Mariska, klopt het nou dat ze donderdag geboren is? Of vrijdag? Dan moet ik de datum nog even aanpassen. Hihi, valt me net pas op dat de eerst uitgerekende en de laatst uitgerekende nu al bevallen zijn, die volgorde gaat dus echt niet op!
Jeeh! das effe schrikke de laatste die als tweede bevalt van ons lijstje! Gefeliciteerd Mariska met de geboorte van jullie dochter Nadine. Hoop dat alles goed gaat met de kleine meid en dat ze maar snel naar huis toe mag want alleen thuis komen zonder je kindje dat is helemaal niet leuk.
lees ik dit nou goed , ik sta echt versteld en na nog een keer lezen , lees ik gewoon dat er weer een kindje is geboren.. super man! wat spannend mariska... jeetje.. hopen dat ze snel mee naar huis mag... GEFELICITEERD! ................................................................... en idd. nou is de eerste en de laatste al bevallen..
wat grappig. ik zit stiekem even in de fotoalbum te kijken van mariska(ik snap ook wel dat er nog geen foto in staat van jullie meisie) en toen dacht ik ineens. hey zij is van die leuke behang! hahaha nogmaals gefeliciteerd! .... ik heb net gezellig in m'n uppie een filmpje gekeken. hadden we gehuurd.. johan heet ie.. jeetje wat een leuke film.. mooi verhaal. gaat over voetballen en verliefd worden.. volgens mij speelden de hormonen op .. kzat vreselijk een potje te janken op de bank. kmoest af en toe gewoon om zelf lachen hahahaha... nou hier is alles nog rustig hoor. ik maar denken dat het daar de tijd nog niet voor is. maar ja je ziet het nu zelf.. het kan zomaar gebeuren...
Jeetje, een paar dagen niks gelezen, zijn er ineens al 2 januari-baby's geboren! Editha en Mariska: van harte gefeliciteerd met jullie dochters! Veel sterkte en lekker genieten! Ik hoop dat die van mij nog wel even blijft zitten. Ik moet nog zóóóóóóóooooooveel poetsen! Ben er nu nog niet klaar voor. Eerst die feestdagen maar es doorkomen en dan hopelijk nog zo'n 3 weken rustig afwachten. Maar ja, je weet het maar nooit. Prettige feestdagen!
jemig mariska! van harte gefeliciteerd, gelukkig dat ze uit de couveuse mag! en alles goed is. en hele mooie naam zeg! de eerste en de laatste zijn dus nu bevallen! de kop en de staart zijn er dus af, wie volgt trouwens wel handig direct zo'n lijstje erachter aan dat we direct kunnen zien wanneer de uitgerekende datum was. ga nu even wat terug lezen
Mariska, van harte hoor! Nou dat is dan wel schrikken zeg! Nog niet eens officieel verlof gehad! Nou ja, fijn dat je weer naar huis mag. Nadine, leuke naam hoor! Enne, in de couveuze ligt ze er vast heerlijk bij! Succes de komende week(en). En weer had ik kippevel.... Het komt nu zo verschrikkelijk dicht bij! Ik heb dan geen zw-gym kunnen doen ivm te weinig aanmeldingen maar op sociaal vlak is dit forum toch zeker net zo leuk misschien nog wel leuker omdat we toch best intieme gevoelens met elkaar delen! Ik wil ook...., nog maar even wachten tot na de kerst, dan mag het thuis! Liever nog na oud en nieuw alhoewel dat steeds minder belangrijk wordt. Als alles maar gezond is en het koppie naar beneden draait
Mariska, van harte gefeliciteerd! Jeetje, dat is wel bizar. Je vliezen gewoon gebroken op het werk. Mooi naam! Ik kan niet wachten totdat er wat foto's in je album staan. Veel geluk met zijn drietjes! Hier alles goed verder. Gisterenavond lekker op tijd naar bed gegaan en samen met manlief naar Eric van Sauers liggen kijken. Nou ja, na twintig minuten was ik lag ik alweer te slapen en kon manlief dus alleen verder kijken. Gezellig ben ik hè? Morgen moet ik weer naar de verloskundige. Ik ben benieuwd! Ik vind het de laatste weken iedere keer zo leuk om naar de vk te gaan. Altijd weer benieuwd wat ik te horen zal krijgen. Fijne avond nog allemaal! Gr. Lieverd
Mariska gefeliciteerd met je dochter dat ze maar gauw thuis mag komen. Labmuisje wat dacht je van morgen of zo dat lijkt me wel wat (haha) groetjes petra
Jeetje Mariska! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nadine! Mooie naam! Wat raar dat dan op je werk je vliezen breken omdat je nog geen verlof hebt. Ik hoop dat Nadine snel zelfstandig kan drinken en dat ze zo snel mogelijk mee naar huis mag! Goh inderdaad raar, de eerste en de laatste van het lijstje zijn al bevallen! @Petra71: Ik zie dat jij uit Waalwijk komt, vlakbij mij want ik woon in Drunen ! Verder alles rustig hier, ik kijk uit naar dinsdag naar het bezoekje aan de vk!
Ik had hier op de site de vraag aan de vk voorgelegd van ons kleine babietje, omdat ik in het zh niet echt antwoord kreeg op de vraag hoe klein klein is, zeg maar. Daar heb ik net antwoord op gekregen en daar ben ik dan toch weer van geschrokken... Ik had eigenlijk in gedachten dat de baby nou zo'n 2100 gram woog of zoiets... en dan is 1600 gram echt niet veel, ik geloof dat ze in de laatste weken 100 gr per week aan komen, dat betekent, als ik de 40 weken vol maak dat de beeb maar 2000 gram zou wegen bij geboorte. Dat is als de baby vanaf nu goed groeit. Ben echt helemaal niet blij... Sorry dat ik hier elke keer zo over zeur hoor, maar t zit me echt dwars! Morgen moet ik dus om 9 uur in het zh zijn, voor ctg, echo en gesprek met de gyn. Nog een nachtje slapen en dan hoop ik wat meer te weten...
marretje: succes morgen ,probeer je niet al te druk te maken want dat is ook niet goed. selmama: dat is inderdaad wel heel dicht bij
Hey Dames, Bedankt voor jullie reacties! Mijn man was er op tijd bij. Hij was er 20 min toen ze geboren werd. We komen net van het ziekenhuis. Ze was een beetje moe dus drinken ging niet, maar ik heb genoeg melk geproduceerd dus dan maar via de sonde. Ze lag nog steeds in het wiegje en dat ging goed. Als ze meer dan 34 weken is en 5 dagen zonder zuurstofdipjes heeft doorlopen (prematuurbabys vergeten soms te ademen. Dat controleren ze nu. Nadine heeft dat nog niet gehad) mag ze naar huis toe. Wel apart zeg dat de eerste en de laatste zijn bevallen. Hoop in iedergeval dat die van jullie blijft zitten tot na 34 weken. Dat is toch wat prettiger. De bevalling viel mij reuze mee. Wel heb ik een boel hechtingen en ben behoorlijk gescheurd. Mijn man gaat vanavond of morgen even foto's op de laptop zetten. Dan zal ik zeker een foto in mijn album plaatsen van onze TROTS. Dames veel succes met de laatste lootjes. Oh ja. Nadine is 15 dec geboren om 5:12 uur. Groetjes Mariska
Zo, ik heb de datum aangepast! En Mariska, ik ben errug benieuwd naar de foto's! editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria petra 71 - 01-01-2007 - jongen labmuisje - 02-01-2007 - verrassing roos1978 - 03-01-2007 - meisje sim - 03-01-2007 - verrassing moniekje - 05-01-2007 - verrassing maboshi - 06-01-2007 19nicole83 -06-01-2007 - verrassing marrie - 06-01-2007 - verrassing stranger - 07-01-2007 caecilia - 12-01-2007 - verrassing lieverd - 12-01-2007 -verrassing sillaah - 13-01-2007 - meisje sanne - 14-01-2007 - verrassing marretje - 15-01-2007 -verrassing babietje - 17-01-2007 - verrassing michelle - 19-01-2007 polleke - 19-01-2007 - jongetje jessica1981 - 20-01-2007 mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing dorito - 21-01-2007 - jongen sanwel - 24-01-2007 - verrassing selmama - 26-01-2007 - verrassing alexandra - 27-01-2007 - verrassing nann - 29-01-2007 - verrassing mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine
Marretje héél veel rust houden nu! In 5 weken of meer kan er een hoop veranderen als je je aanpast. Maar dan moet je dit dus wel doen, dus als je nog werkt in de ziektewet, en rust rust rust... want dan gaat de placenta beter werken en komen kindjes meer aan. En ik denk eerlijk gezegd dat ze in het zh nog niets hebben gezegd om je niet bang te maken, dan moet je morgen duidelijkheid gaan eisen, die krijg je dan vast wel. Heel veel sterkte morgen! sorry ff tussendoor maar zal waarschijnlijk toch eindigen als januarimama dusss....
Editha en Mariska: Gefeliciteerd met jullie wondertjes. Goh wij waren bij de nov mama's toch netjes op tijd allemaal. Meiden nog ff volhouden hoor en geniet nog van je zwangerschap. Lfs Kelly
Ik heb gelukkig al verlof, dus ik ben de afgelopen dagen inderdaad met niets anders bezig geweest als slapen, boekje op de bank of in bed lezen en tv kijken. Wat dat betreft is er niets meer wat ik kan doen, of beter gezegd, minder wat ik kan doen! Ik snap op zich wel dat ze niets zeggen om me niet bang te maken, maar in mijn geval is het juist de onzekerheid die me bang maakt... Dus ik zal morgen voet bij stuk houden en om antwoorden vragen! Dank je wel voor je reactie, doet me goed! Enneh... ik duim voor je dat je toch nog gewoon december mama wordt! Alhoewel het natuurlijk gezellig is als je hier meekletst!