19nicole83: je hebt ook helemaal gelijk! En vanmiddag heb ik dus ook helemaal niets gedaan. Gelezen, tv gekeken en een tukkie gedaan. mrklb1: ik heb van mn ouders een tijdje terug zo'n wikkeldeken gekregen, die je ook in de maxicosi kan gebruiken, de beeb zit dan ingepakt en in de buitenste laag zitten openingen voor de maxicosi. Of zoiets, heb er nog niet goed naar gekeken, maar hij is speciaal voor de maxicosi. Het is goed dat je dat zegt, want ik had daar niet meer aan gedacht, maar die moet ik natuurlijk ook meenemen! Als je wilt weten waar ze 'm vandaan hebben, zal ik het even navragen aan ze, laat maar weten! Oh, ik zie nu het berichtje van Roos, ik denk dat dat dezelfde is als waar ik het over heb. Marrie: ik dacht ook al aan knutselen, dat moet ik dan weliswaar achter mn buro doen, maar ja, dan zit ik toch ook redelijk stil. Wat denken jullie? Dan ben ik in ieder geval niet bezig met de was, stofzuigen of schoonmaken, toch? Labmuisje: fijn dat je er weer bent! Vervelend is dat, ik hoop dat bij de volgende controle alles goed blijft! En tips om de beeb eerder te laten komen? Tja, ik ken alleen de standaard dingen, frambozenbladthee, tonic etc. En aangezien dat alleen schijnt te werken als je lichaam er klaar voor is, en die van jou dat lijkt, is het altijd het proberen waard! Ik hoorde gisteren trouwens een nieuwe, die had ik nog niet gehoord: je moet warme sokken aan doen.... Iedereen: dank je wel voor de goede zorgen, ik doe mn best om niets te doen. Gek is dat, normaal heb je er geen moeite mee en denk je ik wil vandaag in bed blijven liggen, en nu het moet wil ik het niet haha! Sanwel: mooi dat je zo tevreden bent over je make over! Klinkt goed in ieder geval! Laat je nog even weten wat man en kind van je vinden? Babietje: da's zeker balen! En uitgerekend nu! Wanneer hoor je wat van Sony? Of weet je dat niet van te voren? Hopen dat de camera snel terug is (en gemaakt natuurlijk)! Sillaah: hoe het bij vgz werkt weet ik natuurlijk niet, maar bij mij is het zo dat de polis vanaf 1 januari ingaat, dus alles wat na 31 december gebeurt, wordt vergoed volgens de nieuwe polis. En dat je nu al weet dat je zwanger bent maakt bij mij ook niet uit, en volgens mij bij niemand, dat is nog in verband met die soepelere regels door die veranderingen met het zorgstelsel. Zo is het mij althans verteld. En ik zou gewoon 1 januari gelijk bellen om een kraampakket aan te vragen! Lieverd: geniet van je verlof! Stranger: wat ik begreep hoef je niet per se voorweeen enzo te voelen, dat wil niet zeggen dat er niets gebeurt in je lichaam. Dus wat dat betreft kan je alleen maar blij zijn dat je er geen "last" van hebt! Ik heb ook niet veel last er van hoor, alleen van de verweking van mn bekken (beurs gevoel in mn schaambot) en af en toe menstruatiekrampen, maar ook dat bijna niet. Caecilia: tjonge jonge zeg, dat is echt irritant! Maar wel goed dat ze dan voor een vervangende wagen zorgen, al is dat natuurlijk niet zo leuk als je eigen kinderwagen! Meeste zaken hebben wel uitverkoop, maar begint dat niet na oud en nieuw pas? Ik weet het eigenlijk niet zeker, maar kan me wel zo voorstellen dat ze dat bij bijvoorbeeld prenatal ook hebben.
@marretje: graag! en anders probeer ik hem te bestellen via wehkamp of babywals. ik denk dat ik toch nietmeer in de stad kom.. beetje ver weg om zo even heen te gaan.. iemad trouwens ervaring met babywals?
Nou, manlief vond mijn nieuwe coupe geweldig, was dolenthousiast! En de kleine vent keek me eerst een beetje vreemd aan, ging verder waar hij mee bezig was en kwam toen ineens op me aflopen om opgetild te worden en voelde aan mijn haar. Hij vond het wel een beetje gek, maar is er nu wel aan gewend, denk ik.
@ sanwel: altijd leuk, een geslaagde make over. @marretje: goed dat je van middag gerust hebt. En ik denk dat je best ff knutsellen mag hoor, zolang je je niet te druk maakt, daar komt ook nog eens bij dat je hobby ontspannend werkt toch? @ caecilia: vaak hebben ze idd uitverkoop in januari /februari. @ mrklb: Mijn schoonzusje heeft wel eens wat bij babywalsh besteld en ik heb er nog geen klachten over gehoord....
daar zit je dan met je goeie gedrag..... kan me niet dulden bij gtst, heb een rottweiler met eren gekku uurtje, een herder die er mooi op in gaat....... Nou ja ik ga zo medium kijken op net 5 maar eerst ff melk opwarmen. Zo iedereen weet nu dat ik ff een verveel momentje heb. Nog ander half uur en mijn schatje is er weer dus dan hebbe we weekend.. Hihi ik heb eigenlijk elke dag weekend. Groetjes mij[/img]
mrklb1: heb het net even nagevraagd aan mn moeder, die heeft ze een keer bij de Albert Heijn vandaan... Dus ik denk dat je inderdaad beter even bij Wehkamp kan kijken of zo, of anders Prenatal. Babywals heb ik geen ervaring mee. Sanwel: hihi, grappig, dat ventje van je! Roos: ben benieuwd of de warme sokken werken haha!
Hallo, Dit is de vriend van Editha. Ze is vanmiddag bevallen van een gezonde dochter: Isabella Maria Het was een redelijk snelle bevalling. 11:00 in het ziekenhuis en om 15:00 geboren. Ze moet nog tot zondagochtend in het ziekenhuis liggen. Michel, Editha en Isabella
Editha en Michel: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Isabella! Wat is het ineens snel gegaan! Ik wil jullie een hele fijne kraamtijd wensen!
WOW! GEFELICITEERD EDITHA EN VRIEND! super man. een meisie.. mooie naam trouwens! de eerste van januari mamma´s. of moet ik nou dec zeggen
Michel en Editha, gefeliciteerd met jullie dochter Isabella! Geweldig, de eerste januari mama, en dat in december! editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria petra 71 - 01-01-2007 - jongen labmuisje - 02-01-2007 - verrassing roos1978 - 03-01-2007 - meisje sim - 03-01-2007 - verrassing moniekje - 05-01-2007 - verrassing maboshi - 06-01-2007 19nicole83 -06-01-2007 - verrassing marrie - 06-01-2007 - verrassing stranger - 07-01-2007 caecilia - 12-01-2007 - verrassing lieverd - 12-01-2007 -verrassing sillaah - 13-01-2007 - meisje sanne - 14-01-2007 - verrassing marretje - 15-01-2007 -verrassing babietje - 17-01-2007 - verrassing michelle - 19-01-2007 polleke - 19-01-2007 - jongetje jessica1981 - 20-01-2007 mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing dorito - 21-01-2007 - jongen sanwel - 24-01-2007 - verrassing selmama - 26-01-2007 - verrassing alexandra - 27-01-2007 - verrassing nann - 29-01-2007 - verrassing mariskaw -29-01-2007 - meisje
Editha en Michel van harte met de geboorte van jullie dochtertje! Geweldig de eerste van ons! Hoop dat alles goed gaat en dat alles ook goed gaat met moeders! We willen straks natuurlijk wel alle horen he! maar rust eerst maar lekker uit!
ik ben gisteren dus weer voor controle geweest in het ziekenhuis bij de gynecoloog. Bloeddruk was 140/94. En er zat nog steeds een klein spoortje eiwit in de urine. Hij heeft nog naar het hartje geluisterd. was mooi zei hij en gevoeld naar de buik, was verder wel goed. Hij vond het geen bezwaar dat ik nu wat bloeddruk verlagende medicijnen zou nemen. aLS ik het zelf niet wilde dan hoefde het niet maar het kon helemaal geen kwaad. Misschien is hij toch bang dat mijn bloeddruk omhoog gaat, ik weet het niet. Dus gisteren heb ik de medicijnen gehaald en ben direct gisteravond begonnen. We zullen zien. A.s. dinsdag morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle. Ongeveer 10 dagen voor de uitgerekende datum krijg ik nog een echo om te kijken hoe het met de groei van de baby gaat. en of zij of hij al wat meer gegroeid is.
Gefeliciteerd editha! Ik ben een december mama maar bij ons wil het maar niet opschieten jullie gaan ons nog inhalen zo!
Editha proficiat zeg! wauw... het is net alsof het een startschot is... Vanaf nu zullen er meer komen. Spannend! Ik heb net mijn ontbijt op. Meestal maak ik ontbijt klaar, kruip ik achter de pc en lees eens eerst alle verhalen van iedereen (soms 2 pagina's en soms een stuk of 5.. haha). Heb net de laatste hap op, dus nu zal ik maar weer eens wat typen. Vannacht weer zo slecht geslapen. Terwijl het gisternacht toch redelijk goed ging... Ik was gisteravond al raar te pas. Kon mijn draai nergens vinden, last van rug en bekken en continue in beweging. Dus toen ben ik uit verveling maar eens naar bed gegaan. Vannacht was het niet veel beter. Steeds wakker en op het laatst dan maar ff uit bed geweest, droge boterham gegeten en warme melk gemaakt voor het zuurbranden. Zal toch echt vandaag ff rennies moeten halen. Dat zal een stuk beter helpen. Kan je die al uit voorzorg slikken voor het slapen gaan? Ben dus vanmorgen rond 8 uur voor het laatst uit bed geweest en daarna kan ik zo ineens doorslapen he? Ben er maar om half 11 uit gegaan, want anders blijft er natuurlijk ook niks van de dag over. Wat klagen of niet dan... Ben erg benieuwd hoe dat gaat als ik evt van een tweede in verwachting zou raken. dan kan je helemaal niet zo lang in bed liggen... hahaha. Nou ben ik ook altijd al vermoeider omdat ik de ziekte van crohn heb, maar het lijkt me toch echt geen pretje. Zo moest ff van me af typen... sorry hoor... dat was het wel weer voor nu. tot snel maar weer!
Nou mijn warme sokken hebben niet geholpen hoor. Ik zit er nog steeds bij met een bol buikje! Voel ook nog helemaal niks dat het zo kan gaan gebeuren. Maarja ik moet dan ook nog ff. Leuk dat de eerste beeb geboren is, nu komt het echt allemaal dichter bij. Ben benieuwd wie de volgende is @Moniekje: Hoop dat de medicijnen zullen helpen bij je. Alvast succes a.s. dinsdag! Sorry als ik het gemist heb, maar is de baby wat te klein? @Mrlb1: heb vorig jaar iets besteld bij Babywalz en dat is goed gegaan.