Hoi Labmuisje! Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! En wat leuk dat je op 2 januari bent uitgerekend, dat is namelijk mijn verjaardag! Leuke dag hoor Geniet ervan he, groetjes, Daan
hallo hier ook een januari mama 5 januari ben echt nog een kort zwanger. Is het voor jou ook zo onwerkelijk? greetje
Jij hebt inderdaad vroeg getest. Wanneer was je NOD? Mocht ik nu zwanger zijn, dan ben ik ook op 5 januari uitgerekend
Hallo, Hier ook nog een januari mama, ik ben uitgerekend op 1 januari Ik weet nu sinds 2 dagen dat ik zwanger ben maar ik kan het nog steeds niet geloven..
Hee januarimamma's jullie moeten je ff aanmelden bij de bevallingslijst, dan gaat ze geloof ik de statistieken vernieuwen xxx Marijke
Vanmorgen met een heeeel vaag streepje getest dus ik ben ook een januari mamma en uitgerekend op 5 januari Gezellig dat ik jullie allemaal mag vergezellen en het lijkt me inderdaad leuk ervaringen uit te wisselen!
Hier ook een ' jan-mama' Ik ben 2 jan uitgerekend (volgens de calculator) Ik weet dit sinds woensdag en het voelt best onwerkelijk. Het besef begint wel te komen maar ik voel me lichamelijk niet anders geen 'zwangerschaps kwaaltjes'. Zijn de andere jan. mama's al langs de huisarts gewees? Hebben jullie behalve je partner al andere ingelicht? Zomaar een paar nieuwschierige vraagjes van mij
Hallo iedereen, Heb vanmorgen getest BIM-2 en ben zwanger, dus als alles goed gaat wordt het een januari kindje
Hallo, ik ben nieuw hier en wordt als alles goed blijft gaan ook een januari mama, 7 januari om precies te zijn. Ik wist het afgelopen vrijdagmiddag al, toen had ik een vaag streepje maar wel goed te zien. Zaterdagochtend had ik een duidelijker kruis van de clearbleu. Mijn symptomen zijn heel de week al, moe met name in de middag en avond, mijn bloedsuikerspiegel daalt ook steeds in de middag. De ene keer steekjes in mijn borsten de andere keer weer niet. Ik plas veel ( zeker voor mijn doen ). Gisteravond was ik duizelig en heel moe, ik ben om 20.45 naar bed gegaan. S'morgens voel ik me niet echt lekker, maar nog niet echt heel misselijk enzo. Waar ik me wel druk om maak is dat ik vorige week zaterdag roze slijm had, en de rest van de week bruinverlies, de ene keer alleen met plassen en afvegen de andere keer in een inlegkruisje. Dat baart me zorgen. Hoe is dat bij jullie? Groetjes MB2005.
hallo allemaal teneerst, greetjets, veertje, palmie, pgirlie, pooh7605 en mb2005 van harte gefelicteerd en wat geweldig dat jullie mij komen vergezellen. Groetjes labmuisje
Hoi pgirlie Wij hebben het onze ouders verteld, en onze beste vrienden hebben wel het gisteren verteld. We hadden namelijk vrijgezellen feest gisteren en ons huis was verzamel punt. Enkele van onze vrienden roken heel veel en dat kon eerder gewoon in huis, deed mijn vriend ook. Maar nu ik zwanger ben mag het niet meer in huis. Dus ook om die reden hebben we het verteld. Maar ook omdat we het wel van de daken willen schreeuwen hoor. Groetjes labmuisje ps we hebben ze wel gevraagd om het binnen 4 muren te houden en niet meteen iedereen die ze kennen alles te vertellen. en dat zouden ze doen.
Ik heb het mijn zus verteld, we zijn heel close en ze is eigelijk mijn enige familie. Verder zou ik het ook wel van de daken willen schreeuwen maar ik wacht toch voor de zekerheid nog een paar weken (zolang als dat lukt ) voordat we vrienden en fam van mijn vriend inlichten. eerst deze week maar eens een afspraak maken met mijn HA!
hoi dames, mag ik me aansluiten hier?? als alles goed gaat zijn we begin januari uitgerekend.. we hebben het onze ouders al wel verteld (gelijk gister na de test) dat wouden we perse omdat het vorige keer mis is gegaan en toen niks hadden verteld merkten ze ineens dat we verdriet hadden en dat kwam allemaal heel plotseling. we hopen zo dt het nu goed blijft gaan, nu weten ze wel wat er bij ons leeft..
Spanned he meiden. En idd fijn als je het al aan een paar mensen kunt vertellen. Dan kun je er toch over praten en als je je eens niet goed voelt begrijpen ze dat. Ik zal af en toe eens hier meelezen. Aan alle januarimama`s een voorspoedige zwangerschap gewenst. Liefs Hope
@ ooievaar. En en en? Weet je al iets. Ben erg benieuwd of jij bij de januari 2007 mama's hoort. Knuf Juud
daar ben ik ook zooo benieuwd naar... hebben jullie ook wel eens steekjes in de lies en aan het eind van de dag wat lage rugpijn?
Ik mag me ook weer melden hoor. Gistermorgen kwam ik van bed en ik dacht..ik ga een test doen en? ja positief. Ben dus direct na de miskraam weer zwanger! Ik ben heel voorzichtig blij en doe het lekker rustig aan! Voor iedereen hier gefeliciteerd!!
gefeliciteerd! dan heb je vast ook een beetje dezelfde angst als ik, wij hebben in nov een mk gehad, dus nu is het heel spannend. heb jij ook steekjes in de lies en af en toe rugpijn? (dat maakt mij dan direct weer aan het twijfelen...)
Nee Sim dat heb ik nog geen last van. de vorige keer wel en die steekjes had ik voor mijn NOD. Ze waren deze keer heftiger als de vorige keer maar niet zo veel als de vorige keer. Ik was gisteren misselijk en had enorme tieten. verder af en toe een steek in mijn een van de borsten verder mag ik nog niet klagen. Jij ook al! ja ik ben voorzichtig blij en wacht eerst nog even 6 weekjes af en ben dan pas echt blij. Ben best wel bang dat het weer misgaat.