januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Roos:
    Ja de baby is niet de zwaarste. Afgelopen maandag (toen was ik 36w en een paar dagen) was de baby
    2380gram. Dat was niet echt zwaar maar alles was verder goed hoor. Het wordt geen 8ponder dus.
    Ik doe het lekker rustig aan dan kan de baby nog lekker even doorgroeien.
    Ik voel de baby nu de laatste twee dagen echt goed en ik zie hem of haar ook goed want mijn buik die golft erover als ie beweegt. Hebben jullie dat ook?

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    De 1e januari beeb al geboren? Eigenlijk mag dat helemaal niet hoor :D Er staan nog zoveel december mama's in de wacht :(

Editha: Gefeliciteerd en veel geluk met jullie Isabella!

3. Niet meer actief

Lekker rustig aan doen dan kan je ukkie nog even lekker groeien! Mijn meisje zie je ook echt bewegen en af en toe ook echt zien schoppen. Leuk is dat om te zien. Als mijn vriend zijn hoofd op mijn buik legt, krijgt ie ook af en toe een schop tegen zijn oor!

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    editha en michel van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Best even schrikken de eerste is bevallen! Ben benieuwd wie volgt...hoop ik niet ben er nog steeds niet helemaal aan toe...

5. Niet meer actief

Nou opschieten jullie dan! Wij willen ook! :)

6. Niet meer actief

WOW EDITHA, GEFELICITEERD! EN LEKKER VLOT ZEG! jIJ HAD TOCH WAT ROZE ROOD SLIJM VERLOREN? GEWELDIG!

Ik kreeg kippevel toen ik het bericht van Editha's man las! Ik dacht; zo hee, nu komt het toch wel erg dichtbij!

Ik heb net het bed verschoond en een grote onderlegger onder mijn hoeslaken gelegd, voor het geval dat! Verder hier absoluut nog geen tekenen!

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gefeliciteerd, de eerste januari baby. het word hier nu langzaamaan ook spannend.
    bij ons word er ook druk gewacht. en wie weet zijn er vast nog wel wat decembermamas, die straks ook in januari komen.

succes allemaal

8. Niet meer actief

EDITHA EN MICHEL: HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!
    KAN NIET WACHTEN TOT WE WEER WAT VAN JE HOREN!
    GENIET ERVAN MET ZIJN 3-EN EN TOT GAUW!

LIEFS, SANDRA

9. Niet meer actief

Hier ook kippevel :D

10. Niet meer actief

moniekje: Wel fijn dat ze tegen je gezegd hebben hoe zwaar de baby ongeveer was! Bij mij hebben ze dat dus niet gedaan en hebben ze alleen de omvang van buik, hoofd en lengte van arm en been gezegd (en die heb ik niet eens onthouden...), waardoor ik dus geen flauw idee heb wat bij mij klein betekent... Maar goed, maandag dus weer naar het zh, misschien dat ze dan wat meer zeggen! Dat met die golven heb ik ook, vooral 's avonds als ik naar bed ga dan wordt die kleine echt actief en zie je mn buik echt goed bewegen.

11. Niet meer actief

Golven... Ik weet al tijden niet anders... Ik voel de laatste dagen ook veel druk op mijn onderkant, met weer zo'n ongi-gevoel... En ik merk dat ik af en toe minder lucht in mijn longen heb... De kleine is nu toch echt aan het indalen... Volgende week weer naar de VK, ben benieuwd wat ze zegt...

12. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Marretje:
    Misschien valt het bij jouw wel wat mee met de groei van de beeb. 2390 is wat aan de lichte kant maar het kan er mee door zei ze. Misschien is jouw beebie wat zwaarder. Maar ik zou het gewoon vragen als ze weer een echo maken!
    En dat golven is wel grappig he! Nog even en dan is het gebeurd met het golven en dan is het wehweh! Poepluiers enz. hahaha ik kan niet langer wachten en ben nu ook wel nieuwsgierig van wat het nu is!

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Marretje, met mn eerste liep ik ook in het zh (gewoon bij de vk hoor) en daar bleven ze ook maar steeds zeggen dat ie zo klein was, kreeg echo op echo, was echt niet leuk meer. Hij bleek gewoon een 6 pondertje te zijn bij de geboorte, blakend van gezondheid. Met mn 2de was ik bij een vk praktijk, veel beter, deden er veel relaxter over en zeiden dat ik gewoon kleine kids krijg, en ja deze was maar iets groter. Nu weer een 6 pondertje waarschijnlijk dus als ze in het zh roepen "oh wat is ie klein" maak je dan geen zorgen als hij echt té klein blijkt te zijn dan gaan ze daar heel anders mee om hoor. Dus maak je niet bezorgd tot daar echt reden toe is, en wees blij dat je een klein babietje krijgt, die kunnen al die kleine kleertjes veel langer aan nl ;)

14. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb de laatste dagen ook minder lucht in mijn longen, het maakt me benauwd. Ik ben benieuwd of de kleine al aan het indalen is, maar ik denk het zelf nog niet want het is zo'n draaikont, letterlijk en figuurlijk.
    Elke dag voel ik een paar keer de billetjes draaien van de zijkant naar de voorkant van mijn buik, er puilt dan een hele bult aan de voorkant uit!
    Ik moet dinsdag weer naar de vk en dan zal ik het horen.

Vorige keer was mijn ijzer te laag en dat moet deze keer goed zijn. Ik heb roosvice ferro gehaald, ik eet volkoren brood met sap, 's avonds eet ik wat amandelen en voor overdag heb ik gedroogde abrikozen gehaald, maar die dingen smaken heel raar! Ik neem iedere keer een paar slokken water om het weg te spoelen. Nu maar hopen dat mijn ijzer hoog genoeg is, anders is het voor niks geweest.

15. sim

sim Niet meer actief

editha en michel! van harte gefeliciteerd! de eerste! ben benieuwd wie volgt.

heb niet alles bijgelezen, weinig tijd gehad om achter de pc te zitten. er heeft hier in het dorp namelijk een vreselijk drama afgespeelt (eigenlijk nog steeds, wat dat meisje van 12 betreft) weinig tijd gehad om echt bezig te zijn met het zwanger zijn. hopelijk is wordt het voor de kinderen allemaal weer wat rustiger nu is gebleken dat het wel om een ongeval gaat. het is allemaal wat "beter" aan ze uit te leggen dat dat er een moordenaar rond loopt. natuurlijk zijn er nog heel veel speculaties, maar wat ik zei is het op het moment voor de kinderen rustig. (al blijft het allemaal net zo triest)

ga nu even een beetje terug lezen...

ps hier ook af en toe ongikrampen.... tja, weet je even weer wat je negen maanden gemist heb... nou ja gemist...

16. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    editha: wat gaaf zeg. geniet ervan en lekker snel weer thuis.

marretje: rustig aan doen hoor. denk aan jezelf. klinkt wel heel saai, maar beter thuis dan in het ziekenhuis.

groetjes van mij. onze kleine man heeft weer eens de hik ;)

17. Niet meer actief

OOh Sim is dat bij jou in het dorp gebeurd? Vreselijk zeg.

Hier zijn vanmiddag ook weer de ongipijntjes begonnen en nu weet ik ook weer hoe het voelt. Had er altijd met mijn menstruatie heel erg last van dus was blij dat ik er weer even vanaf was! Ook last van mijn rug, dus heb lekker weer 2 uurtjes op bed gelegen en dat heeft wel even geholpen, de kleine is erg druk nu, volgens mij is ze nog lang niet van plan om eruit te komen!

18. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik heb vandaag de kerstkaarten geschreven en net op de bus gedaan. Toch maar een kaartje sturen.
    Ik was het eerst niet van plan maar ach ik had al weer een heel aantal in huis en ik vind het niet netjes als je niks terugstruurd. Heb er 40 geschreven.

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @moniekje, wij printen de envoloppen altijd... heb het bestand voor de babykaartjes al helemaal af dus de envoloppen voor de kerstkaartjes waren binnen 10 min klaar :)

20. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    @Moniekje, dat zijn er nog aardig wat 40 kaartjes.. wij hebben dit jaar alleen de belangrijke familie gedaan, de rest krijgt straks weer een geboortekaartje, anders blijf ik schrijven :)

@Roos bij jou ook al zo'n drukte makertje ?! haha die van mij ook, heel de dag door.. zelfs s nachts als ik even wakker ben..

@Sim wat erg zo in dat dorp bij jullie ! :(

het komt wel erg snel dichtbij he nu editha bevallen is !? ik ben vandaag precies 36 wkn :D

Deel Deze Pagina