aan mijn buik en moet de hele tijd plassen. Wel lekker om even buiten te zijn geweest. Heb lekker een paar tijdschriften gekocht en ik plof nu maar eens lekker neer op de bank nadat ik mijn huispak aan heb gedaan. Zet de computer nu ook maar eens uit, want ik lijk wel een verslaafde. Het eerste wat ik sochtends doe is de comp. aanzetten en die staat dan tot savonds aan. Nou tot morgen dan maar (misschien al tot straks)!
roos: haha ik herken dat. als ik van bed kom gaat hier ook eerst de pc aan.. de pc staat boven.. en als ik dan beneden ben denk ik even ijken of er nog nieuwe berichtjes zijn hahaha..
Ik heb helemaal geen mobiel!hihihi wat ouderwets he! Heb laatst mijn abonement weer opgezegd. ik gebruik dat ding eigenlijk nooit. Mijn mannetje heeft natuurlijk wel een mobiel. Kan ik dan iemand sms-en als ik ben bevallen? Wie zijn nummer mag ik dan? Hier gaat alles goed. Roos: hihihi vind het wel knap hoor dat je nog op de fiets stapt! Ik heb in tijden niet meer gefietst! Mrklb: trouwens ik woon ook in het hoge noorden! Is dat Friesland of Groningen? Ik woon vlak bij Marum/Leek/Zevenhuizen. Hoef je trouwens ook niet te vertellen als je liever anoniem wilt blijven.
babietje, hopen dat de beeb inderdaad gedraaid is! Geef mij dat ook maar! Sillaah: veel plezier met het winkelen! mrklb1 en roos: ik ben ook zo'n verslaafde hoor.... Maar ik moet ook zeggen dat het wel komt omdat ik vaak achter mn buro zit om bijvoorbeeld kaarten te maken of te scrapbooken, dus tja, als ik dan toch achter mn buro zit, staat t internet ook aan en hoor ik dus of er een nieuw bericht is. En dan kan ik het echt niet laten om even te kijken! Moniekje: ik heb je een pb gestuurd met mn mobiele nummer! Ben net dus boodschappen gaan doen, en daarna wilde ik nog even naar het winkelcentrum. Nou, ik ben van ellende weer teruggereden... Echt alle parkeerplaatsen waren vol en er reden onwijs veel auto's rond om een plekje te vinden. Heb twee rondjes gereden en toen ben ik maar weer teruggegaan, schoot niet op!
ik kom ook ff weer langs zoefen....... Ben net weer bij de gyn geweest, alles was super. Bd 133/81 en (jaja) niet aangekomen Ik had een heeeeeeeel klein beetje bloedarmoede, moet wel aan de staal tabletten. Hij zei: ik ben ben daar zeer voorbarig in dus doe je gelijk een recept mee, een ander zou ze nu waar schijnlijk niet eens mee geven maar ik wel..... En daar moet je het dan mee doen he. Ik geloof dat ik ze om de dag ook wel kan slikken ?! Maar ja hij schrijft ze wel voor elke dag voor, hmmmm. Wij hebbe trouwens ook geen mob... we gebruikten ze nooit dus hebben er maar mee gestopt. @ Sillaah: shopse @ Roos: fanatiekeling.... Ik fiets ook al tijden niet meer @ marretje: Kheb ook het idee dat iedereen al voor kerst aan het inkopen doen is (bij de supermarkten hier).
Marjolijn: Ik heb je pb-tje ontvangen, bedankt. Als het zover is dan geef ik wel een gil en stuur ik je een sms-je.
ik zie dat je al een mobiel nr had gekregen.. mooi zo.. i had natuurlijk niet verder gekeken dan me neus lang is hahahahah. zo heb net ff de spenen uitgekookt en de badkamer al en beetje baby klaar ingericht. moet alleen nog een plekje maken voor de aankleedkussen maar die leg ik in de kamer neer. hier wil ik de kleine dan ook gaan verschonen ect... en we hebben geen kast over in de kamer.. ik ga zo maar weer eens de boel beetje opruimen. kheb heel wat over hoop moeten halen.. overal zwerven de baby boeken magazines. tijd om ze weg te doen of op te ruimen. ik denk het eerste... ik zal niet weten waar ik het moet laten.. dan nog even heerlijk relaxen op de bank en dan met het eten beginnen.. lekkere ovenschotel met broccoli..mmmh.
oja ik was net eens aan het kijken wat ik allemaal in de tas zal stoppen. ik heb eigenlijk geen geschikte pyama/japon . dus word waarschijnlijk een lekker wijd tshirt van vriend.. ik zat nog te dubben over de kleur.. waarschijnlijk kom je er wel mee op de foto haha wat een ijdeltuit niet.. vreselijk..
@ stranger. wel fijn zeg dat je nog zo goed slaapt. dat kan toch ook al heel anders zijn. zeker als je al zo'n eind op weg bent. bij mij zit hij ook zo hoog. mijn schoonmoeder zei als je wat verder bent wil je graag op een rechte stoel zitten. nou niet hoor. onderuit op de bank: veel beter. @ sillaah: nog even volhouden. als de pendel klopt, dan is het nog 2 weken bikkelen. @ roös: ik heb ook al blauwe muisjes gehaald. wel grappig. normaal koop ik soms wel roze. @ babietje: voel je nu een hele bobbel onder je ribben? bij mij zie je dat heel goed als ik s avonds op bed ga liggen. dat zijn zijn billen. hij mag braaf zo blijven liggen, maar zo veel ruimte om te draaien heeft hij gelukkig niet.
@moniekje, ik had je ook een pb gestuurd, maar volgens mij heb je er al heel veel of niet? hahaha. Kijk maar of je em gebruikt of niet. @stranger. ik wou dat ik ook zo lekker door kon slapen! Meestal is het bij mij rond 1 uur,3 uur, 6 uur en 7 uur toilettijd... en dan nog de tijden dat ik wakker wordt dat ik niet meer kan liggen en moet draaien (hijg, puf...). Heb al maanden niet meer lekker door kunnen slapen... Raar genoeg kan ik rond 7 uur smorgens wel ineens 3 uur achter elkaar slapen ofzo. @babietje: zou het niet kunnen dat je beebje is ingedaald? dat je daarom ineens een andere buikvorm hebt? Ben erg benieuwd! Ik heb nu vandaag steeds vaker dat ik last heb van drukkend gevoel onderin het bekken (bij de vagina). Ik denk dat toen de verloskundige dinsdag zei dat het was ingedaald dat het toen ook inderdaad net was gebeurd ofzo. Het is nu ook wat pijnlijker als de kleine aan het bewegen is. Vind het een erg raar idee dat ik tussen nu en zo'n beetje 5 weken een babytje in mijn armen heb... Ik leef er al maanden naar toe, maar toch blijft het nog onwerkelijk en een wonder. Denk dat het pas realistisch wordt als de bevalling achter de rug is. heel apart. Iedereen die ik ook spreek begint ook over dat het in principe morgen al wel gebeurd kan zijn... raar hoor... groetjes!
@ Marrie het is idd nog steeds onwerkelijk, ik kan me nog herinneren dat ik zwanger wou worden en elke maand mijn cyclus bijhield, En nu over een paar weken is het al zover, ik kan ook haast niet wachten om de kleine vast te houden. Iedereen zegt van je krijgt hem eerder, ik ben benieuwd, ik zal het iig niet erg vinden laat de beeb over 2 weekjes maar al komen daar heb ik geen problemen mee
Oke komt goed met het sms-en! Marrie ik heb je nr. en ik stuur jouw dan ook gewoon een sms-je als ik bevallen ben.
mrklb1: ovenschotel met broccoli, klinkt lekker! Kan je me t recept geven? Normaal kookt mijn mannetje namelijk altijd, maar ja, in mn verlof vind ik dat ik toch wel voor m mag koken! Enneh... omdat ik dus nooit kook heb ik ook niet zoveel fantasie en zo... Dus als je t recept kwijt wil, graag! En wat die nachtpon/pyjama betreft: ik ben zo erg dat ik een nieuwe voor de kerst heb gevraagd....! marrie: da's grappig, dat heb ik dus ook, als ik een "slechte" nacht heb, kan ik 's ochtendsvroeg ineens wel nog een paar uurtjes slapen, gek is dat he? Maar goed, wel fijn, dan hebben we toch nog wat slaap! En het is inderdaad heel onrealistisch dat we straks zo'n baby in ons armen houden he? Ik hou me nog zo bezig met de zwangerschap en alles wat daar rondom leeft, en de bevalling natuurlijk, dat ik niet heel bewust bezig ben met hoe mn leven daarna wordt, zeg maar... Ik weet het wel, maar het dringt niet door of zo. Gek hoor!
Nog ff en we zitten op 250 pagina's we typen wat raak de laatste week Tis ook best verslavend, om telkens ff te kijken wat er allemaal getypt is, en word ook steeds spannender want wie zal de eerste zijn die de kleine krijgt