januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @mariska, gefeliciteerd en succes deze komende weken alles loopt toch even anders dan je had verwacht. Maar als je je kleintje over een week mee naar huis kunt nemen lijkt dit me het beste kerstkado wat je je maar kunt wensen!

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @marretje, succes vandaag in het zh. Gewoon alles vragen want ik kan me voorstellen dat je van het antwoord van de vk op deze site goed geschrokken bent. Deze vk heeft jou alleen niet gezien en het zh wel dus vertel gewoon wat ze heeft gezegd en laat het zh uitleggen hoe het precies bij jullie zit. Sterkte vandaag!

3. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Ja marretje, laat je in het ziekenhuis ook nog ff goed informeren.....

4. Niet meer actief

Nou, marretje, sterkte vandaag en laat ff horen wat ze gezegd hebben... ;)

En dan Mariska.... Hartelijk gefeliciteerd, meid, met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk trekt ze snel bij en mag ze voor de kerst naar huis! :D

Sjonge, de eerste en laatste op rij al mama... Gaat snel nu... Ik hoop wel dat onze uk nog ff blijft zitten, tis nu nog te vroeg. Alhoewel ik door deze 2 nieuwe wondertjes erg veel zin krijg om de onze vast te houden... 8)

Gisteren naar Holiday on Ice geweest... GEWELDIG, wat een show!
    Na de voorstelling nog lekker wezen eten... Een topdag! Alleen had ik gisteravond last van olifantenpoten... Mijn benen willen nu nog niet naar voren of achteren...
    Maar ja, het was gezellig en daar gaat het om... ;)

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Zo he ben een weekendje nauwelijks online en er gebeuren allemaal spannende dingen! De eerste en de laatste bevallen! MARISKA EN MAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN NADINE! (wat een leuke naam trouwens!)

@ Marretje: dat is schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt! heel veel succes vandaag en laat meteen weten hoe het gegaan is he!

Hier is alles wel ok. Gaat allemaal zijn gangetje. De wieg is bijna af die ga ik zo afmaken. Ben wel een beetje zenuwachtig voor de controle vanmiddag. Vannacht heb ik gedroomd dat ie weer gedraaid moest worden... Sorry dat ik er zo over doorzeur hoor! Maar het houdt me nogal bezig...

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    he dat staat wel leuk onder mijn banner zeg, 'nog 20 dagen te gaan'!

7. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Marjolijn heel veel succes meid in het ziekenhuis vandaag. Ik hoop dat alles goed is met de baby en dat hij maar snel mag aankomen.
    Mijn beeb is ook niet echt groot vorige week maandag schatte ze hem of haar op 2390gr na metingen op de echo van hoofd,buik, been. het zal geen dikkertje worden zei ze.
    Wat weer een gestress he. maar kop op we zullen allemaal duimen!
    Mijn zuster was iets meer als 4 pond bij de geboorte en mijn moeder is toen gewoon thuis bevallen en met 40weken.

8. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hihihi Stranger bij mij 18 dagen! hihihi, gemeen he!

9. Niet meer actief

Tis vaak toch maar afwachten hoe het gaat bij de bevalling... Kun je van te voren toch nix over zeggen... Er zijn 9-ponders die met het grootste gemak geboren worden en 6-ponders die er niet uit kunnen...
    Hopelijk gaat het bij iedereen gewoon goed!
    En, stranger, dat je zenuwachtig bent, is te begrijpen, hoor... Laat je ons zo snel mogelijk weten hoe je uk erbij ligt? Sterkte!

10. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi,

Marretje, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat ze je in het zh wat gerust kunnen stellen. 1600 gram is inderdaad erg weinig, maar in eerste instantie zou ik maar aanhouden wat er in het ziekenhuis is gezegd. Sterkte!

Stranger, kan me voorstellen dat je je druk maakt of het kindje niet weer is gedraaid. Succes straks!

Mariska, wat zou het fijn zijn als ze voor de kerst naar huis toe mag. Ik duim voor jullie.

Ik ga zo naar de vk. Ik ben ook weer benieuwd.

Gr. Lieverd

11. Niet meer actief

marretje! succes in het ziekenhuis!

stranger.. tuurlijk zeur je niet. gooi alles er hier maar uit!

bij ons kon ze nog niet zeggen hoeveel de baby woog.. ze wou dit doen als ik 37 week was.. maar waarom.. ik heb geen flauw idee..

moniekje± bij mij nog 34 dagen .. hahaha. wat een verschil..

..
    hier weer een super goeie nacht achter de rug.. lekker vast geslapen, er valt maar weinig over te melden..

toen ik vertelde dat er nog een kindje was geboren en die pas de 29e uitgerekend was. moest ik toch echt van mijn vriend mijn tas klaar maken..hahahaha

ik heb hem gevraagd om alles eens op te noemen als we nou(zondagavond) naar het ziekenhuis moesten..

nou hij had een hele lijst. (goed bezig) :idea:
    ook zal hij het kraampakket in de auto gooien zei hij hahahahahaha.. ik moest hier wel om lachen..die lieverd.. ja stel je voor dat zh niet genoeg heeft(hahaha) (wat flauw van me) :D
    na dat hij alles had op genoemd namen we de lijst nog ff door met wie hij allemaal moest bellen..
    hij zei als eerste de buurvrouw(?) :confused:
    waarom de buurvrouw?,.,, nou zei hij. ik heb net wat biertjes gedronken en misschien dat zei wil rijden...

hahahaha :) :) :)

ik denk dat hij nou wel na gaat denken voordat hij een biertje neemt. al hoewel ik hem niet wil verplichten om geen drup meer te drinken.. maar er wel rekening mee gaat houden..

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh wat schattig mrklb1!

Lieverd, succes bij de vk!

Hm ik bedenk ineens dat ik ook maar een lijstje moet gaan maken..... :oops:

13. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik dacht; ik ga eens even kijken bij de januari mama's. Nou, das lekker, al 2 babies geboren en ik maar wachten....

Nee hoor, meiden, gefeliciteerd en geniet ervan!

(maarre, ik ben de volgende hoor, wacht nu al veel te lang!)

14. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    Marretje: Ik zou me niet teveel zorgen maken. De vk zei de laatste keer tegen mij dat het gewicht vooraf heel moeilijk precies te bepalen is. Mijn eerste zou ruim 7 pond worden en werd ruim 9 pond! Ook zei ze dat ze in de laatste weken wel 200 gram per week kunnen groeien (jij had het over 100 gram)... Misschien heb je hier iets aan..
    Nou sterkte allemaal!

15. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ik heb ook al als een zwien geslapen vannacht.
    Werd allleen om 4uur wakker voor een plasje maar verder zo verschrikkelijk vast geslapen. Ik lag gewoon te snurken zei mijn man. iK denk dat het van de bloeddrukverlagende medicijnen komt. Je wordt er suf van heeft het als bijwerking. Nou..dat kun je dus wel stellen.

16. Niet meer actief

Molly... Ik hoop voor je dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten... Ik voel met je mee, mijn eerste was 8 dagen over tijd en dat duurt vreselijk lang... Ik zal voor je duimen...

17. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Wij doen niet te ingewikkeld hoor kwa lijstje.... wonen 150 meter bij het ziekenhuis vandaan.....
    om te bellen heb ik alleen de ouder en de broers en dan komt de rest wel thuis.... heeft mijn vriend alle tijd om te bellu (hihi)
    Mijn tas staat helemaal klaar, en als er iets aan de hand is komen mijn ouders bij de doggy's
    groeten mij

18. Niet meer actief

Hier staat ook alles klaar!

Marretje maak je niet te druk in het ziekenhuis ben je in goede handen! Laat je goed informeren en doe het echt heeeeel rustig aan!

Stranger, ben benieuwd of je een eigenwijze baby hebt maar hoop dat ie natuurlijk op z'n plekje is blijven liggen!

Molly: kijk regelmatig op de decembermama's of er een beeb is geboren! Ik heb medelijden met je, je bent al zo lang aan het rommelen! Maar het zal nu echt niet lang meer duren voor je! Succes!

19. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Zooo Mariska jeetje heej! ik zou me rot geschrokken zijn :confused:
    maar dat ging wel erg snel, denk dat je moeilijk kon beseffen dat je ineens aan het bevallen was of niet ?

nou ik heb even 5 pagina's terug moeten lezen :) stelletje kletstante's :)

hier gaat alles nog goed, heb alleen zoo'n vreemde nacht gehad !
    ik was zo erg onrustig en heb heel de nacht niet geslapen, had veel harde buiken ook wel wat pijnlijk. ik dacht eventjes van : het zou toch niet snel gaan beginnen nu ?! :confused:
    Vandaag uitrusten en lekker slapen vanmiddag ;)
    mijn moeder en zus gaan naar de stad, erg jammer, had wel meegewild !
    maarja na een uurtje heb ik het wel weer gehad en ga ik flauwvallen als ik doorga, dus dat zit er niet meer in helaas..

sorry dat ik niet gereageerd heb op jullie verhalen, maar die 5 pagina's waren zo erg veel dat ik het niet meer precies weet :oops:

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Poeh weer ff 7 pagina's terug gelezen......

@Al 2 mamma's zag ik, editha en mariska gefeliciteerd met jullie dochters en geniet ervan meiden :)

@ Marretje suc6 vandaag en laat je idd goed informeren we horen het wel.

Hier gaat alles z'n gangetje, kheb gisteren wel weer pijnlijke rug oefenweeen gehad.
    Vannacht wel goed geslapen want was ook bekaf heb zaterdagaaf feestje gehad en was behoorlijk laat geworden en kwas behoorlijk moe toen ik gisteren naar bed ging.
    Verder beweegt de kleine nog behoorlijk schopt en duwt elk uur wel :)

Owja en ik heb eindelijk mijn zwitsel geurbuiltjes :)

Deel Deze Pagina