januari 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door labmuisje, 22 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Eerst het goeie nieuws... ik heb eindelijk mijn kraampakket binnen! hele opluchting....

@stranger, super dat de kleine nog netjes gedraaid is!

@roos, gefeliciteerd! de meisjes zijn er lekker vroeg bij bij de januari mama's!

2. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    @ moniekje ja die pijn is heel vaag......

ik vind het steeds spannender worden........
    maar ja dat zal voor jullie ook wel gelden.
    x mij

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gefeliciteerd met de beebjes hier! straks worden jullie decembermama, en ik januari mama.... ;)

4. Niet meer actief

Roos: gefeliciteerd! Tjeetje weer eentje die te vroeg is! En de keizersnede, die was niet gepland, toch?

Moniekje: die spierpijnachtige krampen waar je het over hebt in je kruis, dat kan de verweking van je bekken zijn. Het klinkt als het zelfde wat ik heb, en volgens mijn vk is dat het.

5. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    roos gefeliciteerd. zo gaat het wel snel zeg.

ik sta voorbij het midden maar die van mij mag nog wel even blijven zitten. voel mij opeens veel beter nu hij ingedaald is. heb weer wat meer ruimte en kan nu zelf weer dingen van de vloer oprapen. bijzonder hoor de dames die al bevallen. komt zo wel heel dichtbij.

6. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ja die pijn in mijn kruis had mijn zus ook toen de laatste twee weken last van. Dus het zal hier nog wel een tijdje duren voor de beeb er is en hij of zij zal wel gewoon op tijd komen. Tenminste dat denk ik wel, zo'n gevoel heb ik gewoon. Mischien een dag te vroeg of te laat maar nu nog niet.
    Ik hoop dat ik het nog twee weekjes kan volhouden.

7. Niet meer actief

Dorito: ik hoop dat de kleine bij mij in de buik ook snel eens naar beneden gaat. de baby kan behoorlijk in de weg zitten tijdens het bukken. maar ik vind het ook weer een heerlijk gevoel die billetjes die zo hoog(erbijna uit) liggen.. hahaha. ik ben benieuwd wie van ons twee het eerste is. we zijn even ver.. maar zegt niks natuurlijk.. :D

ik heb net visite gehad van mijn over buur meisje(12) en jongen (9)
    ik heb ze de kleine eens laten voelen. dit wouden ze allebei wel graag. bij buurmeisje is het wel gelukt en was dan ook helemaal verbaasd :D
    bij buur jongen weet ik niet zeker.. hij is zo lekker ongeduldig (typisch man ;) ) maar later hebben ze het allebei nog zien bewegen. ook buurjongen was best onder de indruk...hahaha..

schatten van kinderen die buren.. :)

verder is het hier rustig. nog steeds geen nieuws.
    oja ik had vandaag mijn box for two binnengekregen.. zaten veel lekkere dingen in. dus wel de moeite waard.

8. Roos: van hartegefeliciteerd met je dochter

en nou wil ik hoor (haha) moet er niet aan denken dat ik tot volgend jaar moet wachten want ik voel en net 88 jaar oud.

groetjes petra

9. Niet meer actief

Hey Roos,

Van harte met je dochter! Ik vind het elke keer spannend om te kijken of er weer wat gebeurd is op het forum.

Nadine doet het goed. Vandaag 10cc uit de borst gedronken. De rest (30cc) krijgt ze via de sonde. Morgen ga ik leren om sonde te geven. Dan mag ze snel mee naar huis toe als alles goed gaat.

Ga nu lekker slapen zodat ik morgen uitgerust ben om mijn dochter weer lekker te knuffelen! Het cliche is waar. Je eigen kind is de mooiste die er is;)

10. Niet meer actief

Heerlijk om te lezen Mariska!

11. Niet meer actief

MariskaW: succes met het oefenen. hopen dat het lukt en ze snel mee naar huis mag..

12. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    Wat kan het binnen een week toch veranderen op dit forum. Vorige week hadden we het alleen nog maar over de voorbereidingen en nu zijn er al 3 bevallen... Ik kijk steeds naar de dagen die iedereen nog moet... maar dat klopt natuurlijk niet... De een bevalt twee weken eerder en de ander later. Eigenlijk had veel beter onder de cyclusbanners kunnen staan dat we ergens in december/januari gaan bevallen... hahaha. Dat aftellen steeds is ook niet echt handig.
    Ben gisteren nog even op mijn werk geweest, kijken hoe het daar was. En dan krijg je 10 keer dezelfde vragen he? haha. Durf haast de deur niet meer uit of je komt wel iemand tegen met 'het vragenlijstje'. "hoe lang moet je nog?" en "ben je het al zat?" en "zo, zo das een dikke buik..." etc etc etc. Ik kan haast een bandje afspelen. :)
    Ik heb gisteren mijn buuf nog even aan de foon gehad en daar gaat gelukkig ook alles redelijk goed (was met 29 weken bevallen 3 weken geleden). Het kleintje was van de beademing af en was nu 1400 gram... Jeetje zeg, das ook wel heel erg klein he? Sneu hoor.
    Nou dat was het wel weer. Ga zo ff theeleuten bij een andere buuf.
    tot snel maar weer.

13. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ben weer uit bed gerold en zoals gewoonlijk direct maar de pc aan om te kijken of er al weer mama's bij zijn, want je weet het gewoon niet meer de laatste paar dagen!
    Ik heb weer geslapen als een blok.
    Maar verschrikkelijk pijn van onderen (spierpijn enz). Dat zijn dus die verwekingen ofzo? Nou niet echt lekker dus......

14. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    Moniekje dat heb ik ook.. begon gisteravond en heb het nog steeds.. :(
    woensdag moet ik weer naar de vk dus dan hoor ik wel of de kleine nu helemaal ingedaald is of nog niet.

poeh ik moet toch nog een hoop doen deze week..
    ik wil het ledikantje gaan opmaken,
    mijn bed verschonen en het zeiltje neerleggen (want je weet maar nooit blijkt weer)
    ik moet alle flessen en spenen nog steriliseren

maar vandaag even wat anders, vandaag ga ik kerststukken maken :)

nesteldrang heb ik eigenlijk helemaal geen last van op het moment !
    jullie wel ?

15. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nee ik ook niet.. hoewel die wieg moet af! Misschien kun je dat onder nesteldrang scharen?

Net naar de vk geweest. Alles was goed, bloeddruk nog steeds netjes (120/65), de kleine's hartslag ok, en hij ligt nog steeds met het bolletje naar beneden. Sterker nog, hij is al aan het indalen! Nu is ie zo ver ingedaald dat mochten de vliezen breken ik niet hoef te gaan liggen! Nou daar zat ik wel even van te kijken. Maar het is wel mooi! Hoe verder die indaalt hoe minder kans dat ie weer terugdraait in een stuit ;).

Zo nu ga ik een lekker kopje kamillethee drinken en eens rustig bijlezen... Kijken of er nog een mama bijgekomen is ;).

16. Michelle

Michelle Actief lid

20 mei 2006
    101
    0
    0
    Ik mis 1 dag en er is alweer een baby bij!? Roos, gefeliciteerd. en nu lekker genieten!

Zelf zijn wij gisteren naar het ziekenhuis geweest vanwege mijn 'dikke' buik. Bleek helemaal niets aan de hand te zijn. Kleintje lag mooi met het koppie naar beneden en deed het helemaal goed. Gewicht werd nu geschat op ongeveer 2900 gram, dus daar komt de komende vier weken nog wel wat bij. Een heel kleintje zal het dus niet zijn, maar ook geen peuter gelukkig.

Maandagavond hadden we de laatste cursusavond van Samen Bevallen. Wel raar om iedereen dan pas weer terug te zien als de babies er zijn (11 maart hebben we een baby show dag). Het komt nu allemaal wel heel erg dichtbij hoor. Heb er ontzettend veel zin in, maar ukkepuk mag van mij best nog een paar weekjes blijven zitten, kan mams tenminste ook nog even haar dingetjes doen ;)

groetjes, Michelle

17. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Silaah: vervelend voelt dat he! Het is bij mij nu wel een beetje afgezakt.

Stranger: wat fijn dat de baby nu is ingedaald dat is vast een pak van je hart want dan zal je normaal gaan bevalllen lijkt mij. En laat die vliezen maar nog even dicht of niet dan!

Michelle: leuk zo'n cursus zeker? heb ik toch wel een beetje gemist achteraf en als alle baby's zijn geboren en je elkaar weer ziet lijkt mij zo gezellig!
    vind het wel jammer dat ik niet naar pufles ben gegaan.

Ik krijg sinds gisteren ook trouwens kleine olifantspootjes! Getver ennuh er zit toch een beetje strae op de zijkanten van mijn buik . Ik had al gelezen dat strae ook nog twee weken voor de bevalling kan optreden..nou dat is bij mij dus ook het geval. het is gelukkig niet veel. Mijn kerel moet deze week nog maar een foto maken van mijn buik dan zal ik die plaatsen..

18. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    mrklb1: kan mij voorstellen dat het lekker zou zijn als die van jou ook wat indaalt. het scheelt een hoop. ik zag net op de compu een foto van mijn buik met 13 weken. nou zeg, toen vond ik dat ik al een buik had. dat was nog mini.

wie heeft de doos van het kruidvat gekregen? ik heb hem wel besteld maar nooit een kaartje gekregen dat ik hem op kon halen. is hij de moeite waard?

he moniekje: leuk om nu nog even een foto te maken van je buik. straks ziet hij er heel anders uit.

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Weer een beroerde nacht gehad hier :(
    Ben snip verkouden en krijg snachts amper lucht ben regelmatig opgestaan want kon toch niet slapen.

Trouwens de mijne mag ook wel komen hoor, als ik telkens zie dat er weer een kleine geboren is dan begint het helemaal te kriebelen

Ik vond de doos van het kruidvat de minste die er was....

20. moniekje

moniekje Actief lid

11 feb 2006
    485
    0
    0
    Dorito: de doos van Kruidvat vond ik maar niks. zat niet echt veel soeps in. maarja gratis he!en daar zijn wij nederlanders zo gek op ja..
    Dorito: ja goed idee he! om een foto nu te maken. Voor dat je het weet is je buik weg en dat kan vandaag al wel gebeuren dus moet ik vanavond maar een foto maken. Bij het ledikantje op de babykamer is ook wel leuk. En alleen 1 van de buik.

Deel Deze Pagina