Ook van mij van harte gefeliciteerd Roos! Lig in even in een diepe slaap op de bank gebeuren er weer zulke dingen! Kan gewoon niet meer bij de computer weg! Jeeh wat gaat het snel. Dit is al weer de derde van onze club en dat betekent dat ik ook snel aan de beurt ben!...........wah spannend!;
oke! GEFELICITEERD! mooie naam trouwens.. ojee. het begint te kriebelen......... .... ... .. .. . ben erg benieuwd naar haar verhaal
editha - 01-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Isabella Maria petra 71 - 01-01-2007 - jongen labmuisje - 02-01-2007 - verrassing roos1978 - 03-01-2007 - meisje - 19-12-2006 - yara sim - 03-01-2007 - verrassing moniekje - 05-01-2007 - verrassing maboshi - 06-01-2007 19nicole83 -06-01-2007 - verrassing marrie - 06-01-2007 - verrassing stranger - 07-01-2007 caecilia - 12-01-2007 - verrassing lieverd - 12-01-2007 -verrassing sillaah - 13-01-2007 - meisje sanne - 14-01-2007 - verrassing marretje - 15-01-2007 -verrassing babietje - 17-01-2007 - verrassing michelle - 19-01-2007 polleke - 19-01-2007 - jongetje jessica1981 - 20-01-2007 mrklb1 - 21-01-2007 - verrassing dorito - 21-01-2007 - jongen sanwel - 24-01-2007 - verrassing selmama - 26-01-2007 - verrassing alexandra - 27-01-2007 - verrassing nann - 29-01-2007 - verrassing mariskaw -29-01-2007 - meisje - 15-12-2006 - Nadine
wauwie ! alweer een mama pff krijg toch de zenuwen als ik dat zo lees steeds me vriend schrok al toen ik hem vertelde dat er al 2 waren bevallen ! ontzettende mooie naam, gefeliciteerd met je kleine meid roos ! jullie kletsen teveel dames, ik kan t allemaal niet meer volgen @Mariska wat een mooie meid heb je zeg ! nou ik ga even bijlezen ! (ben denk een half uur bezig)
Roos van harte gefeliciteerd... partner ook natuurlijk.... @ moniekje: Wat ben ik blij dat ik niet alleen die klachten heb, ik heb namenlijk ook al een paar keer die rare steken/krampen in mijn lies gevoeld. Ik weet ook absolut niet wat het zijn.... dus iemand suggesties of advies?
Van mij mag het nog wel even blijven zitten, maar aan de andere kant....het komt steeds dichterbij meiden!
Hee Nicole, jij ook al! Ja het zijn van die rare spierpijnachtige vreemde pijnen. ook aan de binnenkant van mijn benen trouwens, in mijn kruis enzo. Vreemd he....
Roos gefeliciteerd! Hier nog een vrijwilliger. D.w.z. alleen wanneer morgen blijkt dat het hoofd naar beneden ligt, anders nog maar even niet hoor!
Waauw, Roos gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yara! Wat een bijzondere naam! Een hele fijne kraamtijd! Goh wat gaat het ineens hard zeg, al 3 mama's bevallen!
Ik bied me aan ja Ach nee, t moet toch nog maar ff blijven zitten tot 37 weken... Roos GEFELICITEERD!
Nou laat die van mij nog maar even zitten hoor... Zeg ik bedacht ineens: stel dat ik nu twee weken overtijd zou zijn... dan zijn de dochtertjes van Mariska en van Editha al ruim een maand!
@Stranger, daar zat ik ook al aan te denken, dat gaat echt heel erg hard ! die kleintjes zijn ook zo snel groot
Tsjonge jonge, die januarikindjes hebben haast! Enneuh eerst zijn wij aan de beurt hé pasterop! Gefeliciteerd Roos! En over die steken en krampen.. meiden wacht maar tot over een paar weken wordt alleen maar erger maar het hoort erbij hoor, alles is flink aan het indalen en aan het verweken dus rare pijntjes en krampjes horen er allemaal bij. Niet te veel an denken. Als je nu erntige pijn of kramp oid krijgt dat langer aanhoud dan even contact opnemen met je vk!
Roos en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik ben benieuwd naar het bevallingsverhaal. Goh, wat bevallen we hier allemaal vroeg tot nu toe. Ik ben benieuwd wanneer de volgende aan de beurt is. Iedere keer als ik op het forum kijk, vind ik het weer spannend of er alweer iemand is bevallen. Verder heb ik een leuke dag gehad met mijn zus. Weer veel te veel geld uitgegeven. Ik heb nog een moltonzeiltje gekocht voor onder de billetjes van de kleine, zodat het matras wat langer schoon blijft. Ook nog even wat kleurige hydrofiel luiers gekocht (ik had er pas 24!). Oog nog zo'n standaard gekocht waarin je de kleine kan leggen in het badje. Nou, ik ga er zo weer vandoor, want moet nog naar een verjaardag. Ik heb nu verlof, maar nog steeds druk druk druk. Ach, het is nu anders. Alles mag en niets moet. Gr. Lieverd
@Lieverd das handig zo'n steun voor in het badje ik zag toevallig dat prenatal ze in de aanbieding heeft, denk dat ik er ook even een ga halen. 24 hydrofiel luiers is niet weinig haha