Kom dames! We gaan allemaal op die rose wolk zitten nu!! Ik heb er echt zin in! Straks allemaal buikfoto's maken! Ik heb net een heleboel buikfoto's bekeken op deze site en ik vind het echt geweldig. Ik kan niet wachten tot ik ook zon buikje krijg!!
Hey ladies, Ik ben nog niet helemaal toe aan buikfoto's denk ik, er is echt nog helemaal niks te zien maar wat verwacht je ook na 4 weken Ik heb al wel m'n buik opgemeten zodat ik dat een beetje kan bijhouden strakjes. Verder voel ik me eigenlijk heel goed, niet misselijk of iets. Alleen m'n borsten zijn nog erg gevoelig en ik heb af en toe een gevoel in mijn onderbuik. Het is een beetje zeurderig en zit helemaal onderin, bijna in mijn liezen. Maar dat hebben meer mensen hier zag ik al. Verder vind ik het allemaal nog steeds erg spannend en ben ik af en toe best een beetje bang dat het niet goed gaat. Maar ook dat komt hier geloof ik vaker voor en is dus vast ook heel normaal. Ik probeer er in ieder geval zoveel mogelijk van te genieten en ik kan niet wachten tot de eerste echo, dan weet ik het echt zeker! Liefs alja.
Hoi Ladies! Vandaag hebben we het verteld aan ouders, schoonouders en broer. De reacties waren geweldig! We konden het allebei niet meer voor ons houden en idd zoals hier al gezegd werd: als het mis gaat wil je het ook met die mensen delen. Vrienden en kennissen wachten nog maar even op een mooie echo of het eerste bezoek aan de verloskundige. Ik ben ook nog heel erg onzeker, kan me het zo af en toe nog niet voorstellen, hoewel m'n borsten en m'n opgeblazen buik wel genoeg moeten zeggen hihi . Heb van de week verloskundige gebeld en moet over een maand bellen voor een afspraak. Verder wat krampjes hier en daar en plas ik tegenwoordig in flessen . Oh en heb vandaag een maxicosie gekocht , omdat ik met m'n eerste kindje er één van m'n schoonzusje had geleend.
Hallo allemaal! Hier een update van mij. Ik heb een afspraak bij de VK gemaakt: 14 juni (dan pas...) Maar (en dat is gelukkig wel sneller!) ik moet eerst een termijnecho laten doen in het ziekenhuis met 10 weken. Wilde gisteren een afspraak hiervoor maken bij het ziekenhuis, maar ik stond echt heeeeel lang in de wacht...balen dus. Maandag maar weer proberen. Heb ook al post van de VK gekregen met een vragenlijst etc.. Voelt heel echt allemaal, terwijl ik het volgens mij pas echt ga geloven na de echo. Groetjes!
Hoi!! Leuk Andrea dat je het hebt verteld. Wij gaan het woensdag doen. Ik ben zo benieuwd hoe ze reageren. Ik heb er helemaal zin in. Kikaatje, fijn dat je je termijnecho eerder al krijgt. Dat scheelt toch weer een paar weekjes! Hier alles goed, alleen vanochtend ontzettende buikpijn. Het deed echt heel zeer en hield zeker tien minuten aan. Ik ben iedere keer gelijk zo bang dat het dan misgaat. Na die aanval moest ik naar het toilet om te poepen, dus misschien is het dat wel geweest. Ik had trouwens eerst last van obstipatie en nu ben ik iedere keer aan de wat dunnere. Herkennen jullie dit? Vies praatje, maar ik ben benieuwd. Groetjes, Lieverd
Dat herken ik ja. Nog een viezer praatje: ik stink echt vreselijk. Nou rook ik al niet naar bloemetjes, maar dit is echt niet normaal.... Iemand last van? Andrea, leuk dat je het verteld hebt joh! En Kikaatje: spannend!!!!
hallo, baal er ook wel van dat wij nog tot 19 juni moeten wachten op de 1e echo. Maar helaas niks aan te doen. Krijg je bij de intake dan alleen maar vragen etc? Of gaan ze ook een onderzoekje doen?? Ben echt heel benieuwd, het is ook nog allemaal zo nieuw en weet niet goed wat er komen gaat. Ik kan ook helemaal niet goed naar het toilet, het voelt wel zo en maar als ik dan ga dan lukt het helemaal niet ! Ben ook nog niet echt misselijk geweest op 1 dag na dan. Wij gaan het volgende week vertellen aan ouders en a.s. ooms en tantes. De vrienden moeten nog echt ff wachten tot na 19 juni !
Marretje, ik stink inderdaad ook erger. Niet normaal gewoon. Fijn dat jij ook last hebt van dunne, want dan weet ik dat dat normaal is. Haha! Heb je ook weleens heftige krampen zoals ik?
Ik heb vooral 's avonds heftige krampen, da's dan echt niet leuk meer! Gisteren had ik het ook, ik zat echt te twijfelen: is dit nou omdat ik naar het toilet moet, of niet?
Ja, dat heb ik dan ook. Ik denk dan echt dat het misgaat. Gewoon echte pijnscheuten die door je onderbuik heen gaan. Heel vervelend!
Goedemorgen, dat had ik gisteren ook. Een uurtje na het avondeten begonnen de krampen, en naar de wc gaan lukte me toen niet. Zoals ik het gisteravond had waren het echt van die ongi-krampen...ben dan ook wel wat onzeker.
die pijnscheuten kunnen bandenpijn zijn. ja baarmoeder gaat nu iets oprekken en dan kunnen de banden pijn gaan doen. en dat is geen prettig gevoel. Als je twijveld bel dat de VK os de HA daar zijn ze voor. Lieverd en Marretje dat je nu anders ruikt komt alleen maar door de hormonen. Ik merkte aan mijn zweet lucht dat ik weer zwanger ben. het ruikt anders. en bij opstipatie zou je roosvicee lacto kunnen probeeren. Roos wat een prachtige dag Maandag 19 Juni een echo. ik word dan 34 jaar jong. Maar jullie hebben allemaal vroeg een echo hoor ik krijg hem pas 30 Juni om dat de gyn dan pas een plekkie heeft. maar ik moet op 24 Mei weer naar de HA en dan vraag ik of ik niet eerder kan. een termijn echo vraag ik dan.
Nalan, dan moet de echo wel goed gaan hoor op jouw verjaardag! Ik ben dan 11 weken zwanger, maar lees dat sommige hem al hebben met 7/8 weken daarom vond ik die van mij wat laat. Maar misschien zit daar dan wel een medische indicatie achter. Ik zal zo maar even mijn huis gaan poetsen want dat schiet ook niet op als ik de maar de hele tijd achter de computer blijf zitten.
Hoi, net weer van die krampen gehad. Het doet echt zeer. Misschien ga ik maandag wel even bellen naar de vk. Nalan, ik hoop idd dat het bandenpijn is. Bij mij is er geen reden dat ik al zo snel een echo krijg. Ik belde en toen zei de vk dat ik 30 mei kon komen en een videoband mee moest nemen. Gr. Lieverd
Je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid even bellen. Maar misschien als je lekker even op de bank of bed gaat liggen dat het weer overgaat?? Heb net ook heerlijk een uurtje geslapen, dat doet wonderen. Maak je niet te veel zorgen, komt vast allemaal goed. Verder vandaag veel last van brandend maagzuur, hebben jullie dat ook? En was vanmiddag echt hartstikke misselijk, boven de wc gehangen maar niet hoeven spugen. Bah wat een vervelend gevoel is dat.
Lieverd, als je je echt zorgen maakt, zou ik zeker bellen. Je zal niet de eerste zijn! En als ze je gerust kan stellen, is dat helemaal mooi! Ik hoor het nog wel van je!
Hoi Nalan, welkom. Meiden in een zwangerschapskalender die ik van een vriendin gekregen hebt staat dat als je blanke nagellak over het teststaafje doet de test bewaard blijft...
@lieverd, ik weet nog niet waneer de consulente komt. Ze moet me eerst nog bellen. Wil nog even iedereen aanmoedigen mee te doen met MvM! Jullie maken mensen als mij hier heel blij mee. Het is echt delen van je geluk. Ik heb de pillen geslikt om mijn cyclus van 77 dagen te verkorten en na 14 maanden waarvan 7 in de MM mag ik dit terug doen!
Nog een berichtje van mij... dat krijg je als je in 1 keer 3 pagina's doorwerkt Wij hebben het inmiddels aan de 3 stellen verteld die wisten dat we in de MM zaten. Iedereen heeft staan huilen. Alledrie maar dat is alle spanning van de laatste maanden. En Nalan ik heb een vroege afspraak in het ZH. Dat is de laatste check voordat ik naar de VK mag. Gezien zij mij al 7 maanden volgen willen ze ook dat je in het begin nog langs komt...